MuscleMeat

18 jaar

190 95kg en 50 topics over aas binnen een jaar :roflol:
Ga eten ecto :roflol:

190 @ 95 kg @ 11%

En als je pro bent dan is een kleine lengte tegenwoordig wel wenselijk maar de meeste hier zijn geen pro. Heb je ooit een vrouw horen zeggen dat ze op korte mannen vallen? tegenovergestelde hoor je vaak wel. Ook staan spieren estetisch beter als je lang bent en ligt de lengte bij fitnessmodellen een stuk hoger dan bij bodybuilders.

Verder

http://static.ylilauta.org/files/zy/orig/1366320617563366.jpg/FSTnwgT.jpg

Wat is dit nou weer voor onzin man? Je bent 21, geen ****ing 4 of zo..
Wat maakt het nou uit hoe lang je bent? Als de een 1.95 is met 120 kg 8% en een ander 1,75 met 95 kg 8% heb ik daar net zo veel respect voor.

190 95kg en 50 topics over aas binnen een jaar :roflol:
Ga eten ecto :roflol:

hahaha ja en de helft van de topics in de aas sectie al advies geven en de andere helft iedereen afkraken
over napoleon syndrom gesproken allemaal bro science

en als straks de eerste spuit erin gaat huilen mama mama en hier advies vragen .. wat moet ik nu ..

• Topic Starter Topic Starter
190 @ 95 kg @ 11%

En als je pro bent dan is een kleine lengte tegenwoordig wel wenselijk maar de meeste hier zijn geen pro. Heb je ooit een vrouw horen zeggen dat ze op korte mannen vallen? tegenovergestelde hoor je vaak wel. Ook staan spieren estetisch beter als je lang bent en ligt de lengte bij fitnessmodellen een stuk hoger dan bij bodybuilders.

Verder

http://static.ylilauta.org/files/zy/orig/1366320617563366.jpg/FSTnwgT.jpg

Kijk reacties al deze zeggen waarschijnlijk ook al genoeg over je iq en opleidingsniveau.
Mijn vraag was enkel, is het mogelijk testosteron te gebruiken zonder hierbij je lengte negatief te beinvloeden.
Antwoord is dus nee, dus zal ik dit ook niet doen. En doe ik dit eventueel op latere leeftijd.
173cm is niet groot en zou het fijn zijn iets groter te zijn, maar om succes te hebben gaat het gelukkig in deze tijd niet om je lengte.

Verder bedankt voor de hulp van enkele hier. Ik ga sowieso nog geen testosteron gebruiken, omdat er blijkbaar geen manier is anabolen te gebruiken zonder je ''eventuele groei'' te belemmeren.

Heb 3 posts van je gelezen en verder ga ik niet, je bent eigenwijs man, ik praat uit ervaring als ik zeg dat als je nu al moeite hebt met aankomen, gaan anabolen je niks doen man, hoogstens een paar kilotje's vocht.(die je achterna kwijt bent)

Vreet gewoon wat meer, en ben je een huilebak zoals meerendeels van mijn ethiopische vrienden, ik eet al te veel, en ik kan niet meer eten..

**** jou dan, ga dan voetballen, no offence btw..

Heb 3 posts van je gelezen en verder ga ik niet, je bent eigenwijs man, ik praat uit ervaring als ik zeg dat als je nu al moeite hebt met aankomen, gaan anabolen je niks doen man, hoogstens een paar kilotje's vocht.(die je achterna kwijt bent)

Vreet gewoon wat meer, en ben je een huilebak zoals meerendeels van mijn ethiopische vrienden, ik eet al te veel, en ik kan niet meer eten..

**** jou dan, ga dan voetballen, no offence btw..

:roflol:

Kijk reacties al deze zeggen waarschijnlijk ook al genoeg over je iq en opleidingsniveau.
Mijn vraag was enkel, is het mogelijk testosteron te gebruiken zonder hierbij je lengte negatief te beinvloeden.
Antwoord is dus nee, dus zal ik dit ook niet doen. En doe ik dit eventueel op latere leeftijd.
173cm is niet groot en zou het fijn zijn iets groter te zijn, maar om succes te hebben gaat het gelukkig in deze tijd niet om je lengte.

Verder bedankt voor de hulp van enkele hier. Ik ga sowieso nog geen testosteron gebruiken, omdat er blijkbaar geen manier is anabolen te gebruiken zonder je ''eventuele groei'' te belemmeren.

Aas kan je groei ook positief beïnvloeden. Als je aas gaat gebruiken en je ouders komen erachter dan krijg je hopelijk een paar schoppen onder je reet waardoor je nog paar cm langer wordt.

als ik terug in de tijd kon was ik op me 16e begonnen.....hehehe

Al die boze dwergen hier :roflol:

Ja echt en nog nooit getraind.. We schrokken ervan.. Jongen van 15 jaar. Ik wil me inschrijven en welke anabolen kan ik dan het beste gebruiken.. Maar ik moet ook zeggen het is deze tijd. Vroeger gebruikte er lang zoveel niet dan nu. Het lijkt er gewoon bij te horen en ze zien het meer als iets wat echt nodig is om te trainen.. Er zijn ook zat gasten die ouder zijn en alleen trainen als ze on zijn. Clean trainen is er bijna niet meer bij.

Idem hier, maar het verdient:trollface:

Je weet trouwens wel zeker dat ze niet proteïne en creatine bedoelde met 'anabolen' toch?

zou jij aub eens jou eigen lengte willen vermelden hier en een foto ?? want je loopt altijd te zeuren over mensen die kuren en klein zijn ... en 1.75 m is niet klein alle goede pro zitten ong. tussen 1.70 en 185 m

ik vermoed dat jij zelf een ecto bent van 1.95 en geen massa aanzet jaloers ?????

Haphaphap

Achja, als je 1.73 bent op je 18de zal je toch wel een oempa loempa blijven :trollface: ik zeg doen!

^goud:haha:

al die lange mensen hier krijg een stijve nek van het naar boven kijken ...

Haphard 2, hap harder.

Waar gaat deze wereld naartoe?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je weet trouwens wel zeker dat ze niet proteïne en creatine bedoelde met 'anabolen' toch?

Ja idd, vind dat je altijd eerst moet vragen wat ze bedoelen, ik heb maten die eiwitshakes niet willen drinken omdat het "gevaarlijke anabolen" zijn..

Sommige mensen zijn gewoon onwetend, heb daar eerder medelijden mee en vertel ze graag de waarheid, als ze niet willen luisteren dan troll je ze maar..

Hoeveel keer ik niet gehoord heb in mijn gym, die gozer gebruikt anabolen, zag hem een shakie drinken achter de training.

Terug
Naar boven