AndroidHealthClinic

1e kuur 94kg @ 13%

Ik zou de kuur gewoon doordoen op test only.. Om direct te gaan combineren in uw eerste cycle + pas na 6weken uw primo erbij te voegen.. Primobolan is duur en als je dan maar nog voor 6weken gaat gebruiken zal het geen maximaal effect hebben.. Is uw voeding wel in orde?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 21:01 ----------

Net naar uw voedingsschemagekeken, dit is de reden waardoor je amper gains maakt..
Voeding trekt op niks, als ik daarover eerlijk mag zijn..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou de kuur gewoon doordoen op test only.. Om direct te gaan combineren in uw eerste cycle + pas na 6weken uw primo erbij te voegen.. Primobolan is duur en als je dan maar nog voor 6weken gaat gebruiken zal het geen maximaal effect hebben.. Is uw voeding wel in orde?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 21:01 ----------

Net naar uw voedingsschemagekeken, dit is de reden waardoor je amper gains maakt..
Voeding trekt op niks, als ik daarover eerlijk mag zijn..

Als je zegt dat het op het niets trekt moet je ook zeggen waarom. Ik ben naturel tot 98 geraakt met een bf van 12/13% dus mijn voeding trekt zeker op iets. Vertel mij eens waarom mijn voeding op niets trekt? Tevens zit ik nu, zoals meerdere malen aangegeven, op 5000kcal.

Als je zegt dat het op het niets trekt moet je ook zeggen waarom. Ik ben naturel tot 98 geraakt met een bf van 12/13% dus mijn voeding trekt zeker op iets. Vertel mij eens waarom mijn voeding op niets trekt? Tevens zit ik nu, zoals meerdere malen aangegeven, op 5000kcal.
Ik zou de maaltijden meer verdelen want je eet maar 4x per dag en je eet veel te veel in één maaltijd.. Wat heeft het van nut om zoveel kcals in één keer binnen te spelen?

+ : Ik lees net dat je ze inderdaad verdeeld onder meer maaltijden. Op de foto stond alles verdeeld onder 4 maaltijden, je voeding zit dus goed! Hoeveel gains heb je tot nu toe gemaakt ?

Laatst bewerkt:
Ik zou de maaltijden meer verdelen want je eet maar 4x per dag en je eet veel te veel in één maaltijd.. Wat heeft het van nut om zoveel kcals in één keer binnen te spelen?

+ : Ik lees net dat je ze inderdaad verdeeld onder meer maaltijden. Op de foto stond alles verdeeld onder 4 maaltijden, je voeding zit dus goed! Hoeveel gains heb je tot nu toe gemaakt ?

maaltijden verdelen = overhyped, kijk IF maar eens

Bij mij duurde het de eerste keer ook zeker 6 weken nadat de test E echt begon in te slaan Of beter: echt begon te voelen want de werking begint uiteraard eerder. Ik had zowaar een serieuze dip na 4 weken Dbol...

Slecht plan van die primo toevoegen, niet doen.

Ja klopt, dat was zo omdat ik dat schema hanteerde voor dat ik met mijn kuur was begonnen. Toen deed ik namelijk IF en ik at maar 3 grote maaltijden per dag ;) Dat had ik moeten meteen moeten aangeven, mijn excuses.

Nou afgelopen zondag stond ik op 99 nuchter na toiletbezoek. Maar ik heb deze hele week griep/keelpijn + koorts gehad. Dus ik heb deze heel week het zekere voor het onzekere genomen en compleet rust genomen. Schade viel gelukkig mee want ik zat vanochtend nuchter na een toiletbezoek op 98. En ik ben mijn kuur begonnen op +-94kg. Krachtgains nihil. Maar ik zit nu in week 5 dus ik hoop nu wel wat krachttoename te merken.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 23:18 ----------

Bij mij duurde het de eerste keer ook zeker 6 weken nadat de test E echt begon in te slaan Of beter: echt begon te voelen want de werking begint uiteraard eerder. Ik had zowaar een serieuze dip na 4 weken Dbol...

Slecht plan van die primo toevoegen, niet doen.

Aha dus je had een dip na die 4 weken dbol. Toen een week of 2 even niets gemerkt en toen weer wat krachtgains gemerkt?

Waarom is het een slecht plan om primo nu toe te voegen?

Primobolan is duur en als je dan maar nog voor 6weken gaat gebruiken zal het geen maximaal effect hebben..

Primobolan is duur en als je dan maar nog voor 6weken gaat gebruiken zal het geen maximaal effect hebben..

Is maar 10 euro duurder dan test voor mij. Ja dat klopt, maar het werkt wel daar gaat het om. En primo voorkomt een teveel aan oestrogeen en vocht, vandaar de primo. Ik ga hierna waarschijnlijk ook niet meer kuren dus ik wil nu eigenlijk alles uit de kuur halen. Vandaar dat ik er aan denk?

je moet veel meer ml weg drukken met primo 100mg/ml..

test e = 250mg/ml per viaal 10ml
primo = 100mg/ml per viaal 10ml

jij zet momenteel 2ml test neem ik aan aangezien je op 500mg pw zit
maar je wil overgaan op 400mg primo dus dan injecteer je dus 4ml per week

daarom is primo duurder omdat je meer ml moet weg drukken dan bv bij test ;)

test e = 250mg/ml per viaal 10ml
primo = 100mg/ml per viaal 10ml

jij zet momenteel 2ml test neem ik aan aangezien je op 500mg pw zit
maar je wil overgaan op 400mg primo dus dan injecteer je dus 4ml per week

daarom is primo duurder omdat je meer ml moet weg drukken dan bv bij test ;)

Oh dat bedoel je. Klopt man, dat heb ik helemaal over het hoofd gezien. Ik ging er natuurlijk vanuit dat het 250mg/ml is net zoals bij test-e. Dankjewel man. Hmm die primo kan ik dus vergeten.

Ja klopt, dat was zo omdat ik dat schema hanteerde voor dat ik met mijn kuur was begonnen. Toen deed ik namelijk IF en ik at maar 3 grote maaltijden per dag ;) Dat had ik moeten meteen moeten aangeven, mijn excuses.

Nou afgelopen zondag stond ik op 99 nuchter na toiletbezoek. Maar ik heb deze hele week griep/keelpijn + koorts gehad. Dus ik heb deze heel week het zekere voor het onzekere genomen en compleet rust genomen. Schade viel gelukkig mee want ik zat vanochtend nuchter na een toiletbezoek op 98. En ik ben mijn kuur begonnen op +-94kg. Krachtgains nihil. Maar ik zit nu in week 5 dus ik hoop nu wel wat krachttoename te merken.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 23:18 ----------

Aha dus je had een dip na die 4 weken dbol. Toen een week of 2 even niets gemerkt en toen weer wat krachtgains gemerkt?

Waarom is het een slecht plan om primo nu toe te voegen?

Klopt. Niet te snel panikeren, kans dat je UG gear fake is is klein.

Primo is duur (door de vele mls) en heeft meer tijd nodig, vandaar dat je het nu niet meer moet toevoegen. Hou die primo maar lekker voor je 2de kuur ;)

Klopt. Niet te snel panikeren, kans dat je UG gear fake is is klein.

Primo is duur (door de vele mls) en heeft meer tijd nodig, vandaar dat je het nu niet meer moet toevoegen. Hou die primo maar lekker voor je 2de kuur ;)

Haha is goed, klopt is gewoon real. Ik had gewoon meer verwacht omdat iedereen AAS altijd als wondermiddel omschrijft. Maar ik weet nu dus beter ;) Dinsdag gaat week 6 in dus ik heb nog 4 weken te gaan.

Als ik verder ga kuren ga ik idd primo erbij doen. Nog even een vraag, hoe lang zou ik moeten wachten voor dat ik kan beginnen met cutten? Ik ga er vanuit dat het mogelijk is als je test levels weer op orde zijn (dus wanneer je de catabole fase voorbij bent). Ik ben zelf van plan om 4 weken na mijn nakuur met een (een heel rustige) cut te beginnen, hopende dat mijn test levels weer op orde zijn tegen die tijd. Of is het verstandiger om dat verder uit te stellen?

Ik spreek zelf niet uit ervaring maar heb het hier al paar keer zien voorbij komen, dat je beter zolang mogelijk wacht met cutten omdat het al moeilijk genoeg gaat zijn om je gains vast te houden!!

Ik spreek zelf niet uit ervaring maar heb het hier al paar keer zien voorbij komen, dat je beter zolang mogelijk wacht met cutten omdat het al moeilijk genoeg gaat zijn om je gains vast te houden!!

4 weken nakuur is wat kort, zeker als je naturel gaat cutten. Beter 8, nog beter 12.
En ipv te hopen dat je testlevels terug ok zijn is het beter bloed te laten prikken.
Gissen is missen, meten is weten :-)

Opm: je kan je kuur met 2 weken verlengen als je vindt dat 10w te kort is

4 weken nakuur is wat kort, zeker als je naturel gaat cutten. Beter 8, nog beter 12.
En ipv te hopen dat je testlevels terug ok zijn is het beter bloed te laten prikken.
Gissen is missen, meten is weten :-)

Opm: je kan je kuur met 2 weken verlengen als je vindt dat 10w te kort is

Ik bedoelde niet dat ik 4 weken ga cutten, maar dat ik 4 weken NA mijn nakuur ga beginnen met cutten. Ik ben zondag 10 maart klaar met mijn nakuur en dan wil ik verder cleanbulken tot en met eind april. In mei wil ik starten met een cut die verder gaat tot dat ik 8% bereik. Ik ga de cut beginnen door op onderhoud te eten en een kcal tekort te creëren d.m.v. cardio. Ik zal mijn kcal inname pas verlagen als de cut moeizaam verloopt.

Wat ik heb begrepen en gelezen is dat je na week 8 weinig tot niets gaat bijkomen of merken dus ik hou het gewoon op 10 weken zodat ik sneller klaar ben. Ik wil niet te laat gaan cutten, moet wel een beetje strak de zomer ingaan ;-)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 00:43 ----------

Ja precies. Daarom vroeg ik hoe lang ik ongeveer moet wachten. Maar ik ga mijn cut zowiezo rustig beginnen door gewoon op onderhoud te eten en een kcal te kort d.m.v. cardio te creëren ;).

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde niet dat ik 4 weken ga cutten, maar dat ik 4 weken NA mijn nakuur ga beginnen met cutten. Ik ben zondag 10 maart klaar met mijn nakuur en dan wil ik verder cleanbulken tot en met eind april. In mei wil ik starten met een cut die verder gaat tot dat ik 8% bereik. Ik ga de cut beginnen door op onderhoud te eten en een kcal tekort te creëren d.m.v. cardio. Ik zal mijn kcal inname pas verlagen als de cut moeizaam verloopt.

Wat ik heb begrepen en gelezen is dat je na week 8 weinig tot niets gaat bijkomen of merken dus ik hou het gewoon op 10 weken zodat ik sneller klaar ben. Ik wil niet te laat gaan cutten, moet wel een beetje strak de zomer ingaan ;-)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 00:43 ----------

Ja precies. Daarom vroeg ik hoe lang ik ongeveer moet wachten. Maar ik ga mijn cut zowiezo rustig beginnen door gewoon op onderhoud te eten en een kcal te kort d.m.v. cardio te creëren ;).
Dat heeft hetzelfde effect als onder onderhoud eten zonder cardio, dus dat is dan niet rustig beginnen ;). Het gaat er om hoeveel cals je uiteindelijk in de min staat.

Dat heeft hetzelfde effect als onder onderhoud eten zonder cardio, dus dat is dan niet rustig beginnen ;). Het gaat er om hoeveel cals je uiteindelijk in de min staat.
Het effect is hetzelfde, maar ik krijg al mijn benodigde voedingstoffen binnen. Niet zoals wanneer ik mijn kcal inname omlaag doe en daarbovenop weet jij niet hoeveel cardio ik ga doen en hoeveel kcal ik ga verbranden. Dus ik kan mijn eigen tempo bepalen. Rustig cutten in dit geval ;-).

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 23:38 ----------

Ja ik ga natty cutten. Kuren is niets voor mij. Ik ga misschien nog een winstrol only kuur doen ergens in de zomer om deze 2 kuren met elkaar te vergelijken en dan houd ik het voor gezien.

Sta momenteel trouwens op 99.7 nuchter. Krachttoename is nog steeds geen sprake van. Nog 4 weken te gaan.

Terug
Naar boven