XXL Nutrition

1e keer Test tren (hulp)

Ricotik

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Mede bodybuild(st)ers ;)
Ik zit met een paar vragen en hoop dat jullie me zouden kunnen helpen

even over me zelf:

heb in het verleden al wat kuurtjes gedaan

Mijn stats zijn als volgt:
Leeftijd 29
Lengte 178
Gewicht 90 KG
Vetpercentage: 10,0% 4 punts meting.
ik train al 12 jaar

ikg a nu nog eerst 6 weken flink cutten om naar de 8% te gaan en hoop dan op 87 kg uit te komen

Mijn doel is 95 KG @ 7 a 8%

mijn kuur komt er zo uit te zien:
Week 1 t/m 12 tren e 400mg pw  
Week 1 t/m 16 test e (300 mg pw)
Week 1 t/m 16 Proviron ( 50 mg pd)            
Week 18 tm 21 nolva (20 mg pd)

voor gyno heb ik arimidex bijdehand (mocht dit nodig zijn)
de kuur is 16 weken vrij aan de lange kant maar dit is bewust.

Overige supplementen:
Visolie
Multi vitamine
Vitamine B5
Creatine vanaf week 15

ik ben me heel bewust van de mogelijke tren bijwerkingen en heb me hier erg goed in verdiept.

Ben ik iets vergeten of moet ik iets aanpassen.?
ik ga ook een log bijhouden.

Vind het er prima uit zien :)

Eventueel hcg toevoegen?
Weet niet of je dat vergeten ben of eigenlijk al nooit doet.

• Topic Starter Topic Starter
Eventueel hcg toevoegen?
Weet niet of je dat vergeten ben of eigenlijk al nooit doet.

nee dat heb ik nooit gedaan. ik herstel echt heel snel van een kuur dus vandaar dacht ik dat het niet nodig zou zijn.

heb je er zelf wel ervaringen met hcg?

Goed kuurtje
Niet te overdreven
Je zou evt test naar 500 kunnen doen
En provi evt vervangen door masteron
Dit is potenter, maar ik weet niet waarvoor je de proviron gebruikt?

Je traint al goed lang
Je hebt vast een tijd gewacht met aas
Heb er respect voor!
Succes @Ricotik

Succes ziet er goed uit.

Persoonlijk zou ik de test lekker op 300mg laten. Heb slechte ervaringen met high test high tren :p ziet er verder goed uit. Hcg zou ik er wel naast hebben gezet. Vind het ook erg goed van je dat je de test 4 weken langer zet dan de gebruikelijke 2 weken. Vind zelf ook dat 2 weken gewoon tekort is

Persoonlijk zou ik de test lekker op 300mg laten. Heb slechte ervaringen met high test high tren :p ziet er verder goed uit. Hcg zou ik er wel naast hebben gezet. Vind het ook erg goed van je dat je de test 4 weken langer zet dan de gebruikelijke 2 weken. Vind zelf ook dat 2 weken gewoon tekort is

Wat voor slechte ervaringen?

En waarom 4 weken instead of 2?

Gewoon een prima kuur opzet. Doen.
Als er íéts is om op/aan te merken, dan zou ik zeggen voeg HCG toe.
Succes!

Mijn tren doseringen liggen meestal wat hoger dan gemiddeld en naar mijn weten heb je dan niet genoeg aan 2 weekjes test only ;) met ace wel maar met E?...

Bij high test naast tren ben ik heel snel op de teentjes getrapt terwijl ik met 250 test gewoon geen karakter verschillen heb
Hoeft voor TS niet zo te zijn. Neutraal advies en eigen ervaring zijn twee compleet verschillende dingen.

Al ben ik het idd niet eens dat TS z'n test moet verhogen naar 500mg.

Nogmaals, TS, ziet er prima uit zo ;-)

Is niks mis mee om de test nog 2 weekjes extra te doen. Merk je meer voordelen aan dan nadelen. Veel mensen raden 250mg test ook af na een kuur omdat het sowieso onderdrukt maar na 2 jaar heb ik dat voor een tijd gedaan met positieve resultaten

Ik had laatst in plaats van tren.... de " tren combi " toegevoegd en waauw wat een superspul was dat

Is niks mis mee om de test nog 2 weekjes extra te doen. Merk je meer voordelen aan dan nadelen. Veel mensen raden 250mg test ook af na een kuur omdat het sowieso onderdrukt maar na 2 jaar heb ik dat voor een tijd gedaan met positieve resultaten
Gelijk heb je! Het gaat ook uiteindelijk om het totaal aantal AAS. Hoger wilt niet altijd meer gains geven. Less is more

Gelijk heb je! Het gaat ook uiteindelijk om het totaal aantal AAS. Hoger wilt niet altijd meer gains geven. Less is more
Maar 250 test per week gaat je niet veel opbrengen. Dat kun je geen kuur noemen. Da's maar net genoeg om tussen je kuren niet teveel te verliezen of status quo te blijven.

Maar 250 test per week gaat je niet veel opbrengen. Dat kun je geen kuur noemen. Da's maar net genoeg om tussen je kuren niet teveel te verliezen of status quo te blijven.

250 testo enanthato is +- 3 x je natuurlijke aanmaak, afhankelijk van hoe ver je bent is dat nog genoeg om massa mee te pakken. Ligt er maar net aan hoe ver je boven je natty max zit of er van af zit.

Ik dacht dat nakuur ongeveer 1/3 van je kuur moest zijn dus zou ik dan 5 weken nakuur doen.

Wat @Cruisecontrol88 zegt over 4 weken test langer laten lopen dan tren, vind ik eigenlijk logisch klinken. Denk dat dat je herstel nog goed kan doen achteraf dus goed dat je dat in kuur hebt voorzien :)

Terug
Naar boven