MuscleMeat

17jaar, 1.83m, 73kg

wvdw

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
2 Jaar geleden was ik echt nog een lucifertje, ik was 1.80 en woog 58 kilo. Ik wou daar wat verandering in gaan brengen en de laatste 6-8 maanden ben ik wat gaan fitnessen. Ik ben net ook begonnen met eten maar dat doe ik dus pas een maand. Ik zit nu op: 17jr, 1.83m, 73kg, +- 13%bodyfat.

Ik ben tevreden over mijn biceps en vooral mijn schouders. Mijn borst vind ik erg matig en mijn buik is om te janken ;). Graag tips/commentaar!

IMG_0973.jpg

IMG_1138.jpg

IMG_1139.jpg

IMG_1140.jpg

IMG_1143.jpg

IMG_1145.jpg

Je ziet er wat zwaarder uit dan 73kg, train je je benen niet?
Maar voor 6-8 maanden ben je goed bezig. ;)

• Topic Starter Topic Starter

Ja dat klopt! Ik heb echt zeg maar 0 spier in mijn benen op het moment, ik ben nu 2 jaar zwaar geblesseerd aan mijn bijde knieen (kraakbeen letsel), ik gebruik ze dus al 2 jaar heel weinig. Ik weet niet of dat veel kilo scheelt?

Ziet er goed uit, zou je ook zwaarder schatten eerder richting de 80kg maarja zonder benen gaat dat lastig. Buik is meer een kwestie van vp% omlaag brengen.

Ziet er goed uit , jammer van knieblessures

draai je foto's een shaha is makkelijker beoordelen

Je ziet er idd zwaarder uit :o

ziet er goed uit man.. buik komt nog .. / care
inner line bij je borst is wel goed te zien dus dat is altijd mooi meegenomen mocht je dat zelf al hebben gehad ; )

Damn ik ben vooral geïnteresseerd in een foto zoals je was omdat ik hetzelfde doorsta.

Me nek :(
gaat goed maat :)

--

Laatst bewerkt:
Dat ziet er zeker niet slecht uit voor zo'n korte tijd, vertel eens wat over je schema en supplementen?

Lol mijn stats zijn 1,73cm 13%BF en 74kg, maar wtf, jij ziet er groter uit man! Weet je zeker dat 73kg klopt? Ondaks slechte been-spieren vind ik het toch wat aan de lichte kant..

Jezus jongens ik wist helemaal niet dat iedereen heeft gereageerd haha, normaal krijg ik daar altijd een berichtje van in mijn mail maar nu dus ineens niet ofzoo :S Echt bedankt voor alle positieve reacties! Ik zal morgen of iig zsm eens mijn trainings en voedingsschema(zit nu in de cut om wat af the vallen) hier neer zetten!

Je armen zien er goed, probeer je andere spiergroepen is te trainen op dezelfde manier als jij je armen traint. Meestal trainen mensen hun armen anders, veel supersets etc. Gezien je armen voorlopen zou ik het dus ook toepassen op de rest

Hier een fototje snel genomen in de sportschool om te laten zien dat ik al wat droger sta en wat aan mijn buik probeer te doen (alsog maar 3x serieus getraind mijn buik dus nog een lange weg te gaan). Ik zal vanavond proberen nog wat fototjes te uploaden en mss eens een fototje van mijn spillebeentjes ;)

IMG_0363.jpg

Laatst bewerkt:
Je armen zien er goed, probeer je andere spiergroepen is te trainen op dezelfde manier als jij je armen traint. Meestal trainen mensen hun armen anders, veel supersets etc. Gezien je armen voorlopen zou ik het dus ook toepassen op de rest

Jaa daar ben ik nu echt mee bezig, met mijn bi en triceps kan ik echt keihard knijpen in de spier tijdens een oefening, ik voel dan dat ie echt aan het werken is. Bij mijn borst lukt dit ook al steeds beter (voel nu echt iets direct in mijn borst bij het bankdrukken) maar bij mijn rug lukt dit echt voor geen meter :s.

O nog iets, ik heb echt nog nooit spierpijn in mijn schouders gehad terwijl ik die keihard train en echt helemaal kapot ga tijdens te training, hoe is dat mogelijk?

Je schouders lijken niet achter te lopen, dus goede zaak toch? Vermoei je biceps eerst voordat jij je rug gaat trainen, misschien dat dat helpt

Terug
Naar boven