- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik verdien 11.50 per uur op 15 jaar dus als ik 8 uur per dag zou werken zou ik genoeg hebben voor dure sups en testbijbaantje kan nooit. Wat verdient een 16 jarige knaap een keer 3.5 euro per uur ofzo. Al werkt die 8 uur per dag is die in een maand 600 euro verder. Dan loop je echt niet met een kast vol syntha, no explode, animal shirts en truitjes die nog duurder zijn dan fatsoenlijke trendy merk kleding. En dan neem je niet eens mee dat die naar school moet. Aan hun huis en kamers te zien zijn ze ook een gemiddelde burger. Verder zijn er ook heel weinig ouders die goedvinden dat hun kind aan bb doet. Laat staan nog op zo'n leeftijd en ook nog zo gul dat ze honderden euro's per maand aan deze bezigheid voor hem uitgeven en zijn aas gebruik ook nog goed vinden. Blijft een appart geval.

Supderdude? je mocht willen dat je zo'n lichaam had.Bah lelijk fysiek, gewoon een onestetische klomp massa die uit proporties geblazen is.
Anabolen: Zeker.
16?: Denk dat hij op 14e begon met juice.
Poseren kan hij ook voor geen meter en dat is waarschijnlijk ook zijn lengte.
Zie ik daar een superdude?
Supderdude? je mocht willen dat je zo'n lichaam had.
Ontopic: Wat een beest
Dus omdat hij toevallig zo ontzettend buff is voor z'n leeftijd, is hij een wannabe en loopt hij op zichzelf te geilen? Hij maakt gewoon een posing filmpje om te laten zien hoe hij er bij staat. Give him a break, die gozer is pas 16.
Hij is zeker buff en ook zeer goed bezig. Dat ontken ik ook niet. Maar dat wannabee animal gedoe is gewoon lomp. Overal staat er animal bb'er, 100 plaatjes van mcgrath op zijn ruk muur. Tshirts en truitjes van animal en dan fotos en video's maken en die kleding en stoer gaan kijken. Gewoon die kopie blikken en de though guy animal acteerwerk hoe die naar zichzelf kijkt en ook slecht poseerd etc is gewoon "wannabee" en een feit. Je hebt posing filmpjes en je hebt posing filmpjes....maar goed ik geef hem een break. Als een normale gast van 16 zoiets doet schreuwt iedereen meteen superdude.

oke vervolg van het verhaal hier zie je hem ook als 14 jaar en 15 dacht ik
http://www.youtube.com/watch?v=vKZDycrNimk&feature=channel_page

bijbaantje kan nooit. Wat verdient een 16 jarige knaap een keer 3.5 euro per uur ofzo. Al werkt die 8 uur per dag is die in een maand 600 euro verder. Dan loop je echt niet met een kast vol syntha, no explode, animal shirts en truitjes die nog duurder zijn dan fatsoenlijke trendy merk kleding. En dan neem je niet eens mee dat die naar school moet. Aan hun huis en kamers te zien zijn ze ook een gemiddelde burger. Verder zijn er ook heel weinig ouders die goedvinden dat hun kind aan bb doet. Laat staan nog op zo'n leeftijd en ook nog zo gul dat ze honderden euro's per maand aan deze bezigheid voor hem uitgeven en zijn aas gebruik ook nog goed vinden. Blijft een appart geval.
hoeveel schepjes zal deze kerel perdag van zijn schake nemen XD ;$
Zijn ze hersenen aangetast door de Steroids of maakt hij zo maar voor de 'gein' een vergissing?
Check z'n kanaal:
Profiel
Kanaal aantal keren bekeken:197062
Leeftijd:24
Lid geworden:17 november 2007
Laatste aanmelding:22 uur geleden
Bekeken video's:5099
Abonnees:2830
Land:Frankrijk
fail....
Desondanks wel een nice fysiek, maar dat liegen over leeftijd en gebruik is een beetje triest.