Fitness Seller

1e kuur 94kg @ 13%

je moet even je bloed laten checken of het echt real is, raar dat je nog 4 weken te gaan hebt en 0 krachtwinst hebt

Haha is goed, klopt is gewoon real. Ik had gewoon meer verwacht omdat iedereen AAS altijd als wondermiddel omschrijft. Maar ik weet nu dus beter ;) Dinsdag gaat week 6 in dus ik heb nog 4 weken te gaan.

Als ik verder ga kuren ga ik idd primo erbij doen. Nog even een vraag, hoe lang zou ik moeten wachten voor dat ik kan beginnen met cutten? Ik ga er vanuit dat het mogelijk is als je test levels weer op orde zijn (dus wanneer je de catabole fase voorbij bent). Ik ben zelf van plan om 4 weken na mijn nakuur met een (een heel rustige) cut te beginnen, hopende dat mijn test levels weer op orde zijn tegen die tijd. Of is het verstandiger om dat verder uit te stellen?

Ik dacht na mijn eerste keer hetzelfde als jij, 4 weken na de nakuur rustig aan cutten, en ik heb toen bijna alles verloren. Maak niet de fout die ik gemaakt heb, en wacht 3 maanden voordat je gaat cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht na mijn eerste keer hetzelfde als jij, 4 weken na de nakuur rustig aan cutten, en ik heb toen bijna alles verloren. Maak niet de fout die ik gemaakt heb, en wacht 3 maanden voordat je gaat cutten.

Hey kerel, thanks voor je reply.
Ik zit inmiddels in mijn 8e week en ik heb nog niets gemerkt van de test (andere 2 maten met wie ik de kuur doe ook niet). Dus ik denk dat mijn gear ondergedoseerd is of gewoon fake. Ik ga dus volgende week een bloedtest doen voor een bevestiging.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 14:26 ----------

je moet even je bloed laten checken of het echt real is, raar dat je nog 4 weken te gaan hebt en 0 krachtwinst hebt

Ik ga mijn bloed volgende week laten testen. Weet jij hoe lang het duurt (uitslag) om het via de huisarts te doen?

Mooi k*t als je gear slecht is dan. Voordeel is wel dat je lekker kan gaan cutten zonder problemen :D

Hey kerel, thanks voor je reply.
Ik zit inmiddels in mijn 8e week en ik heb nog niets gemerkt van de test (andere 2 maten met wie ik de kuur doe ook niet). Dus ik denk dat mijn gear ondergedoseerd is of gewoon fake. Ik ga dus volgende week een bloedtest doen voor een bevestiging.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 14:26 ----------

Ik ga mijn bloed volgende week laten testen. Weet jij hoe lang het duurt (uitslag) om het via de huisarts te doen?
3 dagen bro weet zxkr dat je gear fake is zeg maar wnr je je uitslag hebt

1e kuur test op 2 ml moet je echt wel voelen..
Mooi opgelicht dan!
Laat me raden, gear besteld via een online shop?

Nee gewoon via een dealer (soort kennis). Hij vond het niet leuk toen ik tegen hem zei dat die shit fake is. Hij zei dat hij er zelf ook op zit en dat 500mg gewoon te weinig is voor mij. Zal ik a.s. maandag gewoon 1000mg prikken en daarna bloed prikken of gewoon stoppen en meteen een bloedtest laten doen. Ik denk zelf dat deze batch flink onder gedoseerd is.

Nee gewoon via een dealer. Hij vond het niet leuk toen ik tegen hem zei dat die shit fake is. Hij zei dat hij er zelf ook op zit en dat 500mg gewoon te weinig is voor mij. Zal ik a.s. maandag gewoon 1000mg prikken en daarna bloed prikken of gewoon stoppen en meteen een bloedtest laten doen. Ik denk zelf dat deze batch flink onder gedoseerd is.
Ik zou gelijk bloedprikken, als het fake is dan inject je gewoon meer shit in je lichaam bro

Ik zou gelijk bloedprikken, als het fake is dan inject je gewoon meer shit in je lichaam bro

Ja precies man. t*ring slaolie ofso. Ik hoop eerlijk gezegd dat het fake is want als het real is betekent het dat 500mg niets voor me doet. Jij gaat binnenkort ook je 1e kuur doen of niet?

Ja precies man. t*ring slaolie ofso. Ik hoop eerlijk gezegd dat het fake is want als het real is betekent het dat 500mg niets voor me doet. Jij gaat binnenkort ook je 1e kuur doen of niet?
Jah als me gezondheid beter is maar 500 mg hoor je te voelen man. Heb even last van rare hoofdpijnen en misselijkheid etc wil het in juni gaan doen

Update: afgelopen donderdag (week 9 van mijn kuur) mijn testosteron laten checken. Uitslag is 30.8 nmol. Ik heb in week 8 voor het laatst geïnjecteerd. Referentiewaarden zijn 12-35 nmol. Wat kan ik hieruit concluderen? Duidelijk fake?

Nee gewoon via een dealer (soort kennis). Hij vond het niet leuk toen ik tegen hem zei dat die shit fake is. Hij zei dat hij er zelf ook op zit en dat 500mg gewoon te weinig is voor mij. Zal ik a.s. maandag gewoon 1000mg prikken en daarna bloed prikken of gewoon stoppen en meteen een bloedtest laten doen. Ik denk zelf dat deze batch flink onder gedoseerd is.
Nee, shit zal gewoon fake zijn. En natuurlijk raad hij jou 1000mg aan.. Brengt weer wat leuks op.

Het is.4 minuten na jou post ... als hij zijn pagina niet reloade ziet hij het .niet

Dat lijkt me dan overduidelijk fake ja. Ik zou hem die test onder zijn neus douwen en je geld terug vragen.

Erg jammer van je 1e kuur bro!!

Is het niets om het restant te laten onderzoeken om te weten wat er nu precies in zit?

Dat lijkt me dan overduidelijk fake ja. Ik zou hem die test onder zijn neus douwen en je geld terug vragen.
Aan de ene kant blij om te horen omdat ik nu nog niet weet hoe ik op AAS reageer. Ik ging er vanuit dat ik slecht reageer op AAS. Dat zou dan helemaal k*t zijn.

Erg jammer van je 1e kuur bro!!

Is het niets om het restant te laten onderzoeken om te weten wat er nu precies in zit?

Ja zeker. Ik had me de gains al helemaal voorgesteld :p Dat is volgens mij best duur of niet? Ik weet niet hoe ik dat zou moeten doen.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 13:14 ----------

Dit is het mailtje dat ik heb gekregen voor de uitslag:

BEP:1:1:1+1+ENDOCRINOLOGIE

BEP:1:1:2+0+Testosteron+30.8++nmol/l++12+35+TESTB

OPB:1:1:2:1+Referentiewaarden Testosteron cyclus afhankelijk?:

OPB:1:1:2:2+Man?: 12-35 nmol/l

OPB:1:1:2:3+Vrouw?: Premenopauze 0.3-3.8 nmol/l

OPB:1:1:2:4+Ovulatie fase 0.3-4.8 nmol/l

OPB:1:1:2:5+Gebruik anticoncep. 0.4-2.9 nmol/l

UNT+16+62846871556

UNZ+1+L48307-6284625

Uw uitslag Testosteron is 30.8 en valt binnen de referentie 12 tot 35

Laatst bewerkt:
Echt klote man, daar gaat de redenatie UG word niet gefaked???!!!

Onmogelijke testosteronwaarde bij 500mg EW. Geld terugvragen dus ;)
En dan had jij nog wel een "betrouwbare" dealer, jezus. Geeft niet veel hoop.

Terug
Naar boven