XXL Nutrition

15 jr. 2 maand / 78kg

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal de komende 2 weken een filmpje posten. Kan het niet rap rap doen omdat ik met examens zit en het ook onwennig vind om te filmen in de gym.

Verder versta ik wel dat er over mijn gewicht discussie is, ik zal me nog eens wegen s'ochtends na toilet bezoek etc, maar meestal woog ik me zowieso s'ochtends en het zal toch zeker 75kg+ zijn. Dus waarom al die heisa?

En 80kg BP is gewoon zo. Daar kan ik geen uitleg over geven of niet, ik kan 80 drukken en daar valt niks over te twijfelen. Verder vind ik het ook raar dat jullie daarover discussiëren want in mijn gym (healthcenter) waar niet al te grote jongens trainen, zie ik vaker mensen van mijn postuur 80 drukken.

Maarja toch bedankt voor de complimenten, ook de twijfel over mijn stats zie ik als complimenten & **** y'all if you doubt me :D

Filmpjesverhaal wordt zo vaak gezegd, kom maar op met die vid. Excuses als onwennig is natuurlijk ****ing bs.

is dit 78 kilo? ik ben zelf 81 kilo en zon 6 cm langer maar heb zelf toch wel meer massa

Filmpjesverhaal wordt zo vaak gezegd, kom maar op met die vid. Excuses als onwennig is natuurlijk ****ing bs.

Dat is geen excuus want ik zei dat ik t filmpje toch zou maken.
Ik vind jou post ****ing bs.

:trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 20:13 ----------

is dit 78 kilo? ik ben zelf 81 kilo en zon 6 cm langer maar heb zelf toch wel meer massa

Ja, proficiat.

in 2 maanden 10 kg aangekomen en je BP verdubbeld ... petje af. Ik zal maar niet zeggen dat ik ook max 80 kg druk ... hahaha.

in 2 maanden 10 kg aangekomen en je BP verdubbeld ... petje af. Ik zal maar niet zeggen dat ik ook max 80 kg druk ... hahaha.

Bedankt en nu zei je het toch ;p
Moet zeggen dat ik wel een beetje op een plateau zit nu, meer drukken dan 80 zit er voorlopig niet in. Maar daar kom ik ook wel overheen.

we kunnen altijd je trainingstijd nog in twijfel trekken? :trollface:

Bedankt en nu zei je het toch ;p
Moet zeggen dat ik wel een beetje op een plateau zit nu, meer drukken dan 80 zit er voorlopig niet in. Maar daar kom ik ook wel overheen.

Ik heb hier nog niet eerder wat gezegd hoor ;)

Ik mag alleen zelf wel wat harder aan de bak merk ik :mad:

En 80kg BP is gewoon zo. Daar kan ik geen uitleg over geven of niet, ik kan 80 drukken en daar valt niks over te twijfelen. Verder vind ik het ook raar dat jullie daarover discussiëren want in mijn gym (healthcenter) waar niet al te grote jongens trainen, zie ik vaker mensen van mijn postuur 80 drukken.

De stang van Healthcenter (althans die in Rotterdam) is geen olympische stang en weegt geen 20kg... eerder 10-15.

De stang van Healthcenter (althans die in Rotterdam) is geen olympische stang en weegt geen 20kg... eerder 10-15.

Healthcenter is geen naam van een gym maar eerder een doelgroep.
De gym waar ik ga is eerder een healthcenter (zo noem ik het toch) omdat er veel meer cardio staat en veel oude mannetjes komen trainen. Maar dat heeft helemaal niks te maken met de ****ing stang.

Stang is 20kg, ik druk 80kg. That's it.

+ Ik denk dat ik niet meer ga reageren op dit topic evt verwijderen. En zal mijn progressie ook niet meer postten. Wat ik merk is dat mensen die zelf niks bereiken of er niet hard genoeg voor (willen) werken andere mensen dan in twijfel trekken. Ik moet mij al heel dit topic verantwoorden voor mijn stats etc etc. Als ik zeg dat ik 80kg druk dan druk ik dat. Wens me daar dan maar proficiat mee, als je het niet gelooft reageer dan niet.

Je trekt je wel veel aan van andere zeg, boeiend dat er mensen sceptisch zijn.
En dat dat nou mensen zijn die 'zelf niks bereiken of er niet hard genoeg voor (willen) werken' is natuurlijk bullshit.
Laat je niet zo op de kast jagen joh.

+ toevallig dat je weggaat voooooor het filmpje

Je trekt je wel veel aan van andere zeg, boeiend dat er mensen sceptisch zijn.
En dat dat nou mensen zijn die 'zelf niks bereiken of er niet hard genoeg voor (willen) werken' is natuurlijk bullshit.
Laat je niet zo op de kast jagen joh.

Nee ik heb dit topic gemaakt om mijn resultaten te delen met mensen die er ook iets vanaf weten. Wat ik krijg zijn bs posts, nothing more nothing less.

+ toevallig dat je weggaat voooooor het filmpje

Ik beloof jullie dat ik het filmpje nog zal posten in de maand december. Dat is een belofte, die zal ik hoe dan ook nakomen. Heb nu examens dus focus ligt op andere dingen. En dat jullie 80kg veel vinden zegt meer over jullie dan over mij.

Ik vind 80 kilo niet veel. Wel als ik jou fysiek zie, die er ongeveer hetzelfde uitziet als dat van sommige gasten in mijn gym. Toevallig hebben die al moeite met 40kg benchen.

Ikmoet toegeven 10 kilo in 2 maanden is absurt veel, zeker als je ook je bench meer dan verdubbelt hebt. Het zou best kunnen daar niet van, echter moet ik dan wel toegeven dat ik denk dat je een langere trainingstijd hebt.

Ikmoet toegeven 10 kilo in 2 maanden is absurt veel, zeker als je ook je bench meer dan verdubbelt hebt. Het zou best kunnen daar niet van, echter moet ik dan wel toegeven dat ik denk dat je een langere trainingstijd hebt.

Bedankt voor het compliment.

maak een focking filmpje vriend, examens zijn bs!

Terug
Naar boven