Fitness Seller

17-jarig meisje steekt haar eigen baby neer met 135 messteken.

070414_272_Beecroft_-Nicole.jpg

hier nog een plaatje van dat gedrocht

Een pinhead van maken met 135 spijkers.

Tja, het is een schande als je op je 17e zwanger bent, zeker als je nog op school zit. Ze zal alle frustraties van de geheimhouding en schande en de schulgevoelens op de baby geprojecteerd hebben.
Als je je maar lang genoeg voor houdt dat het de schuld van die baby is, ga je het nog geloven ook.

Als je het niet wil =>abortus

En als het te laat is voor abortus => adoptie

Wat ik zo ziek vindt zijn die 135 steken. Met 1 a 2 juiste steken was het wss al mors dood. Ze zal haar woede en haat hebben uitgewerkt...

Als je iemand me 135 steken om het leven brengt dan verkeer je echt in een psychose. Ik heb weleens een opname gezien van een kerel die iemand ongeveer rond de 100x keer aan het steken was. Dat is gewoon pure waanzin.

135 zweepslagen voor haar, langleve de sharia :eyebrow:

Hamburgers hebben een negatief effect op je humeur.

man ! waar the **** ben je dan mee bezig ! dan ben je boven toch niet helemaal in orde hoor !

Kankertrut , laat het kind dan adopteren :(

Kankertrut , laat het kind dan adopteren :(
Borderliner, en dan op een extreem labiel moment al je agressie en frustraties op een onschuldig en weerloos iets afreageren, werd wellicht ook nog veel gepest omdat ze zo dik was. Maar dat die ouders het niet wisten vind ik toch eerder vreemd, niet alleen een dikke buik is een kenmerk, er zijn nog wel zaken waar een moeder het aan zou kunnen zien. Denk dus dat het in dat gezin al sowieso een rampzalige situatie was, dit is dan het resultaat van die slechte opvoeding en verwaarlozing.

Borderliner, en dan op een extreem labiel moment al je agressie en frustraties op een onschuldig en weerloos iets afreageren, werd wellicht ook nog veel gepest omdat ze zo dik was. Maar dat die ouders het niet wisten vind ik toch eerder vreemd, niet alleen een dikke buik is een kenmerk, er zijn nog wel zaken waar een moeder het aan zou kunnen zien. Denk dus dat het in dat gezin al sowieso een rampzalige situatie was, dit is dan het resultaat van die slechte opvoeding en verwaarlozing.

idd mijn moeder zou zoiets meteen zien !

Ik heb hier niet eens woorden voor.. Ik moet er alleen van kotsen. Ben altijd weer blij als ik mijn eigen kids gezond en wel zie..

Een baby, 135 messteken, hoeveel is er over van de baby? Echt ziek, die ken je beter nu al afschieten, ze gaat alleen maar ged kosten in de toekomst.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven