Ik denk die gaat mij ff een 06'je geven van een opperskinhead, maar helaas

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie pm.![]()
Ik denk die gaat mij ff een 06'je geven van een opperskinhead, maar helaas![]()
Word lid van de NVU?![]()
Ik denk die gaat mij ff een 06'je geven van een opperskinhead, maar helaas![]()
Samen met Constant een kopje thee drinken en over het verleden praten.
En anders kan je het nog bij Blood and Honour Nederland proberen, alleen moet je daarvoor wel mensen kennen, misschien eerst bij de NVU gaan om zo daar binnen te komen 
Geen idee, niet echt het volk waar ik mee optrekEn anders kan je het nog bij Blood and Honour Nederland proberen, alleen moet je daarvoor wel mensen kennen, misschien eerst bij de NVU gaan om zo daar binnen te komen
Zie ik je over een aantal jaar wel aan de andere kant van het strijdveld verschijnen ;D
Oke klinkt cool.
Moet je dan ook echt kaal zijn?
Ik vind dat niet zo mooi namelijk
joden dit, joden dat.. zielige figuurtjes vol met haatEn je moet waarschijnlijk heel erg veel joden gebash aanhoren.. kijk voor de grap eens op stormfrontjoden dit, joden dat.. zielige figuurtjes vol met haat
Misschien moet je het eens bij de pvv proberen. Die dragen graag ook graag van die gekke hoedjes.Joden mogen best blijven, die schijnen het wel goed te doen met banken enzo
Probeer eens je haar te blonderen om je Indo-afkomst te verbergen.Nee ik heb een IQ hoger dan 85, dan word je niet aangenomen
Tried but failed
Pollepel in je reet, uiteraard!Gun try.
Daarna ff pic maken met lepel anders geloof je me niet![]()
Hoe groter, hoe beter.Ff kijken of het past.
Een bepaalde afmeting, of mag alles?