AndroidHealthClinic

16,5 Jaar, en last van me rug

NRDW

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik had 4 weken geleden abs gedaan op 50kg, dit was waarschijnlijk teveel en me rug ging daardoor compenseren. Nu heb ik rechtsboven onder me schouderblad pijn als ik me spieren daar aanspan. De "spierpijn?" duurt nu al 3-4 weken en dat is veelste lang voor, naar mijn ervaring, de normale duur van spierpijn?

Heeft iemand een tip voor mij? Want ik kan nu bijna geen ab-workouts meer doen..

Gewoon geen ab workouts meer doen................. Verder naar de fysio/ dokter gaan.

Gewoon worden ^^
Ik kamp al jaartje met mn onderrug
Nu zelfs steken in mn schouder als'k cardio doe ..
na een tijd went het wel :D

aan men schouderblad heb ik ook al tijd last, niet echt met trainen, wel als ik om mijn buik slaap.
Voor jou betekend dit: geen abs machines meer doen, wel squatten( en milk natuurlijk ;) )

ontsteking misschien .zal wel even langs de fysio gaan beter nu dan later

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt. Ik was sowieso zelf al van plan om naar de fysio te gaan maar wilde het nog even afwachten. In ieder geval bedankt :D

Op jullie ken ik bouwe xD

die pijn komt omda uw evenwicht tussen uw buikspieren en onderrug spiere verstoort is .
ikzelf moest na kiné vo da probleem . of onsteking natuurlijk of spierscheur

ik had vroeger om de 2 weken pijn in m'n rug : rug genoeg trainen + kussens uit je bed bannen zodat je volledig plat ligt. ik heb in geen tijden meer rugpijn gehad (beetje spierpijn niet meegeteld natuurlijk).

Ik heb dat probleem ook een tijdje gehad, gewoon rug genoeg verstevigen en toen kwam het bij mij toch in orde, in het begin trainde ik geen rug daarmee:mad:.

ikke heb al 7 maanden last van me bovenrug rechts, net naast me schouderblad.. kheb de hoop opgegeven, zelfs de fysio wordt negatief :P

gewoon doorgaan.. veel bewegen.. niet te lang zitten.. rug niet al te hard aanpakken.. belt om met bepaalde oefeningen, afscheiding onderrug en bovenrug is een kleine stap..

toch 1x in de maand naar een manueel arts/fysio om het weer te corrigeren..

weinig hoopvol, maar hier heb je tenminste wat aan..

abmachine's horen thuis op het container park . als oud ijzer hebben ze tenminste nog een nut.

Terug
Naar boven