MuscleMeat

1e keer kuren

Zou het even door iemand laten doen die er verstand van heeft, vocht etc kan je vaak nog weg knijpen en je moet wel de juiste plekjes pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Zou het even door iemand laten doen die er verstand van heeft, vocht etc kan je vaak nog weg knijpen en je moet wel de juiste plekjes pakken.

Als je zo ziet hoeveel zou je schatten? Anders laat ik vrijdag door de eigenaar doen :)

das eerder 11-12 % vriend, zover ik kan zien.

Dat is lijkt niet op 18%.
Eerder rond de 12% als ik het goed zie

Hoe lang train je al?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Half jaar geleden gemaakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Half jaar geleden gemaakt.

xcrebt.png

xcrebt.png

xcrebt.png

xcrebt.png

xcrebt.png

30iap7l.jpg

succes met kuren dan alvast, als je vragen hebt kan je altijd posten/pmen ;)

Vandaag mijn vetpercentage laten meten en ik zit eindelijk op 12%

12 augustus ga ik dus mijn eerste inject laten zetten, maar had nog een vraag. Sommigen in mijn gym zeggen dat ik dan ook 3x per week 20 min kan cardiooen, houdt dit mijn gains tegen? Ik weet dat ik ook vocht zal vasthouden maar dit wil ik natuurlijk beperken door ook goed op mijn voeding te letten.

Tips?

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn vetpercentage laten meten en ik zit eindelijk op 12% bij 85 kg.

12 augustus ga ik dus mijn eerste inject laten zetten, maar had nog een vraag. Sommigen in mijn gym zeggen dat ik dan ook 3x per week 20 min kan cardiooen, houdt dit mijn gains tegen? Ik weet dat ik ook vocht zal vasthouden maar dit wil ik natuurlijk beperken door ook goed op mijn voeding te letten.

Tips?
2x per week cardioen zal je gains niet zozeer beinvloeden, als je voeding maar goed is.

Ik ben nu in turkije, heb testo capsules gekocht soort gelachtig. Op papier staat 40 mg per dag, iemand ervaring met een hogere dosering? Ik gebruik nu 80mg ed.

Als ik 10 augustus terug ben stop ik hiermee en doe ik 500mg ew (inject)

Dank!

Laatst bewerkt:
OMG!! weet wat je doet, dat is wat ik je mee wil geven. Wil je echt wat gaan gainen dan zou ik ten eerste je voeiding aanpassen, maw: meer eten! Wat heb je nodig aan kcal om op hetzelfde gewicht te blijven, wat is je eiwitinname momenteel? Hiernaast train je net een jaartje en heb je niet echt een fysiek weten op te bouwen. Ga eerst nog minimaal een jaartje bulken en trainen en overweeeg dan pas de keuze om op anabolen over te gaan. Je kan nog zoveel groeien zonder!

OMG!! weet wat je doet, dat is wat ik je mee wil geven. Wil je echt wat gaan gainen dan zou ik ten eerste je voeiding aanpassen, maw: meer eten! Wat heb je nodig aan kcal om op hetzelfde gewicht te blijven, wat is je eiwitinname momenteel? Hiernaast train je net een jaartje en heb je niet echt een fysiek weten op te bouwen. Ga eerst nog minimaal een jaartje bulken en trainen en overweeeg dan pas de keuze om op anabolen over te gaan. Je kan nog zoveel groeien zonder!

Ik zal in Nl een goeie foto posten, eiwitinname ligt nu rond de 300 gr.

Maar even serieus ik denk wel dat ik groter dan die persoon op de foto ben. Thanks nog ;)

Terug
Naar boven