xkocer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
18% lijkt me niet, hoeveel punts meting en wie heeft hem uitgevoerd?
4 puntsmeting, gedaan door een vriend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
18% lijkt me niet, hoeveel punts meting en wie heeft hem uitgevoerd?
Zou het even door iemand laten doen die er verstand van heeft, vocht etc kan je vaak nog weg knijpen en je moet wel de juiste plekjes pakken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Half jaar geleden gemaakt.
?

succes met kuren dan alvast, als je vragen hebt kan je altijd posten/pmen![]()
2x per week cardioen zal je gains niet zozeer beinvloeden, als je voeding maar goed is.Vandaag mijn vetpercentage laten meten en ik zit eindelijk op 12% bij 85 kg.
12 augustus ga ik dus mijn eerste inject laten zetten, maar had nog een vraag. Sommigen in mijn gym zeggen dat ik dan ook 3x per week 20 min kan cardiooen, houdt dit mijn gains tegen? Ik weet dat ik ook vocht zal vasthouden maar dit wil ik natuurlijk beperken door ook goed op mijn voeding te letten.
Tips?
2x per week cardioen zal je gains niet zozeer beinvloeden, als je voeding maar goed is.
dan gewoon 2/3 x pw cardio 
OMG!! weet wat je doet, dat is wat ik je mee wil geven. Wil je echt wat gaan gainen dan zou ik ten eerste je voeiding aanpassen, maw: meer eten! Wat heb je nodig aan kcal om op hetzelfde gewicht te blijven, wat is je eiwitinname momenteel? Hiernaast train je net een jaartje en heb je niet echt een fysiek weten op te bouwen. Ga eerst nog minimaal een jaartje bulken en trainen en overweeeg dan pas de keuze om op anabolen over te gaan. Je kan nog zoveel groeien zonder!