MuscleMeat

16 geen school geinterseerd in bodybuilden

Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Hey.

Ik ben net verhuist en heb voor het komende half jaar geen school

ik zit nu al iets van 2 maanden thuis op me stoel achter de pc niks te doen
maar daar wil ik nu even verandering in brengen, dus ik dacht ik ga bodybuilden.

al vanaf jongs af aan wou ik dat al doen en naja nu ik deze site heb gevonden
zou ik jullie graag willen vragen om mij wat tips the geven Bijvoorbeeld

Hoeveel reps per dag moet ik doen ? ( ik doe 70 situps om het uur )

en ja wat moet ik eten om spier groei te krijgen hoeveel moet ik perdag trainen ?

dat soort vragen ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en tips kunnen geven

(ik hoop dat ik duidelijk ben geweest als iets niet duidelijk is vraag het maar dan verander ik het even zodat eht wel duidelijk is voor de anderen en dat jij zelf het ook beter begrijpt)

Heel erg bedankt alvast :)

Je verwacht toch niet dat je van situps alleen een gespierd iemand wordt?

Je moet de stickies lezen hier op het forum (voeding & trainingssectie) en schema's opstellen.

• Topic Starter Topic Starter
nee dat verwacht ik ook niet maar het is om even in beweging te blijven en anders heb ik niks te doen ben nogal hyper :P

veel rondlezen op dit forum

Ik zou je inschrijven in een sportschool en een standaard schematje van 4x per week pakken.

in dat geval zou ik van 70 reps naar 100 reps gaan.
en dan niet om het uur maar 3x per dag.

Nee man dat is echt te weinig. Je moet echt minimal 3000 situps per dag doen wil je een beetje resultaat zien. Daarnaast moet je natuurlijk ook minder gaan eten.j

Ga naar een sportschool en doe een schema waar squats, deadlifts, benchpress, military press en bent over rows in zitten

schrijf je in bij een sportschool

Hey.

Ik ben net verhuist en heb voor het komende half jaar geen school

ik zit nu al iets van 2 maanden thuis op me stoel achter de pc niks te doen
maar daar wil ik nu even verandering in brengen, dus ik dacht ik ga bodybuilden.

al vanaf jongs af aan wou ik dat al doen en naja nu ik deze site heb gevonden
zou ik jullie graag willen vragen om mij wat tips the geven Bijvoorbeeld

Hoeveel reps per dag moet ik doen ? ( ik doe 70 situps om het uur )

en ja wat moet ik eten om spier groei te krijgen hoeveel moet ik perdag trainen ?

dat soort vragen ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en tips kunnen geven

(ik hoop dat ik duidelijk ben geweest als iets niet duidelijk is vraag het maar dan verander ik het even zodat eht wel duidelijk is voor de anderen en dat jij zelf het ook beter begrijpt)

Heel erg bedankt alvast :)

Je weet dat deze 2 niks met elkaar te maken hebben? :P

Alleen situps doen heeft geen enkele zin.. je abs zijn misschien 5% van je totale spieren en ze zijn ook nog eens alleen zichtbaar bij een laag vet%. Veel bb-ers doen niet eens abs-oefeningen. Ga dus naar een sportschool en ga een 3daags splitschema volgen

je kan je dag niet vullen met bodybuilden dus daarnaast kan je een baantje zoeken

Ik dacht dat je gewoon leerplichtig bent tot je 18e, dus wel raar dat jij een half jaar thuis kan gaan zitten.

o ja, Lelystad is zonder die extra e.

1. Lees de stickies door (in voeding en training)
2. Stel (zoals in de stickies) een voedingsschema en trainingsschema op (met behulp van o.a. voedingswaardetabel.nl en exrx.net)
3. Zoek een bijbaantje in de buurt zodat je naar een sportschool kan.

Mocht je geen bijbaan willen en toch willen trainen, dan zul je op exrx moeten kijken naar bodyweight oefeningen (hiervoor heb je nauwelijks tot geen aankopen nodig).

4. Weet wat je wil en leef ernaar!

500 situps en 500 push ups per dag en je wordt vanzelf brede bb ;)

Als je er zo geïnteresseerd in was had je vast wel even moeite genomen je wat in te lezen:roflol:

idd ga je beter ff stickies lezen, voedingsschema samenstellen(belangrijk!), naar een sportschool gaan met begeleiding of stel anders zelf een schema samen en vraag hier op het forum hulp. bij exrx kan je bijv goede oefeningen vinden. succes!:)
PS: 1/2 jaar geen school!? lucky bastard:D mijn bb ambities worden regelmatig gefukt door school:rolleyes:

Terug
Naar boven