Fitness Seller

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

Snap die reacties niet, wie wil deze fysiek nu niet.

95% van dbb word zo buff nog niet door heel hun leven een.

Je kan het dan lelijk vinden en geen goeie symmetrie enzo.

Maar daar is achteraf nog altijd aan te sleutelen.

Ja ik zou er ook voor tekenen zeker op zo'n jonge leeftijd maar dat is niet te doen zonder goede suppelementen (BSN wat ik zie staan in zijn kastje), de juiste training, voeding en goede samengestelde kuren maar dan nog al is die 10 jaar ouder. Hij is buff dus respect!

All talks aside , ziet er wel vet uit :cool:

Ja ik zou er ook voor tekenen zeker op zo'n jonge leeftijd maar dat is niet te doen zonder goede suppelementen (BSN wat ik zie staan in zijn kastje), de juiste training, voeding en goede samengestelde kuren maar dan nog al is die 10 jaar ouder. Hij is buff dus respect!

Supplementen hebben er niets mee te maken.

sterft op zn 25ste.

haha.. monster! geweldig!

Heb hem hier al te vaak zien passeren. Nice fysiek idd maar lijkt wel of die gast al jaren 16 is :D
Is ondertussen al wat ouder hoor denk ik...

Mja, sowieso op zijn 14 begonnen met AAS en daar zal hij later wel de gevolgen van dragen.

bijbaantje kan nooit. Wat verdient een 16 jarige knaap een keer 3.5 euro per uur ofzo. Al werkt die 8 uur per dag is die in een maand 600 euro verder. Dan loop je echt niet met een kast vol syntha, no explode, animal shirts en truitjes die nog duurder zijn dan fatsoenlijke trendy merk kleding. En dan neem je niet eens mee dat die naar school moet. Aan hun huis en kamers te zien zijn ze ook een gemiddelde burger. Verder zijn er ook heel weinig ouders die goedvinden dat hun kind aan bb doet. Laat staan nog op zo'n leeftijd en ook nog zo gul dat ze honderden euro's per maand aan deze bezigheid voor hem uitgeven en zijn aas gebruik ook nog goed vinden. Blijft een appart geval.

Hij kan ook gewoon vroeger aan turnen hebben gedaan zoals joeri van gelder.
Daar kan hij zijn begin fysiek hebben opgebouwd. En dan nu dik breed geworden door BB.

En dat hij shakes etc in die kast heeft staan betekend niet dat hij hele dag AAS gebruikt. Doe ik toch ook niet :S

Supplementen hebben er niets mee te maken.

Natuurlijk wel.. Wil jij zeggen dat je geen supplementen neemt?? Iedereen weet dat dat nodig is, zeker als bber zijnde. Voeding dus ook shakes, creatine, dextrose, multivitamine etc is super important...snap je opmerking niet helemaal, jijzelf wel?

Dikke fysiek.

(epic quarters wel, tenzij hij dit specifiek als squat assistance deed)

Zo'n fysiek hebben op 16j is te bruut , ook met AAS is dit te bruut voor 16. Of het nadelige effecten zal hebben op z'n lichaam valt nog af te wachten en dan nog het is zijn lichaam/leven.

Op die leeftijd kan je met je uberhoge test gehalte dat wel bereiken als je vroeg genoeg begint met trainen.

Sterven op zijn 25 zal wel niet maar al die andere shit die er bij komt kijken...
Lever- en hartproblemen, om nog maar over zijn hormoonhuishouding te zwijgen. Tijdens zijn pubertijd al sterk begonnen met kuren. Ondertussen heeft hij al vrij hoge dosissen nodig om nog iets te bereiken en volledig off kan hij niet meer gaan volgens mij, zal altijd zijn Test-levels moeten onderhouden met een lichte dosis...

(is wat ik denk, kan er naast zitten natuurlijk)

Wat hcg en een goede nakuur en z'n testlevels zijn weer snel terug, deze vent gaat echt niet dood op z'n 25e, wat een achterlijk gelul weer, wat dacht je anders van de pro's, die leven ook nog steeds en zijn ook vast heel vroeg begonnen.

Snap die reacties niet, wie wil deze fysiek nu niet.

95% van dbb word zo buff nog niet door heel hun leven een.

Je kan het dan lelijk vinden en geen goeie symmetrie enzo.

Maar daar is achteraf nog altijd aan te sleutelen.

+1, pure jaloerzie, en zelf niet in de gaten hebben dat ze zichzelf voor schut zetten.

Oh links is dat groter dan rechts, dus hoef ik zo'n droomfisiek niet :roflol:

Al bij al sterk bezig 100%

Terug
Naar boven