XXL Nutrition

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

Zijn ze hersenen aangetast door de Steroids of maakt hij zo maar voor de 'gein' een vergissing? :p

Check z'n kanaal:

Profiel
Kanaal aantal keren bekeken:197062
Leeftijd:24
Lid geworden:17 november 2007
Laatste aanmelding:22 uur geleden
Bekeken video's:5099
Abonnees:2830
Land:Frankrijk

fail.... ;)

Desondanks wel een nice fysiek, maar dat liegen over leeftijd en gebruik is een beetje triest.

hoeveel schepjes zal deze kerel perdag van zijn schake nemen XD ;$
2 Fails.

misschien is die jongen gewoon een gifted freak
maar wat is nou de kans dat deze jongen die 1 in a million genes heeft en ook nog eens de aandachtsgeil is?? lijkt me eerder een attentionwhore die aan de ANABOLUHHHH zit, wat overigens prima is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

blauwe plek van het squatten, hardcore

misschien is die jongen gewoon een gifted freak
maar wat is nou de kans dat deze jongen die 1 in a million genes heeft en ook nog eens de aandachtsgeil is?? lijkt me eerder een attentionwhore die aan de ANABOLUHHHH zit, wat overigens prima is

blauwe plek van het squatten, hardcore

Waar zie jij een blauwe plek?

Wat zal hij zijn ? 160 cm ?

Nee dankje

Dat is de schaduw van het bot

hahaha dat GTA San Andres pimp muziekje erbij.. verder zou ik tekenen voor zo'n fysiek op m'n 16de :)

Goed fysiek natuurlijk zit hij aan de AS maar dan nog.
Denk niet dat zo een fysiek makkelijk te krijgen is ook al zit je aan de AS hij zal ook wel goede genen hebben en goed trainen en eten dus respect voor hem.

oh man niet weer die wannabee animal. Hij moet vooral leren poseren als die zo hard op zichzelf loop te geilen op youtube.

wat ik vooral merkwaardig is hoe kan een 16 jarige kind zo veel dure supps van olimp, aas en eten financieren.

Toen ik 16 was kon ik dat ook, werkte toen op leercontract wat wel maar zorgde voor een paar 100euro loon per maand.

Maar daar mag je dan nog eens bijtellen 25euro aan overuren per dag.

Die tjappie is sowieso geen 24, check die babyface in dat 2e filmpje dan effetjes.

Toen ik 16 was kon ik dat ook, werkte toen op leercontract wat wel maar zorgde voor een paar 100euro loon per maand.

Maar daar mag je dan nog eens bijtellen 25euro aan overuren per dag.

Dat doet mn broertje ook (stucadoor), hij zit nu bij een goed bedrijf, maar zn vorige werkgever was echt een rat. Die teerde op dat soort contracten en gaf die jongens een paar tientjes voor vele uren werk.

Net als Bolt all natural baby!

Dat doet mn broertje ook (stucadoor), hij zit nu bij een goed bedrijf, maar zn vorige werkgever was echt een rat. Die teerde op dat soort contracten en gaf die jongens een paar tientjes voor vele uren werk.

Ja men eerste baas betaalde zelf niets voor men extra uren, daar had ik net alleen dat ik voor men leercontract kreeg.

Zo zijn er wel meerdere in de bouw, na 3 jaar dat ze hun diploma hebben smijten ze hun buiten dan ook ongeacht het een goede werkkracht is of niet, mag niet teveel kosten.

Ik hoop in ieder geval voor hem dat hij het afmaakt, ik heb het 3de jaar niet gedaan en was de grootste stommiteit uit men leven.

Zit nu aan 4 jaar avondschool om dezelfde papieren te halen wat ik na dat 3de jaar gehad heb.
En begin nog maar pas aan men 2de jaar pfff :(

Goeie creatine!

Snap die reacties niet, wie wil deze fysiek nu niet.

95% van dbb word zo buff nog niet door heel hun leven een.

Je kan het dan lelijk vinden en geen goeie symmetrie enzo.

Maar daar is achteraf nog altijd aan te sleutelen.

Terug
Naar boven