Fitness Seller

160 kg deadlifts

Waarom maak je hier een thread voor aan?

• Topic Starter Topic Starter
Wacht wat bedoel je ik volg niet helemaal

Wacht wat bedoel je ik volg niet helemaal

Normaal gesproken vermeld je dit in je trainingslogboek of anders in een speciaal persoonlijk PR topic, welke je steeds update.

Steeds nieuwe topics aanmaken is onnodige 'vervuiling' van een forum dat toch al uit z'n voegen barst van allerlei bullshit. (daarmee bedoel ik niet jou enthousiasme over je PR's overigens)

Ik begrijp je starter 20 maar zoals ik al zei ik ben nieuw hierzo ik weet niet eens hoe je een thread moet aanmaken man een echte antiliaan alweer hé

Gewoon je updates posten in ditzelfde draadje, dan ben je er ook. Nieuw Topic is hetzelfde als nieuwe thread trouwens.

Thnx man gaan ik doen

stats 1,50 40kg 1%, je ziet er wel wat fors uit voor die 40kg :)

Ik hoop dat je de 200 gaat halen voordat je rug gebroken is.

Nog ff aan mijn vorm sleutelen, moet goed komen

Ik zou eerst wat dichter bij de bar gaan staan en de rug rechterop houden. Dat zijn momenteel je grootste euvels waardoor je rug bijna horizontaal staat bij het trekken. Waarschijnlijk zul je iets dieper door je knieen moeten zakken om je rug recht te houden, maar alleen al de bar dichter tegen je schenen houden gaat je daar ook al bij helpen.

Hé dank je wasp ik ga er meteen werk van maken vanmiddag, wel met 130 kg ietsje lichter en hogere herhalingen 3x10 lijkt me goed genoeg

Ik zou nooit op hoge reps gaan deadliften als ik jou was. Beperk het tot maximaal een rep of 5, hoewel dat al best veel is. High rep deadlifts zijn vaak destructief voor techniek. Mooie dubbels en drietjes bijvoorbeeld zijn vaak veel effectiever, zeker als je techniek nog veel aanpassingen nodig heeft.

Je kan beter 10 x 3 x 130 doen dan 3 x 10 x 130.

Gaan ik doen man

Terug
Naar boven