MuscleMeat

1e foto van maxi.

XeNoGeaR zei:
Als je 1 keer per week lift met zo een kuurtje dan ken me vader met ze bierbuik ook gespierd worden.

Greetzz :cool:
Hey we hebben er weer een: een aanhanger van het
'Ja ZO kan ik het ook' - front!

Je hebt nog veel te leren...

Ik vind zen fysiek dik in orde, zeker gezien de korte tijd, of hij nu gekuurd heeft of niet, ok 't is zonde maar hij zal onderhand wel gesnapt hebben dat hij verkeerd bezig was, dus ff stoppen met de kinderachtige reacties graag;)

Om dan maar ff te antworden op uw vraag..denk dat je op ongeveer een 16-18% BF zit..Je stond op die eerste pic op een 10-tal denk ik. 12kg en 6-8% erbij in 6maand, kun je wel van uit gaan dat er niet zoveel spiermassa is bijgekomen, maar waarschijnlijk toch een kilootje of 5 ze. Train nu gewoon naturel bro en blijf van dat spul af! Je kan nog mega-veel groeien als je maar goed gaat bikken!! Ik veroordeel niemand en ik zeg ook niet dat ik het nooit zal doen, maar ik ga eerst trainen tot ik bijna niet meer vooruit ga en DAN zal ik miss een kuurtje doen :grinny:

Ik wil je niet wegjagen hoor...Het was gewoon ff een opmerking wat ik vond van meteen gebruiken van anabolen..Voor de rest moet je doen wat je zelf wilt.Ik ben gewoon erg straight en hard in dat soort dingen.

Greetzz..

Gezien het feit dat er een dikke kuur aan te pas heeft moeten komen voor deze progressie vind ik hem niet noemenswaardig....

Dani zei:
Hey we hebben er weer een: een aanhanger van het
'Ja ZO kan ik het ook' - front!

Je hebt nog veel te leren...

Vriend ik bedoelde het als een geintje ik weet donders goed dat je er dan alsnog hard bij moet werken..maar ik vind deze kerel gewoon slap..dit resultaat kan ie ook met naturel halen..Wil nite zeggen als jij meer post heb op dit bord dat ik niks van de As weet.Ben mss niet ervaren gebruiker maar ik weet ten zere zeker wel wat de werkingen ervan zijn.Nu erover ophouden maar.Iedreen moet maar doen waar die zin in heb.Gene ruzie verder meer maken..Lets be friends again.. :)...Iedreen leert elke dag.

Greetz...

Laatst bewerkt:
XeNoGeaR zei:
Vriend ik bedoelde het als een geintje ik weet donders goed dat je er dan alsnog hard bij moet werken..maar ik vind deze kerel gewoon slap..dit resultaat kan ie ook met naturel halen..Wil nite zeggen als jij meer post heb op dit bord dat ik niks van de As weet.Ben mss niet ervaren gebruiker maar ik weet ten zere zeker wel wat de werkingen ervan zijn.Nu erover ophouden maar.Iedreen moet maar doen waar die zin in heb.Gene ruzie verder meer maken..Lets be friends again.. :)...Iedreen leert elke dag.

Greetz...
Vriendin voor jou. Dani is een zij :)

Vrienden kan je ook gewoon voor vrouwen zeggen ;)

Jah maar een vrouw als vriend benoemen vind ik niet zo netjes dus vandaar ff het excuus..

Greetzz :p

All good.

Hoe lang denken jullie eigelijk dat je nodig hebt om zo'n resultaat puur natuur te halen?

kapmes2 zei:
Hoe lang denken jullie eigelijk dat je nodig hebt om zo'n resultaat puur natuur te halen?

Ik wil je niet ontmoedigen maar 12 kg spiermassa kost je in de praktijk onder de goeie omstandigheden wel een jaartje of 2

kapmes2 zei:
Als die 12 kilo ook overblijft als pure massa is dat wel haalbaar in 6 tot 9 maanden, gelet op het startgewicht en de lengte. Veel eten, hard trainen, goede rust en het resultaat komt vanzelf. Natuurlijk geen 12 kilo resultaat meer in zo'n periode als je al een tijdje bezig bent, maar dan zal je startgewicht ook hoger zijn en is het al lastiger om meer massa te winnen.

Leviathan zei:
Ik wil je niet ontmoedigen maar 12 kg spiermassa kost je in de praktijk onder de goeie omstandigheden wel een jaartje of 2
Ik vind het knap dat jij zoiets neer durf te zetten.... je kan dat iig nooit met zekerheid zeggen. Ligt aan zooveel factoren:

- eetschema (geen alcohol, onnodige vetten en suikers + voldoende water etc.)
- trainschema (juste indeling van trainen en oefeningen enz.)
- voldoende rust (en op de juiste manier geplanned)
- En last but not least: aanleg

Accepteer maar dat de gene die het het graagst willen een aanleg van lik me ballen hebben. Ben nu al 3 jaar bezig heb 1 keer gekuurd en vreet me helemaal kapot. Me beste makker is gaan trainen traint nu 10 maanden eet amper gaat 3 keer per week uit zit op hetzelfde vet % als mij (10%) maar wel veel huger als mij. Mijn iele armpjes zijn 36,5 cm en die van hem dik 40 :( het is nou eenmaal oneerlijk

Leviathan zei:
idd en het zal dan nog niet overschieten. Maxi is wel 12kg verzwaard maar in die 12kg zit zowel vet, vocht als spieren. Dus is hij zeker geen 12kg spieren bijgekomen.
Zelfs om 12kg spieren in 2 jaar bij te komen zal het al niet gemakkelijk zijn, zonder AS he

Frenkpie zei:
Ik vind het knap dat jij zoiets neer durf te zetten.... je kan dat iig nooit met zekerheid zeggen. Ligt aan zooveel factoren:

- eetschema (geen alcohol, onnodige vetten en suikers + voldoende water etc.)
- trainschema (juste indeling van trainen en oefeningen enz.)
- voldoende rust (en op de juiste manier geplanned)
- En last but not least: aanleg

Heb ook niet voor niets vermeldt: onder de juiste omstandigheden.

Tuurlijk kun je dat niet met zekerheid zeggen maar t is een richtlijn.

munk zei:
idd en het zal dan nog niet overschieten. Maxi is wel 12kg verzwaard maar in die 12kg zit zowel vet, vocht als spieren. Dus is hij zeker geen 12kg spieren bijgekomen.
Zelfs om 12kg spieren in 2 jaar bij te komen zal het al niet gemakkelijk zijn, zonder AS he

ik zit op 27 kg in 4 jaar (zelfde vet%). En dan zijn de meeste kilo's nog van de laatste 2 jaar (daarvoor deed ik het niet helemaal goed :D lees; slecht eten, slecht trainen). IMO moet 12 kg in een jaar tot 2 jaar wel te halen zijn, mits een redelijke tot goede aanleg, goede voeding en training.

Ben er van overtuigd dat je zeker in het eerste jaar een goede 12 tot 15 kilo kan winnen als je start met een laag uitgangsgewicht. Natuurlijk zijn er ook echte ecto's en die zullen er meer moeite mee hebben. Maar als je serieus bezig bent en je weet al dat je niet snel spieren aanzet, moet je leven als een monnik om dat wel te doen. Tenminste als je ultieme doel is om spiermassa aan te zetten.

Zelf toen ik begon in 3 maanden tijd van 65 kilo naar 77 kilo gegaan en toen deed ik qua oefeningen en trainingstijd nog bijna alles fout ook. Enige wat ik wel op orde had was de voeding en de rust. Wat o.a. inhield, niet uitgaan, amper drinken en een strak ritme qua slapen.

Terug
Naar boven