MuscleMeat

1e kuur Dboll

goedeavond iedereen.

Dag 2:

Zware nacht gehad, uitdroging...veel water moeten drinken...
Mr geen last van hoofdpijn.
ik ga nu dosis ga verhogen naar 30mg/dag.
Ik eet gelijk een beest, heb continu honger...Ps kan mijn honger niet stillen.

Ps heb me vergist qua BF het 9%

vergissen in 17 of 9
wtf man
dat kan niet eens een vergissing zijn

kappen met flamen geef TS voordeel van de twijfel

kappen met flamen geef TS voordeel van de twijfel

was niet echt een flame bedoeld maar meer een uitleg van mijn WTF gedachte
sorry hoor maar 17 of 9 is niet iets waar je in kan vergissen.
dit is niet bepaald een verschilletje die je in de spiegel even over het hoofd ziet

hoop dat de ts iig nog een positief iets over gaat houden aan deze kuur

hoe ziet het nu trouwens met zen nakuur ?
proviron ? ???

• Topic Starter Topic Starter
heb zo'n weegschaal die da berekent...maar da klopt niet...heb t vandaag laten doen in de sportschool...

Dboll: week 1 tot 4
Winstrol: week 4 tot 8 hierna
nakuur proviron: week 8 tot 10 a 11
clenbuterol: week 12 tot 15

was niet echt een flame bedoeld maar meer een uitleg van mijn WTF gedachte
sorry hoor maar 17 of 9 is niet iets waar je in kan vergissen.
dit is niet bepaald een verschilletje die je in de spiegel even over het hoofd ziet

hoop dat de ts iig nog een positief iets over gaat houden aan deze kuur

hoe ziet het nu trouwens met zen nakuur ?
proviron ? ???

Was in het algemeen bedoelt overgens bro

Ok luister:
Je gebruikt 2 middelen die 17 gealcyleerd zijn.Dit is behoorlijk schadelijk voor je lever.

Doe je het toch,dan:

1-4 dianabol 40-50 mg
5-8 winny 50 mg pd

nakuur nolvadex 3-4 weken op 20mg
clen en proviron zijn niet nodig

NOGMAALS dit is GEEN goede kuur,en erg leverbelastend,ook clen draagd hierbij toe,dus aan te raden is het niet

tremendes heeft ook nog gepost dan proviron geen nakuur is
is het in dit geval wel mogelijk of ? als ik me goed herinner is dbol niet meteen axis killing en bij winstrol zie je ook vaak dat mensen zeggen dat je niet na hoef te kuren ?

voldoet proviron hier ?
of toch fatsoenlijke nakuur

dianabol legt je axe compleet plat na slechts 5 mg.Combi winny gaat het er echt niet beter op worden.

De eindeloze discussie blijft wel of niet als nakuur,NEE.proviron verlaagd,door binding je SHGB hierdoor krijg je en hogere vrijetest,en dus vaker erecties.DAARVOOR is dit middel.Om erectiestoringen op te lossen.
Nakuur is gewoon nolva

dianabol legt je axe compleet plat na slechts 5 mg.Combi winny gaat het er echt niet beter op worden.

De eindeloze discussie blijft wel of niet als nakuur,NEE.proviron verlaagd,door binding je SHGB hierdoor krijg je en hogere vrijetest,en dus vaker erecties.DAARVOOR is dit middel.Om erectiestoringen op te lossen.
Nakuur is gewoon nolva

allemaal om de topicstarter te informeren :P

Which means that one worry users of Dianabol, especially short term, needn't fear is the dramatic shutdown of natural testosterone production as is often the case with very androgenic compounds.

dit is van big cat
short term is relatief ?

Begin eerst aan een gezonde voeding, ik zou je aanraden om 6 vaste maaltijden te eten op een regelmatig tijdstip! en 4000 kcl. Dit is echt dodig. (gezonde kcl!!) Volgens mij is je trijnigschema niet oké!

ps: Laat die redbull vallen. Droogt je hippocampus (deel van je hersenen) uit. voral met die stanzolol
=HOOFDPIJN (SOMMIGE ZIJN DAAR GEVOELIG OP) :p

Begin eerst aan een gezonde voeding, ik zou je aanraden om 6 vaste maaltijden te eten op een regelmatig tijdstip! en 4000 kcl. Dit is echt dodig. (gezonde kcl!!) Volgens mij is je trijnigschema niet oké!

ps: Laat die redbull vallen. Droogt je hippocampus (deel van je hersenen) uit. voral met die stanzolol

droogt je hypocampus uit.. oh brother.

1 dat is bullshit
2 verdiep je in anatomie

allemaal om de topicstarter te informeren :P

dit is van big cat
short term is relatief ?
\

tja deze is ook van hem,toch ff ander verhaal.Dianabol drukt gewoon heftig op je axe

Post-cycle the use of Clomid or Nolvadex can be employed to boost natural testosterone production. There is quite some circulating estrogen post-cycle that causes prolonged negative feedback, clomid or Nolvadex would solve that problem and help you retain more of your gains.

References

1 Serakovskii S, Mats'koviak I., Effect of methanedienone (methandrostenolone) on energy processes and carbohydrate metabolism in rat liver cells, Farmakol Toksikol 1981 Mar-Apr;44(2):213-7

2 Blasberg ME, Langan CJ, Clark AS., The effects of 17 alpha-methyltestosterone, methandrostenolone, and nandrolone decanoate on the rat estrous cycle, Physiol Behav 1997 Feb;61(2):265-72

3 Harrison LM, Fennessey PV., Methandrostenolone metabolism in humans: potential problems associated with isolation and identification of metabolites, Steroid Biochem 1990 Aug 14;36(5):407-14

4 Nesterin MF, Budik VM, Narodetskaia RV, Solov'eva GI, Stoianova VG., Effect of methandrostenolone on liver morphology and enzymatic activity, Farmakol Toksikol 1980 Sep-Oct;43(5):597-601

5 Romics L, Bretan M, Szigeti A, Varsanyi-Nagy M., Effect of methandrostenolone on serum triglyceride and cholesterol levels in diabetic patients, Acta Med Acad Sci Hung 1975, 32(1): 27-34

6 Hervey GR, Hutchinson I, Knibbs AV, Burkinshaw L, Jones PR, Norgan NG, Levell MJ., Anabolic" effects of methandienone in men undergoing athletic

kan je dat onderbouwen? of heb je dat ergens gehoord?

Merci bro voor de info.
Dag 3:
Goede nachtrust gehad, geen uitdroging geen hoofdpijn.
Diboll: verhoogt naar 30mg. Gaat super!!!
Gisteren gaan trainen,goede pump gehad uithouding en ben al 1kg bijgekomen!!!

Ik brief jullie vnvd.

een vraagje???zou ik cardio op lage hartslag of hoge trainen??

joeee

Als je voor massa gaat zou ik niet te veel aan cardio doen.
Gewoon hard en zwaar trainen...
Ik vind je kuur trouwens nopes kerel, maar ga er niet verder op in gaan.

Niks mis met je stats, mijnes waren slechter.

Maar die kuur :o

Kijk even in het AAS hok voor betere middelen (minder schadelijk)

Merci bro voor de info.
Dag 3:
Goede nachtrust gehad, geen uitdroging geen hoofdpijn.
Diboll: verhoogt naar 30mg. Gaat super!!!
Gisteren gaan trainen,goede pump gehad uithouding en ben al 1kg bijgekomen!!!

Ik brief jullie vnvd.

een vraagje???zou ik cardio op lage hartslag of hoge trainen??

joeee

dag 3 en 1 kg bijgekomen?
Denk dat je nu pas voor het eerst in je traningscarriere fatsoenlijk aan het eten bent!

waarom leg je alle adviezen van de experts naast je neer en ga je toch dom verder? je hebt nu zelfs verhoogt wat ook al afgeraden werd....

Terug
Naar boven