MuscleMeat

1e kuur graag advies

Zou dit dan 3 maanden na de nakuur zijn of 3 maanden na de laatste eventuele spuit zijn?

iemand met meer kennis zou hier iets over moeten vertellen, ben nog bezig met kennis opdoen dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen. Is iets wat ik geloof ik een keer te hebben gelezen, iig niet te snel beginnen met cutten anders gaan je gains mogelijk verloren. Zal ook per persoon verschillen

Beter check je je bloedwaardes gewoon. Als je, in het slechtste geval, na 3 maanden nog steeds verdoete testwaardes hebt en je gaat cutten raak je alles weer kwijt. Je kunt geen tijdstempel plakken op dingen als : wanneer kan ik weer on, wanneer kan ik cutten blabla imo.

• Topic Starter Topic Starter
Beter check je je bloedwaardes gewoon. Als je, in het slechtste geval, na 3 maanden nog steeds verdoete testwaardes hebt en je gaat cutten raak je alles weer kwijt. Je kunt geen tijdstempel plakken op dingen als : wanneer kan ik weer on, wanneer kan ik cutten blabla imo.

Aah okee, dus stel mijn bloedwaardes zijn weer goed na bijv. 2 maanden, dan kan ik al evt gaan cutten?

Bedankt

Aah okee, dus stel mijn bloedwaardes zijn weer goed na bijv. 2 maanden, dan kan ik al evt gaan cutten?

Bedankt
Het gaat er volgens mij idd gewoon om dat je na je kuur een lage test waarde gaat hebben en dan heeft je lichaam het al moeilijk genoeg om de gewonnen massa te behouden. Als je dan daar bovenop nog is gaat cutten gaat het niet goed komen.

Geef je lichaam dus even de tijd om terug op normale test waarde te komen en dan kan je cutten.

Dit kan je idd enkel weten door een bloedonderzoek.

Is het verstandig om tijdens de kuur het zelfde trainingsschema aan te houden?
Normaal gesproken wissel ik van schema om de 6 weken ongeveer, maar ik snap dat het misschien verstandiger is 1 schema aan te houden om ook je progressie in je kracht bij te houden eventueel.

Wat vinden jullie.. als 1e keer spuiten het meteen zelf doen of het laten doen om te weten hor het echt voelt?
Heb verschillende vids gekeken over hoe het zelf moet in het been, maar zal ik eerst laten prikken in mn glute?

Is het verstandig om tijdens de kuur het zelfde trainingsschema aan te houden?
Normaal gesproken wissel ik van schema om de 6 weken ongeveer, maar ik snap dat het misschien verstandiger is 1 schema aan te houden om ook je progressie in je kracht bij te houden eventueel.

Om de 6 weken je schema veranderen is imo onzin, je kan best 1 jaar doen met 1 of 2 schema's..
Als je gewoon af en toe 1 of 2 oefeningen switcht kan het ook prima :)

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Wat vinden jullie.. als 1e keer spuiten het meteen zelf doen of het laten doen om te weten hor het echt voelt?
Heb verschillende vids gekeken over hoe het zelf moet in het been, maar zal ik eerst laten prikken in mn glute?

Gewoon meteen zelf doen.. dan weet je hoe het is, merk je dat het niets voorstelt, en kun je het voortaan iedere keer zelf doen.

In het beentje doen :thumb:
0,7 x 30mm is voor een been prima, behalve als je wat aan de dikke kant bent, dan moet je misschien 0, 7 / 0,8 x 40mm kopen.

Maar doorgaans is 0,7 x 30mm prima voor het been.

Geen f**got wezen en gewoon zelf prikken. Voel je niks van.

Om de 6 weken je schema veranderen is imo onzin, je kan best 1 jaar doen met 1 of 2 schema's..

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Gewoon meteen zelf doen.. dan weet je hoe het is, merk je dat het niets voorstelt, en kun je het voortaan iedere keer zelf doen.

0,7 x 30mm is voor een been prima, behalve als je wat aan de dikke kant bent, dan moet je misschien 0, 7 / 0,8 x 40mm kopen.

0,6 x 25mm wordt ook vaak gebruikt voor de benen :)

0,6 x 25mm wordt ook vaak gebruikt voor de benen :)

Ja idd, maar ik heb ooit eens ergens gelezen (volgens mij hier op dbb) dat als je de dagen na het injecteren pijn hebt, dat het kan helpen als je wat dieper zet.. dus vandaar dat ik 0,7 x 30mm verkoos boven 0,6 x 25mm

ik kan je geen karma geven voor deze post dus bij deze :sukkeltje:

En dit dan afwisselen om de zoveel weken met de glute of gewoon in het been blijven prikken? Het betreft 1x test en 2x hcg in de week, 10 weken in zelfde been aan te raden?

En dit dan afwisselen om de zoveel weken met de glute of gewoon in het been blijven prikken? Het betreft 1x test en 2x hcg in de week, 10 weken in zelfde been aan te raden?

Je hebt echt geen flauw benul wat je gaat doen of wel? HCG zet je niet IM maar SubQ dus in je buikvet met een slinspuit. Het is altijd aan te raden om van injectspot te wisselen i.v.m littekenweefsel.

Je hebt echt geen flauw benul wat je gaat doen of wel? HCG zet je niet IM maar SubQ dus in je buikvet met een slinspuit. Het is altijd aan te raden om van injectspot te wisselen i.v.m littekenweefsel.

Het ging mij ook alleen om de test niet om hcg

Dit zijn toch dingen die je wel gewoon moet weten gast..

In principe kun je als je 1x p/w spuit iedere keer in hetzelfde been doen, er zijn ook mensen die 2x p/w spuiten, en dit verdelen over 2 benen.. dus dit komt op hetzelfde neer.
Maar gewoon voor de zekerheid van been afwisselen :)

Wat de hcg betreft, gewoon in je buikvet, ongeveer 3 cm links of rechts van je navel (iemand, correct me if i'm wrong)

1. Heb je al wel insulinespuiten gekocht?
2. En weet je al hoe je de hcg moet verdelen?

Terug
Naar boven