XXL Nutrition

1e kuur graag advies

thegift00

Cool Novice
Waardering
0
Mijn 1e kuur zal wss bestaan uit;
500 mg test e e/w 10weken
Winstrol of als kicker of week 4-10
Nolva nakuur week 10-12 20mg

Doel is zo veel mogelijk droge massa, en het liefst vrij droog uit de kuur komen.

Wat vinden jullie verstandiger om te doen met de winstrol, als kicker of vanaf w4?
En 40 of 50mg winstrol?
Wat betreft HCG, achten jullie dat nodig? En zo ja vanaf wanneer?

Eventuele tips, aan of opmerkingen zijn meer dan welkom.
Ik hoor graag van jullie!

test-e 500mg 10weken
12-15 nolvadex 20mg 4weken nakure he
laat winny staan

Je kunt beter een keuze maken tussen zoveel mogelijk spiermassa, of wat minder spiermassa en droger uit je kuur komen. Als je droger uit je kuur wilt komen, moet je immers minder eten dan wanneer je zoveel mogelijk spiermassa wil behalen, en dat staat je gewonnen spiermassa in de weg.

Een nakuur begin je in het geval van enanthaat twee weken na je laatste injectie, omdat testosteron enanthaat vertraagd wordt afgegeven. Dat betekent dat er nog veel te veel testosteron actief is om de dag na je laatste injectie gelijk met je nakuur te beginnen. Je begint je nakuur immers pas nadat de anabole steroïden (zo goed als) uitgewerkt zijn. Zoals degene hierboven al zegt, doe je een nakuur in dit geval voor 4 weken.

Winstrol zou ik dan de eerste 4 weken doen. 40 of 50mg moet je zelf beslissen.

Als je langer dan 2 maanden kuurt (wat hier dus het geval is), is HCG zeker aan te raden. Dit zou ik doseren op 2x 400IU per week, vanaf week 1 tot het begin van de nakuur. Dat ziet er dan dus zo uit:

1-4: 40mg winstrol ED
1-10: 500mg test e EW
1-11: 800IU HCG EW
12-15: 20mg nolvadex ED

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt beter een keuze maken tussen zoveel mogelijk spiermassa, of wat minder spiermassa en droger uit je kuur komen. Als je droger uit je kuur wilt komen, moet je immers minder eten dan wanneer je zoveel mogelijk spiermassa wil behalen, en dat staat je gewonnen spiermassa in de weg.

Een nakuur begin je in het geval van enanthaat twee weken na je laatste injectie, omdat testosteron enanthaat vertraagd wordt afgegeven. Dat betekent dat er nog veel te veel testosteron actief is om de dag na je laatste injectie gelijk met je nakuur te beginnen. Je begint je nakuur immers pas nadat de anabole steroïden (zo goed als) uitgewerkt zijn. Zoals degene hierboven al zegt, doe je een nakuur in dit geval voor 4 weken.

Winstrol zou ik dan de eerste 4 weken doen. 40 of 50mg moet je zelf beslissen.

Als je langer dan 2 maanden kuurt (wat hier dus het geval is), is HCG zeker aan te raden. Dit zou ik doseren op 2x 400IU per week, vanaf week 1 tot het begin van de nakuur. Dat ziet er dan dus zo uit:

1-4: 40mg winstrol ED
1-10: 500mg test e EW
1-11: 800IU HCG EW
12-15: 20mg nolvadex ED

Bedankt voor je reactie,
Is winstrol niet beter om 6 weken te nemen? Voor betere effect?
En wat betreft de hcg, ik zie meerdere kuurtjes waar ze wat later worden toegepaat? Is het e ht zoveel beter om het vanaf het begin te doen?

De rest zal ik sowieso aanpassen, nogmaals bedankt!

Op 6 weken is winstrol geen kickstart meer maar gewoon een volwaardig onderdeel van je kuur imo. HCG pak je gewoon vanaf week 1, onzin dat je wacht tot je zak gekrompen is om het daarna pas te gaan gebruiken.

Op 6 weken is winstrol geen kickstart meer maar gewoon een volwaardig onderdeel van je kuur imo. HCG pak je gewoon vanaf week 1, onzin dat je wacht tot je zak gekrompen is om het daarna pas te gaan gebruiken.

Is het volgens jou verstandiger het als kickstart te gebruiken of een volwaardig onderdeel te makenk? Weet niet wat jou ervaring hiermee is.

Dan word het hcg vanaf week 1 haha

Bedankt!

Is clomid eventueel ook goed als nakuur in deze kuur?

Misschien is het ook handig als je even je stats vermeld, en je trainingservaring, aantal trainingsjaren etc.

Is het volgens jou verstandiger het als kickstart te gebruiken of een volwaardig onderdeel te makenk? Weet niet wat jou ervaring hiermee is.

Dan word het hcg vanaf week 1 haha

Bedankt!

Ik zou het als kickstart gebruiken, zodra de test aanslaat ga je hard zat en heb je daarvoor al lekker kunnen knallen.

10 weken 500 MG TEST E per week;
EOD 250 IU HCG tot begin nakuur;
week 12 t/m 15 20 mg nolvadex per dag

Ik zou het als kickstart gebruiken, zodra de test aanslaat ga je hard zat en heb je daarvoor al lekker kunnen knallen.

Waarom gelijk een kickstart? Is het niet voldoende om alleen Test te zetten....weet je immers gelijk wat het met je doet en hoe je er op reageert. Mocht je bijwerkingen hebben weet je iig zeker dat het de TEST is die dat doet...

Waarom gelijk een kickstart? Is het niet voldoende om alleen Test te zetten....weet je immers gelijk wat het met je doet en hoe je er op reageert. Mocht je bijwerkingen hebben weet je iig zeker dat het de TEST is die dat doet...

Het MOET niet, alleen test gaat ook al best zat inderdaad..

Maar hij vroeg wat de voorkeur heeft, als kickstart of volwaardige kuur.

Ja, dat kan ook. In dat geval doe je 50mg clomid.

Ik zou persoonlijk ook alleen test e doen maar daar vroeg hij idd niet om.

Misschien is idd test alleen beter om te zien hoe mijn lichaam hierop reageert, mocht het goed zijn kan ik altijd in een volgende kuur een winstrol oid toevoegen, mocht mijn lichaam er slecht op reageren dan weet ik ook meteen genoeg.

Bedankt!

Aangezien ik hiermee in het voorjaar ga beginnen, en klaar ben met de nakuur het beter weer gaat worden, lijkt het me slimmer om er wat droger uit te komen lijkt me? Als ik na de kuur weer ga cutten verlies ik dan niet teveel massa in 1x? Of maakt dit weinig verschil of ik het nou tijdens doe of na de kuur?

Het liefst blijf ik qua vet percentage op hetzelfde niveau zitten of net een klein beetje lager.

Misschien is idd test alleen beter om te zien hoe mijn lichaam hierop reageert, mocht het goed zijn kan ik altijd in een volgende kuur een winstrol oid toevoegen, mocht mijn lichaam er slecht op reageren dan weet ik ook meteen genoeg.

Bedankt!

Als je test niet fake is reageer je er goed op hoor :D

Houd het gewoon simpel. Wat jij zelf voorsteld is dikke prima.
Eerste ervaring met orals en inject. HCG eerst kuur overbodig.

1-10 500mg test-e ew
1-4 40mg winnie ed
12-15 20mg novel ed

Aangezien ik hiermee in het voorjaar ga beginnen, en klaar ben met de nakuur het beter weer gaat worden, lijkt het me slimmer om er wat droger uit te komen lijkt me? Als ik na de kuur weer ga cutten verlies ik dan niet teveel massa in 1x? Of maakt dit weinig verschil of ik het nou tijdens doe of na de kuur?

Het liefst blijf ik qua vet percentage op hetzelfde niveau zitten of net een klein beetje lager.
Het is inderdaad niet slim om te cutten net na je nakuur. Wil je niet zoveel mogelijk spiermassa pakken met dit kuurtje? Ik zou er gewoon op letten dat je geen of amper vet aankomt met dit kuurtje (dat moet kunnen zonder een stuk minder massa te pakken), en dan eventueel gaan cutten als je bent hersteld van je kuurtje.

Houd het gewoon simpel. Wat jij zelf voorsteld is dikke prima.
Eerste ervaring met orals en inject. HCG eerst kuur overbodig.

1-10 500mg test-e ew
1-4 40mg winnie ed
12-15 20mg novel ed
Want?

Niet direct na de nakuur gaan cutten en ook niet je 1e kuur gebruiken om te cutten, dat is echt ontzettend zonde.

Terug
Naar boven