AndroidHealthClinic

1e kuur graag advies

• Topic Starter Topic Starter
Het is inderdaad niet slim om te cutten net na je nakuur. Wil je niet zoveel mogelijk spiermassa pakken met dit kuurtje? Ik zou er gewoon op letten dat je geen of amper vet aankomt met dit kuurtje (dat moet kunnen zonder een stuk minder massa te pakken), en dan eventueel gaan cutten als je bent hersteld van je kuurtje.

Want?

Is bijv een lean bulk aan te raden dan?
Ik verwacht sws niet dat ik veel vet erbij krijg sowieso ook geen aanleg voor en eet vrij clean verder.
Indien jullie een lean bulk idd het beste vinden zal ik dit doen, zo veel mogelijk massa pakkrn en weinig in vet aankomen, zit nu rond 9-10% vet, dus dat valt allemaal redelijk mee, bedankt

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Niet direct na de nakuur gaan cutten en ook niet je 1e kuur gebruiken om te cutten, dat is echt ontzettend zonde.

Dan zal ik dat zeker niet doen, proberen het maximal uit de 1e kuur te halen
:)

Wat betreft de hcg wat de persoon boven je zei, ik neem liever het zekere voor het onzekere, dus hcg zal hoe dan ook een onderdeel worden van de kuur.

Bedankt!

Als je nu op 9% zit gewoon fatsoenlijk gaan bulken!
Haal het maximale uit je kuur, het is geen snoepgoed..

Houd het gewoon simpel. Wat jij zelf voorsteld is dikke prima.
Eerste ervaring met orals en inject. HCG eerst kuur overbodig.

1-10 500mg test-e ew
1-4 40mg winnie ed
12-15 20mg novel ed

ik sluit me bij deze beste man aan
hcg zou ik persoonlijk ook in de eerste kuur weglaten en de winstrol moet je gewoon de eerste 4 weken gebruiken en niet later ivm Cortisol

Bedoel het ook niet alsof het snoepgoed is, meer in de zin van als ik zou cutten zou ik niet het maximaal aantal massa eruit halen

Bedankt

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

ik sluit me bij deze beste man aan
hcg zou ik persoonlijk ook in de eerste kuur weglaten en de winstrol moet je gewoon de eerste 4 weken gebruiken en niet later ivm Cortisol

Raad je geen hcg aan omdat het de 1e kuur is of wat is precies de reden?

Bedankt

ik zou het de eerste keer simpel houden maar als jij het niet erg vind om te spuiten houd ik je niet tegen. de eerste paar spuiten gingen bij mij erg moeizaam

Eh HCH is een subq injectie en dat stelt echt niks voor he. Gewoon HCG bij pakken.

ik zou het de eerste keer simpel houden maar als jij het niet erg vind om te spuiten houd ik je niet tegen. de eerste paar spuiten gingen bij mij erg moeizaam

De reden dat ik hcg wil gebruiken is om meer veiligheid in te bouwen, de spuit komt er hoe dan ook aan te pas, dan maar eventjes doorbijten haha

??? Dat is toch geen goede reden om het iemand anders aan te raden geen HCG te zetten? Je wilt altijd zo snel mogelijk herstellen, alsof HCG zetten zo'n probleem is.

Ik zou ook gewoon gaan bulken, misschien kom je 2% extra vet aan, maar wel duidelijk meer spieren.

ik heb het recht niet om het af te raden maar ik
ben de tel kwijt van mijn kuren en over een half jaar ga ik hcg pas voor de eerste keer gebruiken maarja verder waarom niet.. enigste nadeel is dat het slecht voor je zaad is en ik heb net zoals de meeste wel een kinderwens

ben de tel kwijt van mijn kuren en over een half jaar ga ik hcg pas voor de eerste keer gebruiken maarja verder waarom niet.. enigste nadeel is dat het slecht voor je zaad is en ik heb net zoals de meeste wel een kinderwens

ben echt een leek op het gebied van hcg, maar zover ik weet draagt hcg toch bij aan de vorming van zaadcellen?

Bron?

Wist ik het maar.. ik heb het nog nooit gebruikt ik interesseer me sins kort pas in hcg en dit vind ik een nedeel eraan tenzij het tenzij het tijdelijk is natuurlij

Wist ik het maar.. ik heb het nog nooit gebruikt ik interesseer me sins kort pas in hcg en dat vind ik het nadeel eraan

Hmmm ja... Mocht het idd blijvend zijn dan misschien maar eens her overwegen idd, hopelijk posten meer mensen hierover, wat hun ervaringen hiermee zijn, en of het meevalt of idd zo erg is

Ik heb het artikel doorgelezen, en dit staat er in:
In male contraception studies, the recovery of sperm concentration to baseline levels has been found to take about six months (WHO 1990). Most of our subjects also achieved normal sperm density after the six-month withdrawal period. Uppon cessation of substance abuse, one subject became azoospermic and did not recover during the six-month withdrawal. However, during the five-year follow-up the subject and his wife had conceived two healthy daughters.
Dus binnen 6 maanden is het weer hersteld. Maar wel goed om te weten dat HCG bij hoge hoeveelheden (tijdens de kuur) voor zoveel abnormale spermacellen zorgt.

Karma!!

En nu het onderzoek in de juiste context plaatsen:

Dat komt hoogstwaarschijnlijk niet zo zeer door hCG, maar door afwezigheid van FSH. Doordat jij hCG zet wordt er testosteron geproduceerd in de testes, en is het intratesticulaire niveau van testosteron hoog genoeg om spermatogenese te stimuleren. Echter ontbreekt nu FSH, die een belangrijke rol speelt bij de spermatogenese. Ik ben zelf niet zo goed bekend met de spermatogenese, maar in z'n algemeenheid stimuleert testosteron de mitose en daaropvolgend meiose, en vervolgens ontbreekt de activatie van de FSHR door FSH die benodigd is voor de spermatid remodelling, een laatste stap in de spermatogenese. Daaruitvolgend is het tijdelijk, slechts zolang je hCG zet en FSH onderdrukt is en ligt er niks 'schadelijks' aan ten grondslag. Notabene is dit ook in overeenstemming met het volledige kwalitatieve herstel van de spermatogenese wat in een klinische studie geobserveerd werd.

Hoelang na je bulk kuur moet je wachten om te gaan cutten?
Om niet alles meteen weer te verliezen.

Terug
Naar boven