AndroidHealthClinic

1e keer kuren

Ik weet geen donder af van AAS, maar zelfs ik zie dat je hoger in carbs moet gaan wil je groeien. je pakt ~150? gram carbs? en ~ 250 gram proteine? (gokje) en voor het gemak 30-50gram vet? (2000 kcal totaal?)

Denk dat je te laag zit in kcal om te groeien. Veel te laag.

Ik kan het helemaal fout hebben, omdat er geen waarden bijstaan, maar verbeter me als ik het fout heb.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet geen donder af van AAS, maar zelfs ik zie dat je hoger in carbs moet gaan wil je groeien. je pakt ~150? gram carbs? en ~ 250 gram proteine? (gokje) en voor het gemak 30-50gram vet? (2000 kcal totaal?)

Denk dat je te laag zit in kcal om te groeien. Veel te laag.

Ik kan het helemaal fout hebben, omdat er geen waarden bijstaan, maar verbeter me als ik het fout heb.

Ik volg een low carb dieet dat klopt, maar me eiwitten zitten op de 300 gram en vetten 60 gram (olijfolie en walnoten heb ik niet eropgezet)

40 gram? het is geen kipfilet
ik zou nog even wachten,je doet er wel heel simpel over,als mensen hier zeggen je moet 40 weken test op 1000 zetten zou je het ook doen volgens mij

Gram???:rolleyes::(:cool::D;):):mad:,dat was een goeie

Nee na nader inzien is 20mg toch te weinig.

Ik ga nu: week 1 tm 4 winstrol 40mg ed

Week 1 tm 10 test e 500mg ew

2 weken na laatste inject nakuur nolva 20mg ed 4 weken lang

Ik volg een low carb dieet dat klopt, maar me eiwitten zitten op de 300 gram en vetten 60 gram (olijfolie en walnoten heb ik niet eropgezet)

150*4=600.
300*4=1200
60*9=540
totaal kcal: 2340

wil je groeien, meer vreten, anders is het zonde van je centen en je tijd.

50mg winny 500 test was mijn cycle

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

jou kuur die je in het begin had staan
heb je die zelf verzonnen of heb je daar hulp bij gekregen?

50mg winny 500 test was mijn cycle

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

jou kuur die je in het begin had staan
heb je die zelf verzonnen of heb je daar hulp bij gekregen?

Ook 10 weken of niet?
Nee patmuscle heeft geholpen, is toch goedzo?

Ook 10 weken of niet?
Nee patmuscle heeft geholpen, is toch goedzo?
nu wel ja maar ik bedoel helemaal in het begin toen je het topic opende,
want dat sloeg nergens op,ben maar blij dat je een topic opende;)

iets korter was mijn cycle
9 weken.

nu wel ja maar ik bedoel helemaal in het begin toen je het topic opende,
want dat sloeg nergens op,ben maar blij dat je een topic opende;)

iets korter was mijn cycle
9 weken.

Jaa klopt, ik dacht kickstart eerst winstrol dan pas test e.

Oww oke, jou lichaam is wel streeffsysiek (no homo)

zo ziet er wel goed uit.... prima om mee te beginnen.
neem gewoon 100 gr brinta of havermout, 60 gr is weinig voor ontbijt.

eh maar je kan beter gewoon flink eten tijdens kuur en niet low carb gaan zitten...zomer is toch voorbij dan. Als je low carb gaat eten ga je meer onderhouden dan bouwen, zou zonde zijn. (of zijn er mensen die het daar niet mee eens zijn>?)

eh maar je kan beter gewoon flink eten tijdens kuur en niet low carb gaan zitten...zomer is toch voorbij dan. Als je low carb gaat eten ga je meer onderhouden dan bouwen, zou zonde zijn. (of zijn er mensen die het daar niet mee eens zijn>?)

Ik wil voor 30 juli op 10 procent staan daarom ben ik aan het dieten. 12 augustus ben ik weer terug. Dan ga ik cleanbulke + kuren :)

TS misschien?

Bedankt, 100gr moet wel lukken :p

Die 40 gram zal het verschil niet maken je moet meer eten.
Waar had je je ingelezen zei je?
Anyway, succes ermee.

TS misschien?

Die 40 gram zal het verschil niet maken je moet meer eten.
Waar had je je ingelezen zei je?
Anyway, succes ermee.

Ik probeer het nog een keer.
Ik heb nu 13,1% vet, wil tot 30 juli verder dieten. Dan ga ik tot 12 augustus op vakantie. Na vakantie begin ik met dit kuur. Dan ga ik zo een 4000kcal uit gezonde voeding halen tijdens mijn kuur.

Ik wil voor 30 juli op 10 procent staan daarom ben ik aan het dieten. 12 augustus ben ik weer terug. Dan ga ik cleanbulke + kuren :)
ooooooooooooooooh. verkeerd begrijpen/gelezen dan. Ikdacht je lowcarb ging kuren ;)
blijf dan maar op 60-70 gr

Ik probeer het nog een keer.
Ik heb nu 13,1% vet, wil tot 30 juli verder dieten. Dan ga ik tot 12 augustus op vakantie. Na vakantie begin ik met dit kuur. Dan ga ik zo een 4000kcal uit gezonde voeding halen tijdens mijn kuur.

Dan moet je dat duidelijk vermelden man, anders krijg je zulke reacties.
Anyway succes.

Ff bump.

Ik ga dus 12 augustus beginnen met kuren alleen als mijn vetpercentage dan 13% is. Heb net ff laten meten met zo een tang en daaruit komt 18% :s

Kan iemand dit bevestigen?
Om eerlijk te zeggen lijk ik op de foto veel kleiner. Maargoed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dank!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

18% lijkt me niet, hoeveel punts meting en wie heeft hem uitgevoerd?

Terug
Naar boven