Het is inderdaad niet slim om te cutten net na je nakuur. Wil je niet zoveel mogelijk spiermassa pakken met dit kuurtje? Ik zou er gewoon op letten dat je geen of amper vet aankomt met dit kuurtje (dat moet kunnen zonder een stuk minder massa te pakken), en dan eventueel gaan cutten als je bent hersteld van je kuurtje.
Want?
Is bijv een lean bulk aan te raden dan?
Ik verwacht sws niet dat ik veel vet erbij krijg sowieso ook geen aanleg voor en eet vrij clean verder.
Indien jullie een lean bulk idd het beste vinden zal ik dit doen, zo veel mogelijk massa pakkrn en weinig in vet aankomen, zit nu rond 9-10% vet, dus dat valt allemaal redelijk mee, bedankt
---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------
Niet direct na de nakuur gaan cutten en ook niet je 1e kuur gebruiken om te cutten, dat is echt ontzettend zonde.
Dan zal ik dat zeker niet doen, proberen het maximal uit de 1e kuur te halen

Wat betreft de hcg wat de persoon boven je zei, ik neem liever het zekere voor het onzekere, dus hcg zal hoe dan ook een onderdeel worden van de kuur.
Bedankt!

Dat is toch geen goede reden om het iemand anders aan te raden geen HCG te zetten? Je wilt altijd zo snel mogelijk herstellen, alsof HCG zetten zo'n probleem is.