MuscleMeat

1e kuur deca/test

tinus82

Cool Novice
Waardering
0
Ben zaterdag 20 september begonnen met mun eerste kuur. De kuur bestaat uit
week 1-8 deca 300mg/wk
week 1-8 testoviron 500mg/wk
Ik ben 1.82 en week 86.5 kilo. Train nu al 3.5 jaar waarvan 2 jaar fanatiek met een eetschema van 6 maaltijden per dag. Zit nu op 4000 cals per dag. 3.3 gram eiwit per kg vvm.
Heb zaterdag de eerste injectie laten zetten. Vond het best eng, maar het viel allemaal nog wel mee.
Zit nu op de helft van de 1e week. Merk nog niet veel, maar dat is te verwachten als je met langzame esters werkt als enanthaat en nandrolone. Kan het al wel merken aan de weegschaal. Die gaf gisteravond 88.1 aan! :eyebrow: Zal wel komen omdat ik mun cals. iets omhoog heb geschroefd en doordat ik al een beetje vocht vast hou. Ze vinden namelijk nu al dak een dikkere kop heb gekregen.:D

Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.

Veel succes met de kuur man!

Maar vindt je niet dat je te vroeg begonnen bent met kuren? Natural valt er namelijk nog heel veel te behalen aan spiermassa.

En zorg ook voor een goede nakuur, en nog een paar maanden daarna blijven eten als een beest. :)

• Topic Starter Topic Starter
pinodambini zei:
Veel succes met de kuur man!

Maar vindt je niet dat je te vroeg begonnen bent met kuren? Natural valt er namelijk nog heel veel te behalen aan spiermassa.

En zorg ook voor een goede nakuur, en nog een paar maanden daarna blijven eten als een beest. :)

Ik word volgende week 21 :D dus dat valt nog mee. Heb er lang over nagedacht en heb bijna een 1/2 jaar onderzoek gedaan. Ik doe het samen met m'n broer. Die is 22 en wordt binnenkort 23.

Als nakuur heb ik:
week 10 clomid 10 dagen 100mg/ed, vervolgens 10 dagen 50mg/ed.

Tof dat je het met je broer kan doen!! schept ongeltwijfeld een goede band.

Waarom geen 10 weken (je werkt immers met lange esters) ??

Veel succes verder !!

BigFil zei:
Tof dat je het met je broer kan doen!! schept ongeltwijfeld een goede band.

Waarom geen 10 weken (je werkt immers met lange esters) ??

Veel succes verder !!

Ik train al 3.5 jaar lang samen met mun broer, dus samen kuren was bijna vanzelfsprekend. Maar of ik voor 10 weken ga weet ik nog niet. Als ik voor 10 weken ga dan kom ik ergens in de kerst uit als ik klaar ben met m'n nakuur. Dus nog effe bekijken.

Super toch met de kerst klaar? Ken je nog lekker doorbulken ook. :)

Dit is ook precies wat ik als eerste kuurtje voor mezelf voor ogen heb!

Dus hou ons op de hoogte :thumbs:

en succes!

Ging gister effe op de weegschaal staan. Zelfde tijdstip als eergister en zelfde hoeveelheid gegeten en gedronken. Die gaf 89.1!!! aan.

Maar goed zoals ik al eerder zei. Zal wel iets vet en vocht zijn. Duur nog wel een week of 1-2 voordat de test inkickt en ik een krachttoename zal merken.

Maar kan nu al merken dat mun spieren voller zitten. Het begint de mensen al een beetje op te vallen in de sportschool. Ze volgen je constant:D

Morgen 2e injectie met 1.5 ml deca en 2 ml test in mun bipsje :eyebrow:

Ik hou jullie op de hoogte

overdosis gehad ofsow?

-PEOPLES- zei:

Nee hoor, ben nog steeds alive and kicking. Heb afgelopen zaterdag mun 2e inject gezet. 2 ml test en 3 ml deca. Ging deze keer nie zo lekker het injecteren. Ik schrok toen de naald erin ging en spande automatisch mun bilspier aan waardoor het behoorlijk pijnlijk was.

Zit nu op de helft van week 2 en week op dit moment 91 kg!! :eyebrow: . Maar dat is vooral vocht. Heb er nogal behoorlijk last van.... Heb een dikke kop gekregen en bijna al mun aders zijn verdwenen. Misschien dat ik toch overweeg om er proviron bij te gaan gebruiken om vochtretentie tegen te gaan. En tevens zorgt proviron voor een beter spierhardheid. Maar dat laat ik jullie nog wel weten.
Groetjes

Heb je nog last van andere negatieve/positieve bijwerkingen? Enig effect op je libido gemerkt?

Dylan zei:
Heb je nog last van andere negatieve/positieve bijwerkingen? Enig effect op je libido gemerkt?

Nee niet echt. Ben ook nog maar 1,5 week bezig. Alleen het vocht en mun gewicht natuurlijk.

Maar libido... ik ben zo geil als een deurmat:D whahaha
Moet zeggen dat ik geen last heb acne... dat is me nog behoorlijk meegevallen. Maar ze zeggen meestal dat pas na je kuur komt door de testschommeling of door de clomid:D

Zou je misschien de stats van je broer en zijn voortgang ook willen posten?

Dylan zei:
Zou je misschien de stats van je broer en zijn voortgang ook willen posten?

Geen probleem! Hij is begonnen met 83 kilo. Iets lichter als mij maar hij is ook 1.78. Hij weegt op dit moment 86.0 kilo. Hij komt niet zo hard aan als mij, maar hij heeft gelukkig geen last van vocht. Je kunt bij hem z'n aders tenminste nog fatsoenlijk zien. Krachttoename is er nog niet, die verwachten we volgende week. Dus effe afwachten.

Is zijn bouw anders? En eten jullie hetzelfde of??

Misschien verstandig wat proviron erbij te nemen tegen dat vocht? Leuke kuur verder. Succes! Gaat geweldig joh!

Hij is iets kleiner als mij. Ik heb eerder de neiging om meer vocht aan te zetten en zet eerder vet aan. We hebben allebei hetzelfde dieet. Dit dieet heeft ons altijd nog vooruit geholpen. Ik kwam altijd iets makkelijker aan in kilo's vooral als we aan de creatine gingen....maar dat komt weer doordat ik makkelijker vocht vasthou:D

Qua bouw..... heeft hij een korter bovenlichaam als mij. Ik heb een lang en dun middel, maar qua rug zijn we even breed. Ik heb iets bollere schouders en betere trapezius en hij heeft weer grotere biceps. Maar niemand is gelijk :p

Maar zit er wel aan te denken om aan de proviron te gaan... m'n tepels beginnen namelijk ook wel iets gevoelig te worden.

Hoeveel water drink je per dag? Aangezien je in een kuur zit toch proberen zo'n 4 liter per dag weg te werken. Hierdoor maak je kans minder vocht vast te houden.

succes!

Drink toch wel zo'n 3 tot 3.5 liter per dag. Dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Probeer m'n zoutiname ook te beperken.

Heb me zondag op laten meten. Woog 's ochtends 91.2. Normaal weeg ik me aan het eind van de dag maar deze keer 's ochtends. Dat betekent dat ik 's ochtends meestal iets lichter ben. Maar 91.2 viel me heel erg mee:D Ben alleen iets in m'n verpercentage omhoog gegaan. Van 8.1 naar 10.1, maar dat zal ook voor een gedeelte vocht zijn wat ik vasthou.

Verder nergens last van. Behalve m'n tepels. Ze beginnen toch wel behoorlijk gevoelig te worden. Als ik er op druk krijg ik een stekende pijn erin. Voel verder nog geen rare knobbeltjes ofzow...... maar ga toch maar aan de proviron voor de zekerheid.

Je kunt er inderdaad het best wat proviron bij pakken. Ik neem dezelfde dosis aan deca/test op het moment. Maar had als kickstarter d-bol erbij en vanaf week 2 knalde de kracht vooruit.
Je zou ook kunnen proberen met nolva de pijn in je tepels weg te krijgen. Ik deed dit tijdens de d-bol omdat het in combinatie met nolva het best werkt. Ik nam de nolva voor het slapen omdat ik wat misselijk ervan werd. Zo kon ik overdags goed eten en toch minder gevoelige tepels houden.

Verders succes met je kuur. Eet en train als een beest en je zult het ook worden. Maar vergeet zeker niet te rusten!

Terug
Naar boven