XXL Nutrition

1e kuur 94kg @ 13%

waarom 2x schouders in zo'n korte periode?
heeft weinig zin.

maar succes met je 1e kuur.

Zeg maar rustig 3 keer, ook met borst krijgen ze er van langs ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 01:24 ----------

@ TS, Je voeding is nagenoeg zoutloos?waarom eigenlijk?

:)

Laatst bewerkt:
Als je in week 5 zit in je kracht is achteruit of niet gestegen dan is je gear volgens mij nep bro even posten in de nep of echt sectie! Jammer als het zo is..

binnen paar weken 5 kilo aankomen.. lijkt me dan wel dat er iets in zit.. ik merk pas in week 5 echt wat van de test... maatje van mij al in week 3/4

Geduld komt vast wel goed

• Topic Starter Topic Starter
Hey kerel , je schema zit misschien wat overhoop imo.
Zou de dubbel schouders er echt uit halen.
Buik ook weg van rug , die dag doe je wss deadlifts row next day squats dus je wilt je core zoveel mogelijk rust geven, optimaal dus zelfs quads van rug weg halen.
EDIT: dat je ON bent betekent niet gelijk dat je alles dubbel kan inzetten tis ook maar een beetje test in de week.

Hey bro,

Ik train inmiddels sinds 2 weken elke spiergroep op 1 dag. Even aanpassen in beginpost.

Dag 1 rug
Dag 2 borst+buik
Dag 3 rust
Dag 4 schouders+traps
Dag 5 armen
Dag 6 Benen+kuiten
Dag 7 Rust

Maar ik trainde al een tijdje schouders dubbel. Op de ene dag raises+ (zelden) 1 press en op de andere dag alleen raises. En dat heeft zeer goed voor mij gewerkt ;-)

Thanks voor je inbreng

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 12:21 ----------

Zeg maar rustig 3 keer, ook met borst krijgen ze er van langs ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 01:24 ----------

@ TS, Je voeding is nagenoeg zoutloos?waarom eigenlijk?

:)

Lijkt me niet dat je met borst je medior en je rear delts traint en dat zijn de delts die bij de meeste achterlopen ;-). Alleen je front delt een beetje maar die probeer ik er zo min mogelijk bij te trekken. Op een schouderdag doe ik trouwens nauwelijks front raises.

Omdat ik best snel vocht vasthoud en test-e zorgt voor nog meer vocht. Mijn bf lijkt dan al snel op 16% ipv 13%. En ik eet volkoren brood en pannenkoeken dus daar zit genoeg zout/natrium in. Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen extra zout toevoeg. ;-)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 12:22 ----------

post je spul in de echt/nep sectie dan :)

Ja zal ik even doen. Mijn gear ligt bij iemand anders thuis omdat ik bij diegene injecteer (nolva heb ik wel thuis liggen ;-)). Dus ik zal er morgen maar even een foto van maken. Ik zag wel dat klusserdeklus hetzelfde flesje en merk gebruikt en die heeft het in de echt/nepsectie gepost. Nu nog even de batchcodes vergelijken.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 12:25 ----------

Als je in week 5 zit in je kracht is achteruit of niet gestegen dan is je gear volgens mij nep bro even posten in de nep of echt sectie! Jammer als het zo is..

Ja daar begon ik ook aan te denken. Maar ik kan me niet voorstellen dat het nep is omdat diegene van wie ik het heb gekocht een heel bekend persoon is als je begrijpt wat ik bedoel ;-). Week 5 gaat a.s. maandagavond in dus ik hoop gewoon dat het dan inkickt bij mij.

Laatst bewerkt:
binnen paar weken 5 kilo aankomen.. lijkt me dan wel dat er iets in zit.. ik merk pas in week 5 echt wat van de test... maatje van mij al in week 3/4

Geduld komt vast wel goed

Ja ik zit nu inmiddels op 99kg maar de gewichttoename kan aan meerdere factoren liggen namelijk:
Ik kom sowieso van nature makkelijk aan
De 1e 3 weken van mijn kuur gebruikte ik nog creatine.
Test-e staat bekend om vochttoename.
2 weken voor de kuur woog ik 97/98 maar wegens drukte op het werk (ik werkte in de bouw dus heel arbeidsintensief) viel ik 4 a 5kg af (vocht/vet/vvm). Dus dat zou dan betekenen dat ik 1 a 2kg ben aangekomen.

Wat merkte jij dan precies in week 5?

ff abbo, succes!

Ik snap het niet je zit al bijna op de helft van je kuur maar je hebt geen krachtwinst? Heb je pics van je gear

Welkom ;-)
Ik snap het niet je zit al bijna op de helft van je kuur maar je hebt geen krachtwinst? Heb je pics van je gear

Ik snap het zelf ook niet misschien ben ik er gewoon minder gevoelig voor en verwachtte ik gewoon teveel of hopelijk kickt het in week 5..

Nee die ga ik morgen maken want mijn test ligt bij een vriend van mij want we injecteren bij hem.

Ik heb dezelfde als deze http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/gs-test-e-325695/ Alleen batchcode morgen even vergelijken.

Vandaag in mijn schouder geprikt voor het eerst. Morgen zeker pijn!

Bizar dat je niks merkt, ik zou het nog max. een weekje aankijken en dan zeker verhaal gaan halen bij je dealer

Same here,... ikzelf merkte test na een week of drie aan gewichtstoename, en na 4-5 weken ook in krachttoename.
(al is het voor mij wel 5 jaar geleden :o )

Je VP? is dat wel nagenoeg gelijk gebleven,.. want met 5000 kCal kan het ook zijn dat je daardoor gewoon bent aangekomen,.. zeker gezien je al aangeeft dat je vlak ervoor nog wat bent afgevallen, enechter zou je dan in VP ook wel moeten stijgen.

blijf hier ff volgen ;)

Trouwens, je nakuur is week 12 t/m 15 neem ik aan? In je eerste post staat 13-16.

Bizar dat je niks merkt, ik zou het nog max. een weekje aankijken en dan zeker verhaal gaan halen bij je dealer
Ja ik heb verhaal bij hem gehaald. Ik ben elke week met hem. Hij gebruikt het zelf ook alleen met primo en boldenone erbij. Misschien reageer ik gewoon slecht.

Same here,... ikzelf merkte test na een week of drie aan gewichtstoename, en na 4-5 weken ook in krachttoename.
(al is het voor mij wel 5 jaar geleden :o )

Je VP? is dat wel nagenoeg gelijk gebleven,.. want met 5000 kCal kan het ook zijn dat je daardoor gewoon bent aangekomen,.. zeker gezien je al aangeeft dat je vlak ervoor nog wat bent afgevallen, enechter zou je dan in VP ook wel moeten stijgen.

blijf hier ff volgen ;)

Ja vp is denk ik hetzelfde. Ik meet het niet. Ga meer op de spiegel af. Meestal merk ik meteen een kleine verandering. Alleen mijn buikomtrek en die is nog hetzelfde. Ik injecteer met naalden die eigenlijk bedoeld zijn voor de kleinere spiergroepen zoals schouders in mijn glutes. Kan het daar wat mee te maken hebben dat ik daarom nog niets merk? Week 5 gaat nu in, nu moet ik wel wat merken.

Is het niet mogelijk dat hij is afgezet?

Nee want hij boekt wel resultaat en zijn leverancier is een bekend persoon in de IFBB pro bodybuilding ;) . Hij verliest zo meteen een grote inkomstenbron en dat kan hij zich niet veroorloven snap je. Vandaar dat ik bij hem gehaald want ik ken ook andere betrouwbare dealers. Maar deze heeft dus het meest te verliezen.

Bij mij kickt test e ook pas na 6wk in, kijk het nog ff aan en doe volgende keer een frontload :-)

Bij mij kickt test e ook pas na 6wk in, kijk het nog ff aan en doe volgende keer een frontload :-)
Ja als ik nog verder ga met kuren zal ik dat voortaan zeker doen. Thanks!

Hey kerel, was een k*tweek man. Vanaf zondag ziek (koorts&griep) geweest dus nam het zekere voor het onzekere door gewoon thuis te blijven. Ik ga morgen weer voor het eerst trainen. Heb vanochtend gewogen en sta nu op 98 ondanks dat ik best slecht heb gegeten deze week.

Heb wat puisten op me rug/nek/schouders gekregen.

Ik ga vanaf aanstaande maandag misschien primo toevoegen en de kuur verlengen tot 12 weken. Dit ga ik doen omdat ik het waarschijnlijk bij deze kuur ga laten dus ga proberen om zoveel mogelijk er uit te halen.

Ik wil dit dan gaan doen:

wk 6 tm 12 test-e 500mg
wk 6 tm 12 primo 500mg

Iemand opmerkingen?

Terug
Naar boven