MuscleMeat

1e keer kuren

OMG!! weet wat je doet, dat is wat ik je mee wil geven. Wil je echt wat gaan gainen dan zou ik ten eerste je voeiding aanpassen, maw: meer eten! Wat heb je nodig aan kcal om op hetzelfde gewicht te blijven, wat is je eiwitinname momenteel? Hiernaast train je net een jaartje en heb je niet echt een fysiek weten op te bouwen. Ga eerst nog minimaal een jaartje bulken en trainen en overweeeg dan pas de keuze om op anabolen over te gaan. Je kan nog zoveel groeien zonder!
jongen jij bent zelf begonnen met kuren toen je een te hoog VP had en totaal geen goede fysiek. de keuze om te kuren is aan hem en je kan wel gaan b**chen over zijn stats maar is nogal nutteloos.

jongen jij bent zelf begonnen met kuren toen je een te hoog VP had en totaal geen goede fysiek. de keuze om te kuren is aan hem en je kan wel gaan b**chen over zijn stats maar is nogal nutteloos.

waar heb jij het over, mijn fysiek was wel degelijk goed alleen op het BF gedeelte moet ik je gelijk geven. Echter ben ik veel droger uit de kuur gekomen door een aanpassing in mijn voedingsschema te maken en wat cardio er bij te doen. Zit nu op 87 met 14 ofzo, dus mag niet klagen. Het gedeelte van''weet waar je mee bezig bent' is gericht op het stukje, ik slik nu capsules.. TS komt over alsof hij niet weet wat hij slikt en gewoon maar wat weghapt alsof het m&m's zijn

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga morgen beginnen met me kuur. Winny hou ik op 40 mg ed

Hier ff sd foto van begin, duidelijke fotos volgen :)

Tattoo is nep :d

Foto is in hotel genomen heb daar totaal niet op voeding gelet en denk dat ik nu rond 13/14% zit.

ImageUploadedByTapatalk1313096476.920917.jpg

best goede arm, succes he

Benen train ik sinds mei :(

ImageUploadedByTapatalk1313135772.028861.jpg

ImageUploadedByTapatalk1313135798.740114.jpg

Vanochtend winny 20 mg genomen
en nu kotsmisselijk :(

Kan mischien door de spanning komen

succes met kuren in ieder geval. keep us posted!

wat is je doel xkocer

wat verwacht je van je kuur kwa gains

Doel is om minimaal 8 kg te winnen en deze te behouden.

Uiteindelijk wil ik 95 kg wegen met 10% vet, daar ga ik dus voor :)

neem het van mij aan je zal nooit 8kg over houden van je kuur

ik ben namelijk ook zo naief geweest om te denken dat ik van zo'n kuur ging veel over houden

ik heb ook een test e maar dan met d-bol als kickstart gedaan

ik dacht ook dat ik na het verdwijnen van het vocht men 9kg ging blijven houden met hard te trainen en mijn voeding

maar niets was minder waar ja het was goed op het einde van men kuur

maar naar gelang er meer tijd over ging na de kuur zag ik het wegspoelen

in de zee .met men training en voeding op orde .

nu dat ik met een persoon ga trainen die al meer dan 18j traint en daarvan de helft er van al kuurt weet ik nu als ik zie wat hij spuit en slikt en de periode dat hij on is en off is dat een kuurtje van 10 weken zoals test e met een kickstart met d-bol of winny verloren geld is

maar zoals ik al zei ik was ook zo naief

Ik denk dat jij beter kunt bedenken dat iedereen anders reageert op een kuur en dat jouw magere resultaten waarschijnlijk toch wel terug te voeren zijn op slechte voeding.

Mijn laatste kuur heeft me 20kg opgeleverd, waar ik uiteindelijk bijna 15kg aan overgehouden heb. Goeie genen wellicht? Geen idee, maar ik had mn eten wel op orde en persoonlijk wijt ik het daar aan.

zou wel raar zijn als je goed eet en traint je alles weer inlevert, maar de meeste hier eten bagger en zeggen nog steeds dat ze goed eten.

Mijn voedingsschema is zeker wel op orde :) en ik zit nu op dag 4 merk wel dat ik meer kracht heb. Ik ga vrijdag me vetpercentage + gewicht meten. Daarna zal ik het hier vermelden.

Heb ongveer 15 min geleden:

200 gram macaroni
100 gram paprila
150 gram tonijn op

En nu lijkt het alsof ik niks heb gegeten heb echt honger? Buik maakt ook geluiden? Kan dit door de winstrol of test komen?

Vele AAS soorten kunnen honger opwekken (of juist tegenhouden). Maar kijk uit, eet ook weer niet te veel. Zodra de aromatase toeslaat wordt je dan tonnetje rond.

ik ben namelijk ook zo naief geweest om te denken dat ik van zo'n kuur ging veel over houden

ik heb ook een test e maar dan met d-bol als kickstart gedaan

ik dacht ook dat ik na het verdwijnen van het vocht men 9kg ging blijven houden met hard te trainen en mijn voeding

maar niets was minder waar ja het was goed op het einde van men kuur

maar naar gelang er meer tijd over ging na de kuur zag ik het wegspoelen

in de zee .met men training en voeding op orde .

nu dat ik met een persoon ga trainen die al meer dan 18j traint en daarvan de helft er van al kuurt weet ik nu als ik zie wat hij spuit en slikt en de periode dat hij on is en off is dat een kuurtje van 10 weken zoals test e met een kickstart met d-bol of winny verloren geld is

maar zoals ik al zei ik was ook zo naief

Je eet te weinig, en traint niet hard genoeg.

Terug
Naar boven