XXL Nutrition

1e kuur deca/test

• Topic Starter Topic Starter
Begin morgen met de proviron. Denk dat ik begin met 1 pilletje per dag (25 mg) en kijken wat het doet. Ik hoop echt dat ik wat vocht kwijt ga raken want krijg steeds meer opmerkingen dat ik een dikke kop heb:D

Qua krachttoename begin ik nu wat te merken. Ben nu 2.5 week bezig dus halverwege week 3. Drukte 100 kilo met gemak weg met bankdrukken terwijl ik daar normaal moeite mee heb.

Keep us posted!

Ok hier weer een update. Ik begin nu aan week 4. Afgelopen week ging het wat minder. Ik was de hele week aan de schijt (waarvan weet ik nie):(

Ben zondag begonnen met proviron met 1 tab per dag (25mg). Het vocht is al wat minder geworden... mun gezicht begint z'n normale vorm weer te krijgen :D

Ben bijna de hele week op hetzelfde gewicht blijven zitten doordat ik aan de schijt was. Vanaf zaterdag ging het weer wat beter en zit nu weer op de 93 kg.

Het spuiten ging deze keer perfect. 5 ml in m'n linker glut.

Ga nu week 4 in dus de test moet er deze week echt inkicken en de deca misschien wat later. Begin nu echt een krachttoename te merken.
Bijvoorbeeld bij bankdrukken. Druk nu 100 kg 5 reps. terwijl ik vorige week nog maar 2x kon. En als ik de stang wegleg, dan ben ik totaal niet moe.... kan zo gelijk nog een keer:D

P.S zal proberen wat vaker te updaten.

Met m'n broer gaat het ook lekker. Hij zit momenteel op 88 kg. Bij hem begint de kracht ook behoorlijk toe te nemen. We hebben gister fijn benen getraind. Squatten 130 kg. en leg press 230 kg. vervolgens Haq squat (of hoe je dat ook schrijft) met 110 kg. Ging lekker

ey, ff vraagje tussendoor, hele stomme mischien :P
maaruh, hoeveel proviron kan je nemen zonder dat het
je gains tegenwerkt ?

ben alvast aan het researchen voor als ik oooit een kuurtje doe :D

Jay Impel zei:
ey, ff vraagje tussendoor, hele stomme mischien :P
maaruh, hoeveel proviron kan je nemen zonder dat het
je gains tegenwerkt ?

ben alvast aan het researchen voor als ik oooit een kuurtje doe :D

Proviron zal je gains niet tegenwerken. Je zult misschien niet zo zwaar worden, omdat je geen vocht vasthoud. Dus of je dat mindere gains noemt. Maar je zult wel betere kwaliteit spiermassa aanzetten en je zult ook een stukje harder ogen.

Maar de hoeveelheid die je moet gebruiken hangt af je dosis AS die je gebruikt. Meestal word voor 500mg test/week 50 mg (2tabs) per dag aangeraden.

tinus82 zei:
Proviron zal je gains niet tegenwerken. Je zult misschien niet zo zwaar worden, omdat je geen vocht vasthoud. Dus of je dat mindere gains noemt. Maar je zult wel betere kwaliteit spiermassa aanzetten en je zult ook een stukje harder ogen.

Maar de hoeveelheid die je moet gebruiken hangt af je dosis AS die je gebruikt. Meestal word voor 500mg test/week 50 mg (2tabs) per dag aangeraden.

Kep je verhaal een beetje doorgelezen en zie dat je een fanatieke atleet bent. Ik raad beginnende AS gebruikers echter meestal af om direct met testo's te beginnen omdat je nog genoeg vorderingen kan maken met mildere dingen. Ik heb ook gelezen dat je al lekker vooruit bent gegaan. Zorg er echter wel voor dat je de kuur ook goed afbouwt op deze manier hou je na het stoppen een hoop van je gewonnen massa vast. Mijn advies is begin een week voordat je daat stoppen met een beetje clenbuterol en zet dit een week of 4,5 door na ke kuur. Zo blijven de cortisonen receptoren verzadigt en is de afbraak minimaal. Aangezien je al met testo bezig bent raad ik je ook aan om wat hcg te nemen na je kuur zodat je eigen testo aanmaak weer een beetje sneller op gaang komt

jerry kun je over die clen een beetje duidelijker zijn? Misschien de dosis en je hoort vaker 2 op 2 af?? of gewoon 5 weken achter elkaar?

karperblues zei:
jerry kun je over die clen een beetje duidelijker zijn? Misschien de dosis en je hoort vaker 2 op 2 af?? of gewoon 5 weken achter elkaar?

Wat ik van Jerry begreep 2 dagen op 2 dagen af en ongeveer rond de 80mcg opbouwend dus dag1 20mcg, dag2 40mcg, dag3 60mcg, dag4 80mcg en dan 2 dagen op 2 dagen af maar geloof dat onze Big Cat daar niet zoeen voorstander van. Bigcat adviseert 2weken op 2weken af. Ben benieuwd wat er als antwoord gaat komen van zowel Big Cat als Koolhoven :D

hierover zei bigcat in een andere thread:

big cat zei:
2 dagen op en 2 dagen af is dikke bullshit, je kan onvoldoende vet vrij maken en verbranden in twee dagen, en je kan al zeker geen deftig herstel van beta2 receptoren bekomen op twee dagen ook. Liefst van al opteer je voor een ephedrine kuur die het voordeel heeft dat het 20 weken effectief blijft ipv slechts twee weken. Als je dan toch clen gebruikt, dan doe je best 2 weken aan, twee weken af, met daartussen een middel om beta2 herstel te bevorderen zoals T3 of ketotifen.

D. zei:

Heeft Bigcat gelijk in hoor maar geloof niet dat het van Koolhoven de bedoeling is om met de Clen af te vallen.

Wat ik eruit begrijp is dat het de bedoeling is om de cortisonen receptoren verzadigt te houden waardoor de spierafbraak minimaal is. Met 2dagen op 2dagen af heb je naar mijn idee een hogere druk op de receptoren dan 2weken op 2weken af maar ik kan het uiteraard mis hebben, we will see :D

Laatst bewerkt:
D. zei:

Ik bedoel inderdaad het gebruik van clen voor het behouden van de massa. En wat al in de thread uitgelegt is rustig opbouwen. Neem meestal zelf de tabs van spiropent (zijn niet zo zwaar) dan opbouwen met 1 tab per dag tot je op de 5 zit en dan 2 dagen op 2 dagen af. Als je echt vet wilt verbranden dan vind ik clen alleen niet zo heel erg effectief. Meestal wordt clen in combi met T3 genomen voor de vetrverbranding .Maar ik raad mensen die echt seriues voor een wedstrijd ten zeerste af om met t3 te gaan k*tten aan gezien je hier lelijk je schilklier mee kunt verzieken. Wat eventueel wel kan is een lage dosis T4 erbij nemen.

Nogmaals mensen de reacties en/of adviessen die ik geef zijn puur gebaseerd op wat ik weet en uit eigen ervaring en die van mensen om mij heen. Dit wil dus niet zeggen dat anderen mensen hier hetzelfde op zullen gaan reageren. En let wel op dat je omtrend het gebruik van AS wel weet van je advies opvolgt je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het meedoen. Doe dus altijd ook zelf nog je huiswerk

Dag mensjes, hier effe een update.

Afgelopen zaterdag mun 5e shot gezet met 3 ml deca en 2 ml test. Ging perfect.
Ben niet meer aan de diarree en gaat super.
Weeg op dit moment 94 kg!!!
Vandaag lekker de benen getraind. Heb effe gesquat met 130 kilo en vervolgens legpress met 260 kilo!! Terwijl ik normaal 200-220 doe. Hou me strak aan me dieet en heb bijna geen junkdagen omdat ik er geen behoefte aan heb.
Effe mun armomtrek opgemeten en zit op 42 cm.

Ik hou jullie weer op de hoogte!!

tinus82 zei:
Dag mensjes, hier effe een update.

Afgelopen zaterdag mun 5e shot gezet met 3 ml deca en 2 ml test. Ging perfect.
Ben niet meer aan de diarree en gaat super.
Weeg op dit moment 94 kg!!!
Vandaag lekker de benen getraind. Heb effe gesquat met 130 kilo en vervolgens legpress met 260 kilo!! Terwijl ik normaal 200-220 doe. Hou me strak aan me dieet en heb bijna geen junkdagen omdat ik er geen behoefte aan heb.
Effe mun armomtrek opgemeten en zit op 42 cm.

Ik hou jullie weer op de hoogte!!

Wat was je armomtrek voor de kuur?

Zat eerst op 40 en 40.5..... nu op 41.5 en 42. Maaar denk persoonlijk dat er een laagje vocht/vet op zit.

We wachten weer met spanning af op de volgende resultaten :)
Trouwens waarom 300mg Deca ? En wat doe je met die andere 100mg uit die ampul?

Ik wou in het begin niet te hoog gaan. En aangezien ik het samen met m'n broer doe. Gebruiken we elke keer 3 depots met z'n tweeen:D. Gisteren rustdag gehad, vandaag weer zwaar schouders trainen.

Hier effe weer een update. Was erg druk met school dus heb de laatste tijd nie veel gepost. Zit nu in de 8e week. Afgelopen zaterdag laatste shot test/deca gezet. Heb besloten om volgende week nog een shot met alleen test te zetten a 500mg zodat ik beter uitkom met de nakuur.
Je moet namelijk 3 weken na je laatste deca shot en 2 weken na je laatste test shot beginnen met je nakuur. Dus vandaar dat ik nog 1 week test er bij doe.
Zit momenteel op 95.5 kilo, zit al ruim een week op dit gewicht en ga er vanuit dat ik ook nie zwaarder word.
M'n gewicht blijft stabiel, maar merk wel dat ik harder begin te worden.
Heb een potje swole v2 aangeschaft om na de kuur te beginnen.

Normaal gesproken begin je direct na je laatste shot met het opladen van creatine, maar hoe zit dat nu met swole..? Ook gelijk beginnen met de swole als je je laatste shot heb gezet of nog effe een weekie wachten..?

Dag mensen... hier weer eindelijk een update!!!!!

Het is alweer een tijdje geleden. Ben nu ongeveer 3 weken klaar met m'n nakuur. Ik schommel de afgelopen 2 weken met m'n gewicht rond de 93 a 94 kg. Ben ongeveer 1.5 tot 2 kilo afgevallen dus dat valt me nog reuze mee.

Heb dus in totaal 7 kilo over gehouden (wat ik ook had verwacht).

De kracht is niet echt afgenomen. Druk nu nog steeds 110 4x terwijl ik voor m'n kuur 90 net 2x drukte. Dus ben zeer tevreden.

Ga nu lekker door met trainen en misschien ooit nog een kuur, maar wil zowieso het eerste jaar nog natural doortrainen.

Groetjes :thumbs:

soww das leuk om te lezen kerel ! gefeliciteerd met je behaalde resultaten ! :thumb:

Terug
Naar boven