MuscleMeat

14 jarig meisje beroofd door 8 jongens

Ben verre van een racist, heb me eigenlijk nooit racistisch uitgelaten en heb ook geen ''hekel'' aan Marokkanen/Turken/ moslims.. maar ik sta er toch wel elke keer van te kijken dat dit soort mensen iets missen. Het lijkt me nu na al die jaren wel overduidelijk dat er iets flink mis is met het zelfvertrouwen/denkwijze/instelling/ontwikkeling bij de Marokkaan/Turk/moslim.

Het is dan ook spijtig om te constateren voor iemand met mijn instelling in het leven, dat je er niet onderuit kan gaan dat er iets verschrikkelijk mis is met deze groepering. De meeste mensen in deze groepering hebben te lijden aan een zware minderwaardigheidscomplex. Hoe je het ook wend of keert.. het eeuwige blijven zeggen van het zijn er maar een paar die het voor andere verpesten is larie koek. Er zijn maar een handje vol in deze groepering die wel met respect omgaan met hun medemens en NIET moslims en uit zijn op ontwikkeling, trieste constatering maar de bittere waarheid.

Waar ligt het probleem? Is het omdat ze schijt hebben aan alles wat geen moslim is? +1 Of ligt het probleem bij ons (Nederland) +1 .. JA, uiteraard.. de straffen en het niveau van optreden tegen dit soort volk is met regelmaat niet tot soft te noemen. Dit soort mensen krijgen in Nederland dingen waarvan ze in land van herkomst alleen maar van kunnen dromen. Waarom krijgen ze dit? Hebben ze dit verdiend? Nee, ze krijgen het gratis. Ik doel hier op uitkeringen, studiefinancieringen, extra studiefinancieringen waar je ''U'' tegen zegt. De groeperingen in Nederland zijn zo misselijkmakend verwend terwijl ze dit niet eens hebben verdiend.

Ik vind dat de gemiddelde Nederlander en de staat nu ineens klaar moeten zijn met dit soort tuig en ze is echt een keer flink moeten aanpakken. Ik zie het in mijn nabije omgeving helaas vaak genoeg dat de gemiddelde Nederlander veelte soft is om dit soort mensen een pak rammel te geven nadat hun dis- respect en onrecht is aangedaan.

De ''Marokkaan'' is door onze eigen volk met teveel respect behandeld en op een voetstuk gezet waar het meestal niet nodig is. De ''Marokkaan'' is teveel krediet gegeven doordat veel mensen een onderdanige/bange houding aan nemen jegens de oh zo stoere gevaarlijke ''Marokkaan''. Mensen zijn bang voor dit soort volk en dat is een feit, logisch ook dit soort mensen hebben zo weinig zelfvertrouwen en een minderwaardigheidscomplex dat ze helaas vaak een mes of een pistool trekken of alleen in de vorm van een groep durven te handelen. Dit tuigt al van een ''lack'' of zelfvertrouwen en een hoop traumatische problemen.

Ik denk dat het eens tijd gaat worden dat de gemiddelde Nederlander voor zichzelf opkomt en niet bang weg strompelt. We vergeten 1 ding.. dit is ONS land. De ''Marokkaan'' op zich stel echt geen rooie cent voor, dit is de reden dat ze alleen in groepen functioneren.

Ik kan je vertellen dat als er weer barbaarse straffen terugkomen dit soort laffe mensen wel twee keer nadenken voordat ze dit soort uiterst misselijkmakende daden verrichten. Van een vlieg een olifant maken is in Nederland van een olifant een vlieg maken.

Je mag in Nederland niet het eigen heft in handen nemen, wat ook logisch is. Maar de Nederlandse politiek/beleid is gewoon niet opgewassen is tegen deze voornamelijk buitenlandse invloeden. De politiek wilt problemen niet benoemen naar realiteit en zo kun je deze problemen dan ook niet aanpakken. Jou daarentegen, die het wel op eigen houtje wilt 'rechtzetten' weten ze wel heel goed te pakken overigens. Je zult als slachtoffer nog harder gestraft worden dan diegene die in de eerste plaats een misdaad heeft gepleegd.

Ik deel je mening wat betreft instelling van een groot deel allochtonen en kan er geen duidelijke verklaring voor vinden.
Waarschijnlijk slechte integratie, opvoeding en cultuur. Dat linkse politici alleen maar geld, woningen en scholing ertegenaan gooit is bijzonder zuur, als hardwerkend persoon die nauwelijks een studie kan betalen, wel belasting betaalt voor mensen die er nauwelijks het recht op hebben.

Wanneer het moslims betreft, denk ik ook al gauw dat het inderdaad een minderwaardigheidscomplex is wat hen zo doet gedragen. Zij moeten onderdanig zijn aan Allah en alleen zijn geschreven 'waarheid' betekent iets voor deze lui. Dit zetten ze recht door haantjesgedrag te tonen op straat, wat overigens ook voor sommigen een vorm van jihad kan betekenen waardoor zij zich juist gerespecteerd voelen door vrienden/medegelovigen. Denk aan stelen, frauderen, vrouwen lastigvallen, die er volgens hun, onzedelijk bijlopen en mensen mishandelen (intolerantie jegens joden, homo's bijv.) De Nederlandse wet betekent niets voor hen, zij geloven alleen in de wetten van Allah.

Waarom de politiek hier niets mee doet is mij een raadsel. Dat ze allerlei vieze truucjes bedenken om Wilders uit beeld te houden of belachelijk te maken, toont alleen maar aan dat ze er niet voor het volk zitten. Zij zitten er uit eigen belang en om de EU te dienen. Ook dat voor eigen belang, wie wilt er nou geen overbetaald baantje bij de Europese Unie? Wilders heeft een punt, wat betreft islamisering, waarom blijft men dit ontkennen?

Ik vind het schandalig, en iedereen die voor democratie en onze vrijheden heeft gevochten draaien zich continu om. Ik zie geen schaamte, geen verantwoordelijkheidsgevoel en heel weinig ambitie in onze politiek.
Barbaarse straffen zouden geen plaats hebben in mijn Utopia. Deze mensen weghalen uit de samenleving door uitzetting of opsluiting. Wij zouden beter moeten weten dan barbaarse oplossingen.

inb4 didnt read :D

Btw niets mis met racisme. Aan de hand hiervan kan je zien en ongeveer bepalen waar iemand of zijn ouders/voorouders oorspronkelijk vandaan komen. Daar is niets raars mee lijkt mij.

Laatst bewerkt:
Als je realistisch bent dan erken je dat er verschillen zijn tussen menselijke rassen. Racisme is niet per definitie negatief.

Klopt, maar mijn post was dan ook geen reactie op jouw post al leek dat wel een beetje zo zie ik nu;)

pffff wat een tekst rock. Miss dat ik hem straks even doorlees om in slaap te komen :trollface:

• Like
Waarderingen: mat
Nah, spendeer je tijd beter aan je hond ;)

Bullshit dat ze ze alle 8 ook gaan veroordelen.
Dat zie je maar met die gasten in Eindhoven, zijn er al 4 vrijgelaten.

Stelletje softe mong*len hier in Nederland joh..

stuur de dbb knokploeg op ze af jongguh:D

deze jongens hebben wel lef zeg, een 14 jarig meisje :roflol:

Wanneer het moslims betreft, denk ik ook al gauw dat het inderdaad een minderwaardigheidscomplex is wat hen zo doet gedragen. Zij moeten onderdanig zijn aan Allah en alleen zijn geschreven 'waarheid' betekent iets voor deze lui. Dit zetten ze recht door haantjesgedrag te tonen op straat, wat overigens ook voor sommigen een vorm van jihad kan betekenen waardoor zij zich juist gerespecteerd voelen door vrienden/medegelovigen. Denk aan stelen, frauderen, vrouwen lastigvallen, die er volgens hun, onzedelijk bijlopen en mensen mishandelen (intolerantie jegens joden, homo's bijv.)

Ik vind het schandalig, en iedereen die voor democratie en onze vrijheden heeft gevochten draaien zich continu om. Ik zie geen schaamte, geen verantwoordelijkheidsgevoel en heel weinig ambitie in onze politiek.

inb4 didnt read

Het probleem van de criminele moslim jeugd is dat ze geen respect hebben voor de blanke autochtoon. Waarom beroven Marokkanen zelden tot nooit andere Marokkanen? Ze hebben de grootste lol om een smartphone te stelen van blanke meisjes, maar je ziet ze niet stelen van Marokkaanse meisjes. Wanneer het op hun eigen volk aankomt weten ze opeens wel dat het slecht is om zoiets te doen. Stelen van een blanke en de Nederlandse maatschappij in het algemeen, is voor hun gerechtvaardigd. Sterker nog, ze vinden het zelfs stoer als ze het voor elkaar krijgen om met 8 man een weerloos slachtoffer te beroven. Stelletje hyena's zijn het.

Op Diederik Samsom en de Marokkaanse gemeenschap na, zal onderstaande tabel dan ook niemand verbazen.
2yl1jt3.png

Marokkaans jongeren probleem? Nee, dat is generaliserend en discriminerend. We hebben gewoon een jongeren probleem. Om dat probleem aan te pakken, gaan we vooral niet de doelgroep aanpakken door het beestje bij zijn naam te noemen, maar pakken we gewoon alle jongeren aan. Dat Marokkaanse kinderen van tussen de 12 en de 18 jaar 26 keer vaker verdacht zijn van straatroof dan autochtonen kinderen van dezelfde leeftijd is immers niet relevant.

De Marokkaanse gemeenschap moet op dit punt zelf adequaat optreden, aangezien het hier om hun eigen kinderen gaat. Ze moeten zelf hun gemeenschap aanpakken. Ik zou me kapot schamen als ik Marokkaan was geweest. De ouders moeten hun kinderen in de gaten houden en goed opvoeden, juist omdat ze een risicogroep zijn. Het enige wat ik alleen overal zie is ontkenning: "We worden over één kam geschoren, de media maakt ons zwart, we worden gediscrimineerd, het komt door Wilders, blablabla". Het is schandalig dat partijen zoals de PvdA dit probleem niet willen aanpakken omdat ze bang zijn zetels te verliezen. Als je gvd geen ballen hebt om dit land en haar bevolking daadwerkelijk progressief te leiden omdat je bang bent wat zetels te verliezen, dan moet je niet de politiek in gaan.

I.p.v. van adequaat op te treden, worden allochtone criminelen in dit land helaas beloond. Criminele Marokkanen krijgen snoepreisjes, de top 600 krijgt een woning en een baan, kampers ontvangen miljoenen om te verhuizen (naar een woonwagenkamp 300meter verderop), Marokkaans tuig dat al jaren Helmond terroriseert krijgt een gratis studie aangeboden, extremistische imams die om de sharia en de dood van politici roepen krijgen vergunningen voor de uitbreiding van hun moskeeën zodat ze meer extremisten kunnen huisvesten, Bulgaren ontvangen miljoenen aan gratis toeslagen en deze worden natuurlijk ook niet stopgezet, invoering wietpas naait Hollandse coffeeshophouders en beloont de voornamelijk Marokkaanse dealers/runners in Maastricht met gouden tijden (de Maastrichtenaren hebben een vervijfvoudiging van softdrugs gerelateerde overlast ervoor teruggekregen), en de eerlijke hardwerkende burger blijft betalen....

Met name binnenkort, als ze weer een paar miljard gaan stelen van de bevolking om het vervolgens weg te gooien naar kansloze projecten zoals:
- een 'vervolg' op de Fyra €500.000.000
- weer kansloze vergaderingen van Job Cohen over facebook feestjes €50.000
- een shitload aan goud, wapens en h**ren voor Afrikaanse dictators + wat aids remmers en schoon water €4.300.000.000
- gyros en tzatziki voor onze Griekse vrienden €€€teveel
- 40 van het meest duur en slecht ontworpen vliegtuig in de geschiedenis van de mens €4.000.000.000. 1 miljard hebben we al verspilt aan 'ontwikkelings'kosten en tientallen landen zijn afgehaakt. Het kan altijd erger, Amerika heeft het al 400 miljard gekost.

Het zal vast aan mij liggen, maar waarom wordt er op de zorg van 17 miljoen Nederlanders bezuinigt in ruil voor 40 waardeloze vliegtuigen?
Ik snap niet hoe je jezelf dan nog eerlijk in de spiegel durft aan te kijken.

Laatst bewerkt:
Sterke post. Het blijft me verbazen hoe zoiets obvious gewoon in de doofpot wordt gestopt. Het kost de staat klauwen met geld en het levert niets op. Waar is je motivatie als Kamerlid, als je zulke cijfers niet wilt aanpakken? Dit moet minstens alarmbellen doen rinkelen daar in de Twee Kamer of niet?

Wie of wat houdt ons tegen om mensen een oprotpremie mee te geven naar land van herkomst? Ook de Europese Unie? Desnoods familie mee als ze het er niet mee eens zijn :D Je bent godver verantwoordelijk voor je eigen kinderen.

Wilders lijkt de enige die zich er echt over bekommert. Hij weet ook dat een groot aandeel hiervan cultuur is. En met die cultuur van hen komt ook een hardnekkige godsdienst. De integratie verloopt al moeilijk en nieuwe mensen worden financieel in de watten gelegd, er word fraude gepleegd en wat doen onze kamerleden er aan? Niets.

Ik denk dat het echt tijd is voor andere politieke partijen, want deze establishment is helemaal de weg kwijt. Die wietpas is een groot drama. Het bewijs van deze dealende jongeren ligt op straat en zelfs op video. Maar men treedt op tegen coffeeshops tegen zogenaamd drugstoerisme. Mensen die vanuit het buitenland een paffie gaan roken in de shop om even te ontspannen. Intussen staan er overal in de stad dealertjes die je naast wiet nog andere troep aan willen, desnoods met geweld. Oppakken? Ho maar. Jongeren nemen een loopje met de politie. Ivo Opstelten is er 1 keer vluchtig geweest. Waar zit hij met zijn hoofd? Bekijkt hij uberhaupt wel zulke video's van echte waarde? Ik kan er niet over uit, maar die man is te oud voor hedendaagse politiek. Er zijn er teveel incapabel en zitten er vanwege verkeerde redenen. De politiek is ook verre van transparant en het volk heeft nergens zeggenschap in. Geen referenda, niets. Het volk mag eens in de vier jaar stemmen en daar is het mee gezegd.

Ik wil niet oproepen tot revolutie ofzo, maar de politiek moet echt eens laten zien waar het mee bezig is. En Rutte maar lachen. wtf? Hoe maak je als volk een einde aan zulk wanbeleid?

Er is hoop:

PVV 28, SP 23, VVD 22, PvdA 18, D66 17, CDA 14, 50p 10, CU 6, GL 4, SGP 4, PvdD 4.

haha, 76 zetels is wel erg optimistisch. :p

Tja, als de gevestigde partijen het blijven verprutsen en vooral als Rutte maar blijft lachen gaat het er vanzelf een keer van komen denk ik dan maar.

De PVV zal nooit groot genoeg worden.
Alle andere partijen gaan de PVV dwarsbomen, er zal dus geen kabinetsformatie worden gevormd en het land blijft bestuursloos.

Bij de volgende verkiezingen zal je dan ook vast wel zoiets te horen krijgen:
"We leven in zware economische tijden waar het van belang is een stabiel kabinet te hebben. Als jullie stemmen op de PVV dan zal geen kabinet gevormd worden en drijven we stuurloos rond tijdens deze storm. De PvdA en VVD zijn nog lang niet klaar met bruggen slaan en het CDA gaat met hun mentaliteit VOC boten slaan om de storm te trotseren. Wees 'verstandig' en stem dus niet op de PVV."

Op dit moment is iedereen de VVD en PvdA zat, maar als de bevolking maar bang genoeg wordt gemaakt door zovaak mogelijk 'crisis' te zeggen kiest iedereen eieren voor zijn geld. De PVV zie ik ook deze verkiezing helaas niet veel zetels halen omdat ze buitenspel worden gezet. Ik zie de PVV alleen veel zetels halen als tijdens de verkiezingen das IMF weer in opspraak komt omdat ze honderden miljarden willen uitlenen weggooien en wanneer die Europäischen reichstag weer met totalitaire vrijheidsbeperkende wetsvoorstellen komt.

Nog een groot nadeel voor Wilders is dat ondanks steeds meer mensen het met de PVV eens zijn, niemand hem als minister president wilt zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven