XXL Nutrition

1e foto van maxi.

Ah .. hehehe *bloos*

Geweldige vooruit gang!

Centaur zei:
Niet zo moeilijk, met een kuurtje. :D

Sure
maar hij heeft nu wel een betere lichaam. En daar gaat het om.
Dat voor hem de keuze daar in lag, moet hij helemaal zelf weten.

Uiteindelijk draait het om massa en lekker droog te zijn. Hoe je dat bereikt is voor je zelf, met de gevolgen van dien

Mjah ik vind het zwak.....Om meteen naar de as te grijpen ik bedoel ik vind dat ie hier niet trots op mag zijn.Als ie nu eerst paar jaar had getraind en maximumm uit ze naturel had gehaald en als ie dan nite meer verder kon groeien dan een kuurtje nam..Had ie er nog veel mooier uitgekomen.Maar om meteen uiit wanhopigheid naar de as te grijpen om zo snel mogelijk een betere body te willen neej... ik vind dit zwak klaar.Als je 1 keer per week lift met zo een kuurtje dan ken me vader met ze bierbuik ook gespierd worden.

Greetzz :cool:

Lijkt me wel lachen als alles weer kwijt is over een paar weken :roflol:

haha.....jah dat zou zo maar kunne jah....Of hij krijgt geen eens een haltertje van 5 kilo omhoog ofzo :D.zo....jij bent krachtig met die spierballen :p . als ik ga kuren w8 ik wel lekker tot ik volgroeid ben maar eerst ff een flinke kracht opbouwen..

dat heb jij helemaal niet nodig die kuur! XeNoGeaR!!
ik weet hoe jij veranderd bent in 1 jaar :P en jij boekt
een geweldig resultaat zonder dat spulletje :P :thumbs:

ga elkaar ff ergens anders veren in de reet steken aub :D

sanniejj zei:
Lijkt me wel lachen als alles weer kwijt is over een paar weken :roflol:

kom op jongens, laten we hem wel een beetje in zijn waarde laten. Op deze manier raken we members kwijt :rolleyes:

lieflove zei:
dat heb jij helemaal niet nodig die kuur! XeNoGeaR!!
ik weet hoe jij veranderd bent in 1 jaar :P en jij boekt
een geweldig resultaat zonder dat spulletje :P :thumbs:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik laat me hier echt niet weg jagen hoor!
vind de echte interessante onderwerpen veels te boeiend, leer ik ook nog wat van.

haha.....jah dat zou zo maar kunne jah....Of hij krijgt geen eens een haltertje van 5 kilo omhoog ofzo .zo....jij bent krachtig met die spierballen . als ik ga kuren w8 ik wel lekker tot ik volgroeid ben maar eerst ff een flinke kracht opbouwen..

damn daar heb je het al: (nu nog niet maar als ik later groot ben)

maxi zei:
Ik laat me hier echt niet weg jagen hoor!
vind de echte interessante onderwerpen veels te boeiend, leer ik ook nog wat van.

Niemand wil je weghebben hoor.

haha.....jah dat zou zo maar kunne jah....Of hij krijgt geen eens een haltertje van 5 kilo omhoog ofzo .zo....jij bent krachtig met die spierballen . als ik ga kuren w8 ik wel lekker tot ik volgroeid ben maar eerst ff een flinke kracht opbouwen..

damn daar heb je het al: (nu nog niet maar als ik later groot ben)

Eh... Deze alinea vat ik even niet. :dunno:

Anyway, om even puur op je uiterlijk te reageren:

Je traps kunnen wel wat aandacht gebruiken. En als je je rug wat wijder cq. je middel wat slanker krijgt komt het algehele plaatje er nog beter uit. Je borst zit wel goed vol!

PS: Hoe zit het met de benen en achterkant (rug/schouder foto)?

MrJ zei:
Niemand wil je weghebben hoor.

Eh... Deze alinea vat ik even niet. :dunno:

Anyway, om even puur op je uiterlijk te reageren:

Je traps kunnen wel wat aandacht gebruiken. En als je je rug wat wijder cq. je middel wat slanker krijgt komt het algehele plaatje er nog beter uit. Je borst zit wel goed vol!

PS: Hoe zit het met de benen en achterkant (rug/schouder foto)?

Overmatig olie gebruik is ook wel een taboe eigenlijk :roflol:

Terug
Naar boven