XXL Nutrition

17jr 1.95 en 70KG. Ectomorf?

Zal ik je mijn voedingsschema sturen? 5300kcal, pm je email adress maar.

Nog steeds te weinig, hier heb je niks aan. Om aan 4000+ kcals te komen moet je echt veel en veel meer eten..
Wat ik nog mis / niet goed vindt aan dat schema:
-Ontbijt -> geen fatsoenlijke, hoge kwaliteit en snel verteerbare eiwitten
-''Vier boterhammen met pindakaas en vlees'' Je moet er minstens een heel pakje (ik heb trouwens een hekel aan die broodbeleg rommel) om aan een beetje fatsoenlijke hoeveelheid eiwitten te komen.
-''3 eieren + paar sneden brood'' drie eieren leveren 240 kcals, en 2 sneden brood 160. Totaal 400 kcals, wat net 10% van 4000 kcals is (als dat je richtlijn is). Dat schiet niet op dus!
-Te weinig variatie.
-Te weinig fatsoelijke eiwitten (eieren, vlees, vis, magere zuivel etc etc).
-Wat neem je rondom je training?

-ik ben er vanuit gegaan dat TS geen supplementen heeft & deze nog niet nodig heeft
-Hoe kom je tot de conclusie dat hij 4000kcal nodig heeft?

Als hij zijn hele leven gewoon als Jan modaal heeft gegeten en dan nu opeens mijn bovenstaande schema gaat volgen doet dat heus wel wat met zijn lichaam ( lees: aankomen ).
Wellicht dat hij wel na een tijdje weer de kcal op moet schroeven maar dat merkt hij vanzelf wel als hij niet meer aankomt

• Topic Starter Topic Starter
Zie allemaal dingen voorbij komen die nieuw voor me zijn. echt goed ik ik dit een keer gevraagd heb, want heb het allemaal verkeerde gedaan de afgelopen tijd.

@baksteen: ik heb de hele tijd gegeten wat ik minimaal nodig had, wat veel te weinig was.
probeer het nu op te bouwen.

Terug
Naar boven