AndroidHealthClinic

1e keer kuren

• Topic Starter Topic Starter
Echt geen flauw idee, hij zei dat er in maart en oktober wedstrijden waren en of ik mee wou doen. Zal morgen meer details vragen.. :)

dus je gaat nu 5 weken 200 deca zetten? beetje zonde van je geld bro, had dat dan meteen vanaf de eerste inject gedaan.

dus je gaat nu 5 weken 200 deca zetten? beetje zonde van je geld bro, had dat dan meteen vanaf de eerste inject gedaan.

Dat zal ik ook vertellen, mijn maat die kuurt ook 23% vet en hij wordt alleen maar fysiek lelijker dus is ermee gekapt. Ik heb zijn vials gekregen en dacht ik pleur dat gewoon erbij. Met winny ben ik ook klaar.

Niet doen?

Het is je eerste kuur, test only was al genoeg geweest.
Zou niet onnodig je lichaam extra gaan belasten.

500 mg test e
200 mg deca

Is toch niet heel zwaar als eerste kuur? Anders bij volgende kuur ;)

Niet heel zwaar, maar op 500 test zou je ook wel als een raket gaan.

Maar goed, ben geen gebruiker en geen expert, alleen hoe minder je gebruikt hoe beter toch :0

Misschien domme vraag, maar hoe kan ik exact weten wanneer test is ingekickt? Winny voelde ik meteen door enorme krachttoename..

500 mg test e
200 mg deca

Is toch niet heel zwaar als eerste kuur? Anders bij volgende kuur ;)

Niet teveel in een keer willen. Gewoon wachten tot een volgende kuur en je weer inlezen in wat de mogelijkheden met deca zijn voordat je meteen gaat knallen ;)

Test merk je wel door de kilo's die je gaat pakken en tja geil moet je er ook wel van worden :)

duurt zeker 3-4 weken eer je wat van die deca merkt, dan heb je er net 1 max 2 weken nog wat profijt van, terwijl je lichaam wel extra belast is. beter hou je het bij test en bewaar je die deca idd :)

als test inkicked merk je dat wel ;)

duurt zeker 3-4 weken eer je wat van die deca merkt, dan heb je er net 1 max 2 weken nog wat profijt van, terwijl je lichaam wel extra belast is. beter hou je het bij test en bewaar je die deca idd :)

als test inkicked merk je dat wel ;)

Ahh oke thx man! Zal hem wel bewaren. Ben benieuwd hoe het dan voelt als test inkickt :p

Vandaag weer gewogen:

88,7 KG maar liefst! Gaat echt fking goed!!
Vandaag kwam ik magicbeemes tegen van DBB ook hij zag dat ik rond 12% zat. Denk nu zelf iets minder.

Fotos geven echt een vertekend beeld, als ik zo zelf zie zou ik mezelf ook 15% geven. Maar goed.

Ben gestopt met winny, nu alleen op test (deca??!) maar voel er nog niet echt veel van. Zit nu op 21 dagen.

Krachttoename blijft wel toenemen!

Heb een kleine blessure bij me schouders en borst. Schouders trainen gaat wel maar borst totaal niet.

Wil de 100 kg aantikken! Maar zal heel moeilijk worden :)

gaat goed dus hier! hoe zit je nu kwa krachtstats? En doe je er ook cardio bij?

gaat goed dus hier! hoe zit je nu kwa krachtstats? En doe je er ook cardio bij?

Jaa zeker man, ben echt tevreden.
Ehmm cardio doe ik er niet bij, verstandig om te doen? Of pas na de nakuur doen?

Stats:
Squat: 180
Deadlift: 150
Bankdrukken: 100
MP: 50 ? Te weinig he?

Zou de deca tijdens een eerste kuur achterwege laten, als je naturel al op een aardig niveau zit en je voeding in orde is.. kun je op 500 mg test-e genoeg groeien, daarna kun je nog eventueel de mogelijkheden bekijken wat je voor een volgende kuur erbij pakt.

Geen cardio. Eventueel na je kuur.

Ben wel benieuwd naar je onderbouwing daarvan dan. Heb je zelf enige ervaring met kuren? En dan vooral met het vasthouden van de gewonnen gains?

Terug
Naar boven