retestreak
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 18%
Shaun T heeft je goed te grazen genomen. dig deeper, Geweldig resultaat!
Zo erg bedankt , ik ben zo blij met jullie reacties

*veegt traan weg*
Nu ben ik nog op zoek naar nog iets meer intensiever! Hoe gek het ook klinkt insanity zie ik niet meer als een echte uitdaging meer
---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------
Hee man great job !!!
Insanity is inderdaad wel gruwelijk voor vetverbranding.
Ik had zelf ook met insanity 13 kilo's verloren, helaas ook redelijk wat Massa.
Heb je ook wel de upper body weight training gedaan?
Dit zit namelijk bij de programma..
Ik deed het om de 2 dagen
---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------
Mooi resultaat ! Ik haal nu 12 minuten pfff.. Maar dat komt wel. Succes met je verdere doelen, discipline heb je in elk geval genoeg .
Erg bedankt , discipline kant komt waarschijnlijk van mijn verleden met vechtsport.. En ja de wilskracht! Ik keek motivatie videos voor de trainingen.. Denk aan alles wat je kan bereiken je word sneller beter in alle opzichten je zelfvertrouwen gaat omhoog... Een stapje verder op de ladder richting success!!
---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------
Mooi resultaat ! Ik haal nu 12 minuten pfff.. Maar dat komt wel. Succes met je verdere doelen, discipline heb je in elk geval genoeg .
Erg bedankt , discipline kant komt waarschijnlijk van mijn verleden met vechtsport.. En ja de wilskracht! Ik keek motivatie videos voor de trainingen.. Denk aan alles wat je kan bereiken je word sneller beter in alle opzichten je zelfvertrouwen gaat omhoog... Een stapje verder op de ladder richting success!!