Nibi
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is eerder triest om te denken dat als je met gewichten traint je doel moet zijn om een spierbundel te worden.
Er is meer dan alleen groot en breed worden mogelijk
De reactie moet je ook niet als haat opvatten
Dat zou mogelijk kunnen zijn maar dat zou heel lang duren... Ik wil snel resultaatje kon ook gewoon een deftig dieet volgen, had je misschien evenveel afgevallen dan je dagelijks af te beulen met zo'n insanity programma.
Of je moet het puur omwille van de conditie doen ipv esthetische redenen.
Dat zou mogelijk kunnen zijn maar dat zou heel lang duren... Ik wil snel resultaat
1000 kcal ong per workout. En streng dieeten is mogelijk als je skinny fat wil en honger wil lijden..wie zegt dat het trager zou gaan? hoeveel verbrand zo'n insanity workout, lijkt me niet onmogelijk om hetzelfde te behalen met een redelijk goed calorie-deficit.
Wauw super resultaat! Ben 2x begonnen met insanity en eigenlijk iedere x weer gekapt na een week of 2. Enige wat ik nu nog naast mijn gewone training doe is insane abs van insanity.
Super progressie en nu doorknallen![]()
wilt*1000 kcal ong per workout. En streng dieeten is mogelijk als je skinny fat wil en honger wil lijden..
Zie geen verschil sorry. Andere belichting en je lijkt bruiner waardoor je iets droger lijkt maar denk dat het niets,scheelt