XXL Nutrition

1e foto van maxi.

ik kan de foto's niet zien, hij zegt dat ik een geregistreerde gebruiker moet zijn....?

opnieuw inloggen

Dit advies wil ik je alavast meegeven: anabolen zijn geen wondermiddelen. Als bijvoorbeeld je voeding niet op orde is dan zullen de resultaten marginaal zijn (in ieder geval geen 12 kg spierwinst haha). Zorg ervoor dat je weet hoe je naturel (zonder de hulp van a.s. dus) kan groeien, anders wordt het na je kuur erg lastig om de gewonnen spiermassa vast te houden.

werd dus in mei gepost
nou je ziet het maxi
dom dom dom

geen commentz...

ja hij logt steeds weer uit bij mij, mn pc bewaart geen cookies meer. Dit heb ik overal, weet iemand hoe ik dit weer veranderen kan?

Zonde...
Dacht dat je dit naturel had behaalt.
In het begin groei je toch al als kool dus snap ik echt niet waarom je dit doet?
Maar goed, jouw lijf, jouw keus, geniet van je resultaat :thumb:

vind het toch wel jammer, vraag me af of maxi nou nog steeds trots is op wat ie bereikt heeft. Aangezien niemand het knap vind.

Ik snap zoiezo niet echt wat je dan trekt om meteen zoiets te gebruiken. Een groot deel van de voldoening van BB komt toch dat je aan jezelf werkt, en daar redelijk snel resultaat van ziet. En dan vooral dat je ZELF op EIGEN kracht zo groot mogelijk word.

Blackout zei:
vind het toch wel jammer, vraag me af of maxi nou nog steeds trots is op wat ie bereikt heeft. Aangezien niemand het knap vind.

Ik snap zoiezo niet echt wat je dan trekt om meteen zoiets te gebruiken. Een groot deel van de voldoening van BB komt toch dat je aan jezelf werkt, en daar redelijk snel resultaat van ziet. En dan vooral dat je ZELF op EIGEN kracht zo groot mogelijk word.
Hij wil gewoon ff snel gespierd worden voordat ie op vakantie gaat. Net zoals alle bReEzAh boys :P Hij heeft dan toevallig aan het spul kunnen komen... dom dom.

ghe ghe dacht dat er alleen breezah sletjes bestonden :p
als ie er zich maar lekker bij voelt

easy come, easy go maxi, blijven zwaar trainen hé

We maken allemaal fouten toch, ipv iemand met ze alleen ff de grond in te stampen kunnen we hem ook advies geven hoe ie in de toekomst ook zonder gear kan gainen.

Probeer eens een tijdje naturell te trainen onder een goed voedingsschema maxi, het is zonde om in deze fase al zo aan de roids te gaan.

Probeer het gewoon eens een jaartje en kijk wat je wint zonder steroiden.

Laatst bewerkt:
Precies, zou als ik jou was nu proberen natural nog 10 kg te groeien en mischien pas aan de volgende kuur gaan denken.

Iig goede progressie, ga zo door, maar een tijdje zonder as zou ik je aanraden.

Goede progressie! Maar idd goed blijven eten en trainen anders ben je 't zo weer kwijt.

t is nu alweer een tijdje gelden maxi, ik ben benieuwd, hoeveel van je gains heb je verloren/overgehouden?

• Topic Starter Topic Starter
kelere ik blijf wel boeiend he...!

maar om te antwoorden op je vraag.
mijn gewicht was 72 is nu 70 (vocht) dus de gains zitten er nog ga nu langszaam aan weer harder cq zwaarder trainen. en over a.s ja daar is al genoeg over gezegd.

op naar de 80 in juli 2005.

nieuwe foto staat in mijn lijst kom maar op met de kritiek (weer haha)

[Link niet meer beschikbaar]

Tja maxi ik ga niet meer zeiken over dat a.s gedoe, want ik moet wel zeggen dat je een bruut fysiek hebt. :)

Maarre; je mag wel wat vrolijker kijken hoor :p

thnx :thumb:

wat zal men vet perc zijn?

Ziet er beter uit, dat pafferige (vocht) is er inderdaad een beetje af.

Wat doet deze foto er trouwens tussen ? [Link niet meer beschikbaar] (en die foto van benen is met dezelfde broek aan), wel mooie benen trouwens.

weet ik veel wat die foto daar doet, dat ben ik niet dus lol.

Je kijkt verkeerd Wazzup. Die zijn van mikester. Als je gewoon onder op die pics klikt gaat die balk met pics steeds verder naar rechts. Dan kom je gewoon bij andere members. Daarna komt berd enzo. Kijk maar in die balk erboven: Home > Member Galleries > berd

Terug
Naar boven