MuscleMeat

16 en al half jaar bezig met krachttraining maar wil meer resultaat zien heb hulp nodig

chillegast

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
64kg
Ik ben 16 en ik doe al een half jaar aan krachtraining maar ik wil wel meer reusltaat zien. Ik ben al wel gespierder maar nog niet zo als ik het hebben wil. Heb ik de verkeerde voeding? Moet ik mijn training schema aanpassen?
Even wat info over mezelf:
1,76 lang
64 kilo
Vetpercentage:?

Ik train 3x in de week bij de sportschool en 1x in de week hardlopen voor de conditie.
Bij de sportschool begin ik met fietsen voor de grote spiergroepen. En eindig ik weer met roeien.
De oefening voor mijn onderlichaam train ik maar 1 keer in de week want ik wil vooral mijn bovenlichaam trainen.

Mijn voeding:
8:00 uur
Havermout met 3 scheppen suiker
Sinnasappel sap

11:00 uur
1 broodje met vleesbeleg of kaas

13:00 uur
2 broodjes met vleesbeleg of kaas

16:00 uur
Weer een broodje of een musliereep

16:45
Trainen bij spoortschool
Daarna meteen een broodje of granen reep of stuk fruit

19:00 uur avond eten: aardappelen/pasta/rijst in ieder gevaal genoeg koolhydraten

En voor de rest heel veel water tussendoor.

Ik ben al weer gespierd voor iemand van mijn leeftijd maar niet super gespierd gewoon een "athletisch" figuur zeg maar.

Ik zou graag wat advies willen over mijn voedings schema of trainingschema en of het vestandig is om nu al te beginnen met shakes.
Alvast bedankt.

Ik ben 16 en ik doe al een half jaar aan krachtraining maar ik wil wel meer reusltaat zien. Ik ben al wel gespierder maar nog niet zo als ik het hebben wil. Heb ik de verkeerde voeding? Moet ik mijn training schema aanpassen?
Even wat info over mezelf:
1,76 lang
64 kilo
Vetpercentage:?

Ik train 3x in de week bij de sportschool en 1x in de week hardlopen voor de conditie.
Bij de sportschool begin ik met fietsen voor de grote spiergroepen. En eindig ik weer met roeien.
De oefening voor mijn onderlichaam train ik maar 1 keer in de week want ik wil vooral mijn bovenlichaam trainen.

Mijn voeding:
8:00 uur
Havermout met 3 scheppen suiker
Sinnasappel sap

11:00 uur
1 broodje met vleesbeleg of kaas

13:00 uur
2 broodjes met vleesbeleg of kaas

16:00 uur
Weer een broodje of een musliereep

16:45
Trainen bij spoortschool
Daarna meteen een broodje of granen reep of stuk fruit

19:00 uur avond eten: aardappelen/pasta/rijst in ieder gevaal genoeg koolhydraten

En voor de rest heel veel water tussendoor.

Ik ben al weer gespierd voor iemand van mijn leeftijd maar niet super gespierd gewoon een "athletisch" figuur zeg maar.

Ik zou graag wat advies willen over mijn voedings schema of trainingschema en of het vestandig is om nu al te beginnen met shakes.
Alvast bedankt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Je eet te weinig en niet gevarieerd, heb je je behoefte wel uitgerekend?

Je bent vergeten je trainschema te posten, hier kunnen we niks mee.

Terug
Naar boven