MuscleMeat

17jr Mijn insanity resultaat!! Update 14-03 Fotos!!

NEtjes man !! Keep up the good work !

Het is eerder triest om te denken dat als je met gewichten traint je doel moet zijn om een spierbundel te worden.

Er is meer dan alleen groot en breed worden mogelijk :eek:

De reactie moet je ook niet als haat opvatten

Heb ik ook nooit gezegd, ik reageer enkel op het feit dat een definieer en conditieprogramma wel degelijk het echte werk is. Ik wil jou wel eens het insanity programma zien volgen. Je onderschat het duidelijk en respecteert het harde werk van de OP niet...

Net resultaat met insanity! Verschil is zeker te zien

je kon ook gewoon een deftig dieet volgen, had je misschien evenveel afgevallen dan je dagelijks af te beulen met zo'n insanity programma.
Of je moet het puur omwille van de conditie doen ipv esthetische redenen.

• Topic Starter Topic Starter
je kon ook gewoon een deftig dieet volgen, had je misschien evenveel afgevallen dan je dagelijks af te beulen met zo'n insanity programma.
Of je moet het puur omwille van de conditie doen ipv esthetische redenen.
Dat zou mogelijk kunnen zijn maar dat zou heel lang duren... Ik wil snel resultaat

Dat zou mogelijk kunnen zijn maar dat zou heel lang duren... Ik wil snel resultaat

wie zegt dat het trager zou gaan? hoeveel verbrand zo'n insanity workout, lijkt me niet onmogelijk om hetzelfde te behalen met een redelijk goed calorie-deficit.

wie zegt dat het trager zou gaan? hoeveel verbrand zo'n insanity workout, lijkt me niet onmogelijk om hetzelfde te behalen met een redelijk goed calorie-deficit.
1000 kcal ong per workout. En streng dieeten is mogelijk als je skinny fat wil en honger wil lijden..

Wauw super resultaat! Ben 2x begonnen met insanity en eigenlijk iedere x weer gekapt na een week of 2. Enige wat ik nu nog naast mijn gewone training doe is insane abs van insanity.

Super progressie en nu doorknallen :)

Wauw super resultaat! Ben 2x begonnen met insanity en eigenlijk iedere x weer gekapt na een week of 2. Enige wat ik nu nog naast mijn gewone training doe is insane abs van insanity.

Super progressie en nu doorknallen :)

Wat maakt het dat je stopt ? is het de motivatie ?

Mooie progress Ik hoop ook zo iets te bereiken in 2 maanden.

@JamesBeest
Als je dan toch gaat verbeteren, dan verbeter alles. *diëten*

Wat maakt het dat je stopt ? is het de motivatie ?

De eerste x wel. Dat was vorig jaar januari. Toen ben ik in mei veel gaan sporten en goed eten en ben ik 15 kilo kwijt geraakt. In de tussentijd ben ik nog een x weer begonnen met insanity maar omdat ik toen al 5x per week sportte (en dat erg leuk vond) werd insanity dagelijks erbij toch teveel. Heb wel m'n fittest resultaten bewaard en laatst nog een x weer de fittest gedaan. Zag gigantische verschillen dus dat is ook erg leuk. Nu pak ik af en toe een lesje als ik er zin in heb.

Wel resultaat te zien, duidelijk ook. Ga zo door.

vet resultaat! Doe zo verder!

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Hoop dat ik dit ook kan halen :p

Zie geen verschil sorry. Andere belichting en je lijkt bruiner waardoor je iets droger lijkt maar denk dat het niets,scheelt

Inderdaad flink verschil te zien!
Hoeveel % vet ben je verloren in die 45 dagen?
En deed je alleen puur insanity of daarnaast nog cardio of kracht training?

Verschil is gewoon duidelijk te zien, hartstikke goed werk en leuk dat je gemotiveerd blijft. Aan de mensen die commentaar hebben op insanity, het is natuurlijk heel anders dan krachttraining. Maar bedenk wel dat er ontzettend veel trainingprogramma's of crashdiëten zijn die niet of nauwelijks werken. Ik denk dat insanity dan nog een van de betere is, en naast afvallen bouw je er ook nog je conditie mee op, wat met alleen een aangepast voedingsschema niet lukt.

Keurig resultaat en absoluut eens met reactie van Limonadebaas. Ga zo door, post je ook resultaat na 60 dagen? En zie je duidelijk verschil in aantallen tijdens de fit tests?
Als je tevreden bent met je vetpercentage na die 60 dagen kan je halters etc erbij pakken en mooi gaan bouwen vanaf het vetpercentage waar je je goed bij voelt :)

Terug
Naar boven