xkocer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb net je volledige topic es doorlezen
met jouw stats ging ik zeker nog niet gekuurd hebben,maar je hebt gelijk : ieder zijn keuze
maar:
I smell some BS over here..
je kan maar 150kg deadliften, maar je kan wel 180 kilo squatten, terwijl je toegeeft dat je erg dunne beentjes hebt, kbegr het verband niet..

heb idd niet grote benen maar squaten lukt me gewoon goed. Kan het zaterdag op film zetten mocht er interesse zijn. Ik ga hier niet zitten liegen. Deadlift heb ik vooral moeite met het vasthouden, doet pijn bij me klauwen. (handschoen werkt niet echt)hej kerel hoe gaat het met je kuur? Ik wil binnenkort dezelfde kuur starten! Merk je al dat de test goed inkickt?! En injecteer je in je been, met welke maat spuit? grt
tot nu toe zeer tevreden. Test is nog niet ingekickt, dit is de 24ste dag. Wel enorme krachttoename door winstrol.
Gaat echt super goed mantot nu toe zeer tevreden. Test is nog niet ingekickt, dit is de 24ste dag. Wel enorme krachttoename door winstrol.
Ik spuit in me glutes , 0,8mm x 40mm
Succes![]()
kan je ook naturel pics en after pics showen aan einde van je kuur? Lijkt me heel vet om dat te zien![]()
kijk is op vorige blz 1 begin pic en een half jaar trainingOke mooi zow! De test zal dan wel binnen enkele dagen inkicken. Hoe vind je het injecteren gaan, valt het mee of tegen? En kwa spierstijfheid in de dagen erna? Ik zit namelijk nog te twijfelen om te injecteren in me glutes of quads...
Jaa hoorkijk is op vorige blz 1 begin pic en een half jaar training
Spuiten zijn op, zijn deze naalden+spuiten goed?
http://www.daxtrio.nl/terumo-injectiespuit-terumo-5ml-08x40mm-naald-p-2012.html

Heey
Blijft idd een persoonlijke keuze.
Ehmm over dat sqautte, ik heb vandaag trouwens 1x 190 kg gedaanheb idd niet grote benen maar squaten lukt me gewoon goed. Kan het zaterdag op film zetten mocht er interesse zijn. Ik ga hier niet zitten liegen. Deadlift heb ik vooral moeite met het vasthouden, doet pijn bij me klauwen. (handschoen werkt niet echt)
het waren quarter squats