XXL Nutrition

17jr Mijn insanity resultaat!! Update 14-03 Fotos!!

• Topic Starter Topic Starter
Oke mijn insanity programma is voorbij.. Ik ben nu begonnen met gewichten heb een complete schema met vooral basis oefeningen gekregen van een fitness model het schema bevat veel compound excercises.. Maar dit is hoe ik er nu uitzie... Ik vind zelf dat ik nog veel aan mijn arm moet werken en wat minder vet moet hebben. Momenteel heb ik 18% VP .. Mijn doel zal zijn 10% of minder. Binnenkort komt er een 2e rond insanity. Alleen ik ben er achter gekomen dat. Ik wat teveel train en minder slaap laatst was ik in elkaar gezakt tijdens het squaten ik heb last van insomnia.. Dus meer rust in ieder geval. Ik gebruik nu o.a ook vitamine D3 omega 3,6,9 vetten.. Tips enz.. Is welkom..betreft schema etc.

IMG_20140308_201837.jpg

IMG_20140304_193454.jpg

Oke mijn insanity programma is voorbij.. Ik ben nu begonnen met gewichten heb een complete schema met vooral basis oefeningen gekregen van een fitness model het schema bevat veel compound excercises.. Maar dit is hoe ik er nu uitzie... Ik vind zelf dat ik nog veel aan mijn arm moet werken en wat minder vet moet hebben. Momenteel heb ik 18% VP .. Mijn doel zal zijn 10% of minder. Binnenkort komt er een 2e rond insanity. Alleen ik ben er achter gekomen dat. Ik wat teveel train en minder slaap laatst was ik in elkaar gezakt tijdens het squaten ik heb last van insomnia.. Dus meer rust in ieder geval. Ik gebruik nu o.a ook vitamine D3 omega 3,6,9 vetten.. Tips enz.. Is welkom..betreft schema etc.

Goed schema, maar neem je at papiertje elke keer mee als je gaat trainen? Gaat heel snel verkreukelen dan... Veel handiger is om het op je mobiel te zetten

Nice :) mooi resultaat!

Doe het soms ook, maar dan vind je al heel snel de "pause" knop :)
2 dagen insanity na elkaar red ik ook niet, er moet minstens 1 dag gewone cardio of training tussen zitten voor mij.

2de maand 2 uur.. wth :) ben nog nooit zo ver geraakt dus

Echt mooi resultaat man, mij stats op dit moment is net zoiets als jouw foto 1, misschien iets meer muscle en heel klein beetje minder vet. Goeie inspiratie =]

Ziet er echt al heel goed uit!

dus dit is het eerst tell-sell product dat wel werkt? :P

dus dit is het eerst tell-sell product dat wel werkt? :P

Er zijn zo veel meer producten dat werken op tellsell , alleen wat jammer is dat dat mensen denken dat ze bijvoorbeeld een abb roller kopen en verwachten om binnen een maand six pack abs te krijgen zonder ook maar iets aan voeding te doen.. Het is niet het product... Maar de gebruiker...

Er zijn zo veel meer producten dat werken op tellsell , alleen wat jammer is dat dat mensen denken dat ze bijvoorbeeld een abb roller kopen en verwachten om binnen een maand six pack abs te krijgen zonder ook maar iets aan voeding te doen.. Het is niet het product... Maar de gebruiker...

Dat is wel waar. Maar ook hoe ze het dan verkopen wekt valse verwachtingen bij mensen. Alsof ze met 10 min per dag, ongeacht goede voeding of niet, ineens afgetraind worden. Maar het gemiddelde publiek is ook niet zo slim denk ik.

Maar insanity wordt ook niet zo geadverteerd alsof het makkelijk is met minimale inspanning. Op tv zeggen ze al dat het afzien is. Al heb ik er echt geen 120 euro voor betaald haha, gewoon downloaden.

Dat is wel waar. Maar ook hoe ze het dan verkopen wekt valse verwachtingen bij mensen. Alsof ze met 10 min per dag, ongeacht goede voeding of niet, ineens afgetraind worden. Maar het gemiddelde publiek is ook niet zo slim denk ik.

Maar insanity wordt ook niet zo geadverteerd alsof het makkelijk is met minimale inspanning. Op tv zeggen ze al dat het afzien is. Al heb ik er echt geen 120 euro voor betaald haha, gewoon downloaden.

Ik ga brein bellen :O
( ik heb het evengoed gedownload)

Goed bezig geweest jonge ik heb ook tijdje insanity gedaan maar merkte dat ik meer haalde uit gewoon op mijn voeding lette en KT insanity is daar niet voor nodig deed het ook 6 dagen in de week je verliest er veel vet mee maar spier kom je niet bij (weinig). Ik lette met insanity ook goed op mijn voeding, in de bijlage zie je hoe ik erbij stond na insanity vooral heel skinny

image.jpg

Goed bezig geweest jonge ik heb ook tijdje insanity gedaan maar merkte dat ik meer haalde uit gewoon op mijn voeding lette en KT insanity is daar niet voor nodig deed het ook 6 dagen in de week je verliest er veel vet mee maar spier kom je niet bij (weinig). Ik lette met insanity ook goed op mijn voeding, in de bijlage zie je hoe ik erbij stond na insanity vooral heel skinny

heb je een before foto ?

Nice,

Mooi resultaat ! Ik haal nu 12 minuten pfff.. Maar dat komt wel. Succes met je verdere doelen, discipline heb je in elk geval genoeg .

Goed schema, maar neem je at papiertje elke keer mee als je gaat trainen? Gaat heel snel verkreukelen dan... Veel handiger is om het op je mobiel te zetten

Ik werk ook altijd met een excel schema die uitgeprint is, ik hou er niet van om me telefoon bij me te hebben tijdens het fitnessen (bij andere activiteiten heb ik hem ook vaak uit staan).

Hee man great job !!!
Insanity is inderdaad wel gruwelijk voor vetverbranding.
Ik had zelf ook met insanity 13 kilo's verloren, helaas ook redelijk wat Massa.

Vraagje aan degene die Insanity hebben gedaan en ook hebben afgerond: hoeveel % vet ben je ong verloren?

Ik heb geen before foto's maar ik had toen beter niet kunnen beginnen aan insanity ik ben 1,73 en woog 65 dus vrij redelijk na insanity nog maar 57 ondergewicht dus nu weer op de weg omhoog gelukkig en weeg nou 68 gaat goed insanity is een goed programma maar ik ben nogal een fanatiek persoon dus sloeg er een beetje in door (nu ook met fitness maar dan op een goeie manier!)

Goede progressie. Zeer zwaar, die trainingen van Insanity. (uit eigen ervaring)

Het is eerder triest om te denken dat als je met gewichten traint je doel moet zijn om een spierbundel te worden.

Er is meer dan alleen groot en breed worden mogelijk :eek:

De reactie moet je ook niet als haat opvatten

Je vind het uitvoeren van functionele oefeningen op high intensity geen 'echt trainen'?
Rare tunnelvisie. Er zijn meer wegen naar Rome mogelijk en zeker op het gebied van afvallen. Daarnaast kwam je reactie lullig over. Misschien kun je de volgende keer je reactie iets anders verwoorden ;). Dan hoef je jezelf achteraf ook niet te corrigeren.

Shaun T heeft je goed te grazen genomen. dig deeper, Geweldig resultaat!

Terug
Naar boven