Fitness Seller

1e kuur deca/test

mooi man, nu proberen vasthouden!!
mooi streven ook, lekker herstellen...

• Topic Starter Topic Starter
richard2003 zei:
Hoe zit je nu met je gewicht en vet%?

Ik zit op dit moment op 94 kg. Zit al een maandje of 2 op dit gewicht.
Vet gister op laten meten. Zat op 10%...redelijk dus. Maar ga er voor de zomer weer hard tegen aan... effe op een strak dieet om iets droger te worden.

Maar of ik ooit weer ga kuren weet ik nog niet. Heb namelijk na m'n nakuur behoorlijk last gehad van acne op m'n borst. Heb er zelfs littekens aan overgehouden. Dus ik denk er nog heel goed over na voor ik ooit weer ga kuren.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Jammer van die acne op je borst.
Heb je verder nog last gehad van andere bijwerkingen?
Wel mooie vooruitgang 7 kilo.

groeten

• Topic Starter Topic Starter
andrew zei:
Jammer van die acne op je borst.
Heb je verder nog last gehad van andere bijwerkingen?
Wel mooie vooruitgang 7 kilo.

groeten

Nee heb verder nergens last van. Heb helemaal verder geen bijwerkingen gehad behalve de acne en veel vocht vasthouden.

Merkte alleen wel dat ik na het kuren een stuk minder geil was... Had nie eens meer behoefte aan coïtus. Maar merk wel dat het nu minder is doordat m'n eigen testproductie weer redelijk op gang is.

En die acne is nu bijna weer verdwenen. Als ik denk ik een paar keer onder de zonnebank ga, dan zie je er niks meer van.

Maar misschien dat ik ooit nog weer ga kuren.. maar denk dan dat is de test eruit laat. Want dat was volgens mij de grote boosdoener van de acne. Maar had het ook wel verwacht want had in m'n puberteit ook al last van acne.

Groetjes

Laatst bewerkt:
tr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven