XXL Nutrition

1e keer Test tren (hulp)

Ricotik

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Mede bodybuild(st)ers ;)
Ik zit met een paar vragen en hoop dat jullie me zouden kunnen helpen

even over me zelf:

heb in het verleden al wat kuurtjes gedaan

Mijn stats zijn als volgt:
Leeftijd 29
Lengte 178
Gewicht 90 KG
Vetpercentage: 10,0% 4 punts meting.
ik train al 12 jaar

ikg a nu nog eerst 6 weken flink cutten om naar de 8% te gaan en hoop dan op 87 kg uit te komen

Mijn doel is 95 KG @ 7 a 8%

mijn kuur komt er zo uit te zien:
Week 1 t/m 12 tren e 400mg pw  
Week 1 t/m 16 test e (300 mg pw)
Week 1 t/m 16 Proviron ( 50 mg pd)            
Week 18 tm 21 nolva (20 mg pd)

voor gyno heb ik arimidex bijdehand (mocht dit nodig zijn)
de kuur is 16 weken vrij aan de lange kant maar dit is bewust.

Overige supplementen:
Visolie
Multi vitamine
Vitamine B5
Creatine vanaf week 15

ik ben me heel bewust van de mogelijke tren bijwerkingen en heb me hier erg goed in verdiept.

Ben ik iets vergeten of moet ik iets aanpassen.?
ik ga ook een log bijhouden.

Vind het er prima uit zien :)

Eventueel hcg toevoegen?
Weet niet of je dat vergeten ben of eigenlijk al nooit doet.

• Topic Starter Topic Starter
Eventueel hcg toevoegen?
Weet niet of je dat vergeten ben of eigenlijk al nooit doet.

nee dat heb ik nooit gedaan. ik herstel echt heel snel van een kuur dus vandaar dacht ik dat het niet nodig zou zijn.

heb je er zelf wel ervaringen met hcg?

Goed kuurtje
Niet te overdreven
Je zou evt test naar 500 kunnen doen
En provi evt vervangen door masteron
Dit is potenter, maar ik weet niet waarvoor je de proviron gebruikt?

Je traint al goed lang
Je hebt vast een tijd gewacht met aas
Heb er respect voor!
Succes @Ricotik

Succes ziet er goed uit.