Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
190 @ 95 kg @ 11%
En als je pro bent dan is een kleine lengte tegenwoordig wel wenselijk maar de meeste hier zijn geen pro. Heb je ooit een vrouw horen zeggen dat ze op korte mannen vallen? tegenovergestelde hoor je vaak wel. Ook staan spieren estetisch beter als je lang bent en ligt de lengte bij fitnessmodellen een stuk hoger dan bij bodybuilders.
Verder
http://static.ylilauta.org/files/zy/orig/1366320617563366.jpg/FSTnwgT.jpg
190 95kg en 50 topics over aas binnen een jaar
Ga eten ecto![]()
190 @ 95 kg @ 11%
En als je pro bent dan is een kleine lengte tegenwoordig wel wenselijk maar de meeste hier zijn geen pro. Heb je ooit een vrouw horen zeggen dat ze op korte mannen vallen? tegenovergestelde hoor je vaak wel. Ook staan spieren estetisch beter als je lang bent en ligt de lengte bij fitnessmodellen een stuk hoger dan bij bodybuilders.
Verder
http://static.ylilauta.org/files/zy/orig/1366320617563366.jpg/FSTnwgT.jpg
Heb 3 posts van je gelezen en verder ga ik niet, je bent eigenwijs man, ik praat uit ervaring als ik zeg dat als je nu al moeite hebt met aankomen, gaan anabolen je niks doen man, hoogstens een paar kilotje's vocht.(die je achterna kwijt bent)
Vreet gewoon wat meer, en ben je een huilebak zoals meerendeels van mijn ethiopische vrienden, ik eet al te veel, en ik kan niet meer eten..
**** jou dan, ga dan voetballen, no offence btw..

Kijk reacties al deze zeggen waarschijnlijk ook al genoeg over je iq en opleidingsniveau.
Mijn vraag was enkel, is het mogelijk testosteron te gebruiken zonder hierbij je lengte negatief te beinvloeden.
Antwoord is dus nee, dus zal ik dit ook niet doen. En doe ik dit eventueel op latere leeftijd.
173cm is niet groot en zou het fijn zijn iets groter te zijn, maar om succes te hebben gaat het gelukkig in deze tijd niet om je lengte.
Verder bedankt voor de hulp van enkele hier. Ik ga sowieso nog geen testosteron gebruiken, omdat er blijkbaar geen manier is anabolen te gebruiken zonder je ''eventuele groei'' te belemmeren.
als ik terug in de tijd kon was ik op me 16e begonnen.....hehehe
niceeals ik terug in de tijd kon was ik op me 16e begonnen.....hehehe

Ja echt en nog nooit getraind.. We schrokken ervan.. Jongen van 15 jaar. Ik wil me inschrijven en welke anabolen kan ik dan het beste gebruiken.. Maar ik moet ook zeggen het is deze tijd. Vroeger gebruikte er lang zoveel niet dan nu. Het lijkt er gewoon bij te horen en ze zien het meer als iets wat echt nodig is om te trainen.. Er zijn ook zat gasten die ouder zijn en alleen trainen als ze on zijn. Clean trainen is er bijna niet meer bij.

zou jij aub eens jou eigen lengte willen vermelden hier en een foto ?? want je loopt altijd te zeuren over mensen die kuren en klein zijn ... en 1.75 m is niet klein alle goede pro zitten ong. tussen 1.70 en 185 m
ik vermoed dat jij zelf een ecto bent van 1.95 en geen massa aanzet jaloers??
Achja, als je 1.73 bent op je 18de zal je toch wel een oempa loempa blijvenik zeg doen!

al die lange mensen hier krijg een stijve nek van het naar boven kijken ...
Je weet trouwens wel zeker dat ze niet proteïne en creatine bedoelde met 'anabolen' toch?