XXL Nutrition

1e kuur Dboll

welke stats moet iemand dan hebben om te kuren... ???

150 112kg 3%....

Stats geven ons een globaal idee van iemand zijn shape, training en zn voeding.
Als die aardig zijn wilt het zeggen dat je al wat ervaring hebt en je een kuur kan overwegen...

Je moet een beetje fatsoenlijke spierontwikkeling hebben, dit kan bij de een meer zijn dan bij de ander, ligt aan de lichaamsbouw.

Stats kunnen de mensen hier je niet op beoordelen, want ze kijken niet naar je lengte.

kijk stats als 1,80 met 80 kg is gewoon te weinig,
kijk als je dan nog een jaartje door traint en op 1,80 bij 90 kg dan kan het beter niet dat je dan alles er uit gehaald heeft maar dat doet bijna niemand

• Topic Starter Topic Starter
ok dag 6, ben er op vooruit gegaan.
vooruitgang:
Borst: 10kg meer
Benen: 40kg meer
Schouders: 10kg meer
Biceps: 7kg meer
Triceps;7kg meer
Etc...
Gewichttoename van 6kg.
Eet gelijk een zot. Elke keer dak maar beetje honger heb, begin ik al te koken,lol
Geen neveneffecten tot hiertoe...
Wel train ik nu anders: set van 8,7,6 maximaal gewicht en na mijn laatste set zie ik zwarte spikkels op mn netvlies!!!!
Dosis dboll: 30mg...

Ps: ik zet dit toch op het forum omdat ik weet dat er altijd wel geintereseerden die willen afwegen of t gelijkaardig loopt wanneer zij met dezelfde kuur bezig zijn.

pss: ik zal na de kuur van dboll ook de andere kuur van winstrol inject ook hier op dit dagboek plaatsen, met foto's.

TAKE CARE AMIGO'S

Laatst bewerkt door een moderator:
6 kilo in 6 dagen

ik denk dat je zonder die dbol en gewoon je veodingsschema die je nu hebt je ook al 4 kilo was aangekomen...

Het is gewoon een feit dat ectoos,pas beginnen met een goed voedingsschema.....als ze gaan beginnen met een kuurtje,en HARD dat ze dan gaan....ja nogal wiedus.

Ken een gozer die opstaat met een peuk,en een mars...
Alpine maakt een net voedingsschema.Eerste gear erbij,en PANG 3kg + de eerste paar dagen......zo goed spul joh dat dianabol ......duuuuuhhhhhh

en dat ie misschien nu is echt gaat trainen, full power er tegen aan:D

of nu ineens is begonnen met trainen :P

• Topic Starter Topic Starter
Ok
Dag 9,
Gaat nog wel lekker...mijn kleren beginnen stilletjes aan niet meer te passen ( vooral de broeken)
Heb een enorme krachttoename...
Mr zie wel dat ik wa opgezwollen ben van al dat vocht.
Ben sinds de 23ste november niet meer bijgekomen in gewicht.
Is dat normaal?????

ja gozer het is een dboll only,eens stopt het

vergis je niet, kan aardig wat spier van d-bol aan komen hoor.
iedereen loopt hier wel te zegen dat je super stats moet hebben om te kuren en veel mensen die hier komen vragen hebben dat niet en worden afgezeken.
laten we wel wezen dat mischien 1% van de mensen die anabolen gebruiken deze tijd tot t ''uiterste'' zijn gegaan als naturel.
geef de mensen die nog de moeite komen doen om hier te informeren gewoon wat info en zeg dat ze moete lezen, van afzeiken word niemand beter. voelt wel lekker dat weet ik...

laat de ts gewoon zijn topic en bevindingen afmaken, hij gaat toch wel door ondanks alle argumenten die aangedragen worden.
dus bespaar je de moeite met reageren hierop.

IDD!

Iemand van 180cm bij 80KG / bf 9%, die bv 110KG drukt, word afgeraden te kuren, maar als iemand zegt dat hij 180cm bij 90KG is, mag hij ineens wel kuren....., terwijl die laatste misschien een bf van 18% heeft en net aan zn eigen gewicht kan drukken.......

Beetje vaag allemaal hoor, sorry..

ONtopic: Ik zou ze lekker combineren(dbol+winny), heb vroeger mn eerste kuur zo gedaan, ging keihard en bleef lekker droog :)

Succes verder!

Laatst bewerkt:
Diana+Winny combineren? Liever niet lijkt mij, 2x 17-aa produkten.
Deed je toen 3 weken diana en dan 3 weken winny ofzo?

Wie, ik?

Ja, combineerde ze gewoon, de synergy is heerlijk van die 2, geen bload en toch lekker veel gains (5kg) op 20mg Winny + 20mg dbol > 50 dagen..

Wie, ik?

Ja, combineerde ze gewoon, de synergy is heerlijk van die 2, geen bload en toch lekker veel gains (5kg) op 20mg Winny + 20mg dbol > 50 dagen..

Oh oke... van beide 20mg pd. Toch goede gains dus.
Ik heb ze op 50 mg pd gedaan, daarom dacht ik hoe heb je dat gedaan dan...
Thnx.

Oh oke... van beide 20mg pd. Toch goede gains dus.
Ik heb ze op 50 mg pd gedaan, daarom dacht ik hoe heb je dat gedaan dan...
Thnx.

Ja, maar was wel lang geleden, weet niet of beide op 20mg nu voldoende zal zijn.. (werkzame stof)

Maar terugkomend; Of je nu 60mg dbol neemt, of 30gram van beide..., same shit.. En je blijft lekker droog + onderdrukt gyno toch weer iets met die combo.

IDD!

Iemand van 180cm bij 80KG / bf 9%, die bv 110KG drukt, word afgeraden te kuren, maar als iemand zegt dat hij 180cm bij 90KG is, mag hij ineens wel kuren....., terwijl die laatste misschien een bf van 18% heeft en net aan zn eigen gewicht kan drukken.......

Beetje vaag allemaal hoor, sorry..

ONtopic: Ik zou ze lekker combineren(dbol+winny), heb vroeger mn eerste kuur zo gedaan, ging keihard en bleef lekker droog :)

Succes verder!

Klopt zo dom zijn mensen nu eenmaal.
Ik ben er voor dat iemand wil kuren diegene het helemaal zelf moet weten.
ongeacht stats.

Alleen ik zou het zelf alleen pakken om een platau te door breken.
wAT IK AL LANG EERDER HAD MOETEN DOEN. Ben nog wel naturel maar niet lang meer.
Of het einde van de cut een winny only kuur om hard te worden.
Of erna om snel weer aan te sterken

Terug
Naar boven