XXL Nutrition

18 jaar

Ik snap ook niet wat je hier kom doen??
Je hebt jezelf goed ingelezen.
je heb een topkuur van 5 weken achter de rug met een top gain van 2 kilo.
Je ziet het probleem niet.
Je wil, doet en gaat toch wel en weet het kennelijk allemaal zo goed.

Waarom stel je hier de vragen als je zelf toch het antwoord al weet of denkt te weten?

Ik wens je veel succes en wijsheid.

Ik snap ook niet wat je hier kom doen??
Je hebt jezelf goed ingelezen.
je heb een topkuur van 5 weken achter de rug met een top gain van 2 kilo.
Je ziet het probleem niet.
Je wil, doet en gaat toch wel en weet het kennelijk allemaal zo goed.

Waarom stel je hier de vragen als je zelf toch het antwoord al weet of denkt te weten?

Ik wens je veel succes en wijsheid.

Dit.

inb4 volgend jaar ik ben 16 en wil kuren...

Gewoon doen. Vertel dan ondertussen al je maatjes dat ze, als ze irritante vragen op een forum willen stellen, ze dit niet op dbb gaan doen maar op bodynet of whatever. Jezus wat een hoop van die jonge debieltjes hier opeens.

Helemaal mee eens gaat nergens over meer wanneer komen de 15 jarige kuurders !?

@ cjw,
Die zijn er al hoor.. Ze schrijven zich bij ons al in en vragen aan de balie gelijk watvoor anabolen ze het best kunnen gebruiken. En dan train ik nog niet eens op een sportschool die dit uitstraalt.

@ cjw,
Die zijn er al hoor.. Ze schrijven zich bij ons al in en vragen aan de balie gelijk watvoor anabolen ze het best kunnen gebruiken. En dan train ik nog niet eens op een sportschool die dit uitstraalt.

Serieus? Wtf joh.. Mensen willen gewoon geen moeite meer doen.

Ja echt en nog nooit getraind.. We schrokken ervan.. Jongen van 15 jaar. Ik wil me inschrijven en welke anabolen kan ik dan het beste gebruiken.. Maar ik moet ook zeggen het is deze tijd. Vroeger gebruikte er lang zoveel niet dan nu. Het lijkt er gewoon bij te horen en ze zien het meer als iets wat echt nodig is om te trainen.. Er zijn ook zat gasten die ouder zijn en alleen trainen als ze on zijn. Clean trainen is er bijna niet meer bij.

En het ergste nog het is al zomer geweest. Dat wordt nog wat dan volgend jaar.

Ja echt en nog nooit getraind.. We schrokken ervan.. Jongen van 15 jaar. Ik wil me inschrijven en welke anabolen kan ik dan het beste gebruiken.. Maar ik moet ook zeggen het is deze tijd. Vroeger gebruikte er lang zoveel niet dan nu. Het lijkt er gewoon bij te horen en ze zien het meer als iets wat echt nodig is om te trainen.. Er zijn ook zat gasten die ouder zijn en alleen trainen als ze on zijn. Clean trainen is er bijna niet meer bij.

15 jaar :eek:

Op die leeftijd ben je toch bezig met je eerste drankje en het bijna brommer mogen rijden....

Valt mij wel op dat het altijd kleine mensen (qua lengte) zo vroeg beginnen met kuren. Napoleon complex?

zou jij aub eens jou eigen lengte willen vermelden hier en een foto ?? want je loopt altijd te zeuren over mensen die kuren en klein zijn ... en 1.75 m is niet klein alle goede pro zitten ong. tussen 1.70 en 185 m

ik vermoed dat jij zelf een ecto bent van 1.95 en geen massa aanzet jaloers ?????

Tik em an! Wij gisteren exact hetzelfde id sportschool. Gastje was dan 17, maar na zn introductieles kwam ie bij één vd instructeurs langs met de vraag of hij een goed adres wist voor anabolen.

Het is echt de huidige generatie. Alles moet makkelijk, alles moet snel, het mag geen moeite kosten, het mag geen pijn doen. :(
Ach en als je in het weekend al snuif-snuif doet en pilletjes slikt om los te kunnen gaan, waarom dan niet een paar pilletjes voor je spieren? hahaha...het meerendeel is zulk triest en strontverwend spul deze playstationgeneratie. ;)

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 11:17 ----------

Beste,

Ik heb een vraag betreft anabolen en lengte groei. Ik weet dat oestrogenen je lengte groei stoppen, en dat dit eventueel tegen te gaan is.
Deze zomer heb ik eens een Anavar kuurtje gedaan van 5 weken op 60mg, ben hier toen 2kg van aangekomen.
Ik ben helaas niet erg groot 173cm ( bij 75 kg 10%) dus zie er al behoorlijk gespierd uit. Ik heb momenteel veel moeite om meer gewicht er bij te krijgen.
Heb er in 1 jaar 10kg bij gekregen, maar zit momenteel vast heb ik het idee..

Ik zou graag testosteron willen gebruiken, maar wil zeker weten dat het mijn groei niet stopt. En vraag ik mij af of dit niet tegen te gaan is met arimidex.
Anavar was dht dus heeft geen enkele invloed op het dichtgaan van de groeischijven ( is zelfs aangetoond dat het je lengte positief beinvloed)

Nu begrijp ik dat ik commentaar zal krijgen over mijn leeftijd, maar tenslotte zijn het mijn keuzes.
En heb ik al eerder Anavar gebruikt.

Zou ik niet juist door toediening van test icm arimidex in de lengte kunnen groeien?

Je hebt blijkbaar je keuze al gemaakt, wat doe je hier dan nog?

Ik zou zeggen blaartrekkend verhaal, opgedonderd!

zou jij aub eens jou eigen lengte willen vermelden hier en een foto ?? want je loopt altijd te zeuren over mensen die kuren en klein zijn ... en 1.75 m is niet klein alle goede pro zitten ong. tussen 1.70 en 185 m

ik vermoed dat jij zelf een ecto bent van 1.95 en geen massa aanzet jaloers ?????

190 @ 95 kg @ 11%

En als je pro bent dan is een kleine lengte tegenwoordig wel wenselijk maar de meeste hier zijn geen pro. Heb je ooit een vrouw horen zeggen dat ze op korte mannen vallen? tegenovergestelde hoor je vaak wel. Ook staan spieren estetisch beter als je lang bent en ligt de lengte bij fitnessmodellen een stuk hoger dan bij bodybuilders.

Verder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste,

Ik heb een vraag betreft anabolen en lengte groei. Ik weet dat oestrogenen je lengte groei stoppen, en dat dit eventueel tegen te gaan is.
Deze zomer heb ik eens een Anavar kuurtje gedaan van 5 weken op 60mg, ben hier toen 2kg van aangekomen.
Ik ben helaas niet erg groot 173cm ( bij 75 kg 10%) dus zie er al behoorlijk gespierd uit. Ik heb momenteel veel moeite om meer gewicht er bij te krijgen.
Heb er in 1 jaar 10kg bij gekregen, maar zit momenteel vast heb ik het idee..

Ik zou graag testosteron willen gebruiken, maar wil zeker weten dat het mijn groei niet stopt. En vraag ik mij af of dit niet tegen te gaan is met arimidex.
Anavar was dht dus heeft geen enkele invloed op het dichtgaan van de groeischijven ( is zelfs aangetoond dat het je lengte positief beinvloed)

Nu begrijp ik dat ik commentaar zal krijgen over mijn leeftijd, maar tenslotte zijn het mijn keuzes.
En heb ik al eerder Anavar gebruikt.

Zou ik niet juist door toediening van test icm arimidex in de lengte kunnen groeien?

Achja, als je 1.73 bent op je 18de zal je toch wel een oempa loempa blijven :trollface: ik zeg doen!

Is het koud daarbove??:p

En het ergste nog het is al zomer geweest. Dat wordt nog wat dan volgend jaar.

Idd volgend jaar lopen er allemaal van die patsertjes die stoer doen over een zogenaamde anabolenkuur of dat ze beweren dat ze natty zijn en alles aankunnen :roflol:

190 @ 95 kg @ 11%

En als je pro bent dan is een kleine lengte tegenwoordig wel wenselijk maar de meeste hier zijn geen pro. Heb je ooit een vrouw horen zeggen dat ze op korte mannen vallen? tegenovergestelde hoor je vaak wel. Ook staan spieren estetisch beter als je lang bent en ligt de lengte bij fitnessmodellen een stuk hoger dan bij bodybuilders.

Verder

http://static.ylilauta.org/files/zy/orig/1366320617563366.jpg/FSTnwgT.jpg

Mwoah, ik vind dit toch echt te ver gaan Dayuum. Je lengte heb je niet of nauwelijks zelf in de hand. Zeker kan voeding op jonge leeftijd van invloed zijn, maar ben je daar als kind zelf de baas over en heb je dat besef ook? NEE.

Dus om hier 'kleine' mensen af te gaan schilderen als compleet kansloze losers die maar beter zelfmoord kunnen gaan plegen slaat imo echt nergens op.

Ik begrijp best dat topicstarter issues heeft met zijn lengte, dat is vervelend genoeg. Gaat mij een beetje om zijn nogal alleswetende eigenwijze houding op zijn leeftijd weet hij zogenaamd alles, maar komt toch met een vraag over AAS. Terwijl de regels van het forum hier heel duidelijk in zijn.

Het heeft compleet geen zin om AAS als lengtegroeibevorderaar te gebruiken. AAS staan er juist bekend om bij nog niet volgroeide personen de groeischijven lam te leggen. Dus het tegenovergestelde effect van wat TS wil!

Mijn advies; consult bij arts, probleem voorleggen. Hopelijk denkt hij met je mee en wil hij iets gaan doen met STH, als dit nog kan op je leeftijd. Maar ik heb zelfs volgroeide mannen zien groeien in lengte met STH. (yep I know, broscience, maartoch it happened)

p.s. Wat ik nog even toe wil voegen; neefje van mij als enige id familie 'klein'.. Was op zijn 18e 1.75m en groeide door tot zijn 28e om op een lengte van 1.83m uit te komen. Niet al te groot en vergeleken bij ons nog steeds 'klein', maar voor hem wel zo prettig dat ie nu een gemiddelde lengte heeft. 21 is een indicatie, sommigen zijn eerder uitgegroeid anderen nog een stuk later....

Laatst bewerkt:
190 @ 95 kg @ 11%

Verder

http://static.ylilauta.org/files/zy/orig/1366320617563366.jpg/FSTnwgT.jpg

nu kun je wel met leuke plaatjes aankomen dat boeit niet hier word gekuurd op alle leeftijden en lengte.s de laatste tijd veels te jonge gasten.... ben je pro tegenwoordig is kleine lengte .. ik zal even terug gaan in de geschiedenis als ik jou was dan zul je zien dat de meeste olympia deelnemers onder de 1.80 waren

franco columbo rich gaspari mohammed makkaway samir bannout chris dickinson frank zane
lee haney 1.83 m dit zijn er maar een paar dus jou stelling gaat mank

en alle andere bro science gaat niet op voor dit topic

en ja als je klein bent toon je groter idd

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:06 ----------

Gewoon doen. Vertel dan ondertussen al je maatjes dat ze, als ze irritante vragen op een forum willen stellen, ze dit niet op dbb gaan doen maar op bodynet of whatever. Jezus wat een hoop van die jonge debieltjes hier opeens.

+1000 en dan gaan alle gasten met ervaring weg hier want die ergeren zich nu al dood en kun je deze sectie binnenkort sluiten

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:06 ----------

[/COLOR]

+1000 en dan gaan alle gasten met ervaring weg hier want die ergeren zich nu al dood en kun je deze sectie binnenkort sluiten[/QUOTE]

Dikke feit !

Kinder op de basis school zeuren over lengte.. kom op zeg... ben zelf 1,69m heb totaal geen last van.

Ot: doe maar lekker wat jij wilt,het is mijn lichaam niet :) als je niet eens naturel tot je 21ste kan trainen zou toch snel langs een docter gaan i.v.m met bdd of andere ziektes. Gezond persoon kan op zijn 18 wel bedenken dat je geen aas nodig heeft.

Terug
Naar boven