XXL Nutrition

1e kuur komt eraan

ExTReX26

Novice
Waardering
0
ik zal me gelijk ff voorstellen aangezien dit mn eerste post is, ik ben 26 en ben al een tijdje serieus met sport bezig.

mn 17e leger in 21e eruit, daarna heb ik 2 jaar BB gedaan van 60 kilo naar 73 (6%) gegaan in die 2 jaar. er zijn toen wat dingen veranderd in mn leven en bb verdween ook uit mn leven. Ik ben toen in de veldatletiek terechtgekomen (tienkamp onderdelen) dit heb ik 3 jaar gedaan tot een half jaar geleden toen was ik het zat. Ik moest ineens privedingen gaan afzeggen voor wedstrijden en het werd me allemaal veel te serieus. Ik sport voor mn plezier en niet om te winnen.

Dus dan kom je zonder sport te zitten, ik begon terug te denken aan mn BB periode en weet dat ik toen veel plezier in het trainen had dus ik ga me er weer helemaal in storten.

Aaangezien ik zeer ecto ben (en het zal anders een te lange omschakeling voor mn lichaam worden) heb ik besloten om voor mn allereerste kuur te gaan.

Toen ik aan BB deed leerde ik van de beste bron te vinden op het internet.... dit board natuurlijk. mn account heette toen Kurgan23 als ik het me goed herinner en vanaf toen ben ik me al gelijk gaan verdiepen in AS, dus een basiskennis is er zeker. Het is trouwens leuk om te zien dat vele bekende gezichten nog onder precies dezelfde naam/avatar/geile karmabalk opereren :)

Ik heb mn voedingsschema al omgegooid (vertrouw me erop die is in orde) Ik ben nu 2 maanden BB style aan het trainen en ga nog min. 2 maanden w8en tot ik begin met de kuur. Op warmlopen na laat ik cardio nu compleet achterwege, geloof me wanneer ik zeg dat ik niet snel vet zal aankomen.

Ik wilde mn eerste kuur simpel houden en test based dus ik ga voor 10 weken 500 mg test enth met een nakuur van nolva. Ik wil eerst kijken hoe mn lichaam hierop reageert voordat ik ga stacken o.i.d.

Paar practische vragen;

1>spuiten en naalden kan je toch zonder probleem gewoon bij de apotheek halen?

2>Ik zal mezelf moeten gaan prikken en zit te twijfelen tussen bil en bovenbeen. wat is makkelijker?

3>is de kans groot dat je een abces o.i.d. oploopt tijdens het spuiten?

4> waar is het voorstelforum gebleven? :(

Ik weet dat jullie hard kunnen zijn voor forumNOObs maar be gentle ik ben een gevoelig persoon :D Laters!

ja spuiten en naalden kan je gewoon bij elke apotheek kopen en kosten belachelijk weinig

injecteer in je achterwerk want in de benen kan nadien heel pijnlijk zijn als je eens injecteert met een botte naald (spierscheur als gevolg)

kans voor een abces is praktisch nihil als je alles goed ontsmet, de te injecteren plaats, de naald en het potje of flesje waar je de vloeistof uittrekt

en wat is het voorstelforum? :D
gr

• Topic Starter Topic Starter
Kijk dat zijn reacties waar ik wat aan heb :) toen ik jaren geleden hier kwam was er een voorstelforum waar je jezelf ff kon voorstellen zeg maar iets in die richting :)

En dan zal het mn derriere worden die pijn gaat lijden, geen commentaar over de kuur? overal word de 1e 3 weken test prop aangeraden als stack maar het kan toch geen kwaad rustig te beginnen? of ga ik dan echt massa missen einde van de kuur?

Ik zal trouwens als het zover is goede fotos van de AS plaatsen om te beoordelen op de kans op echtheid.

Hou het simpel en doe maar 10 weekjes test e zoals je van plan was. Nolvadex constant op 20mg voor 4 weken 10 dagen na je laatste prikkie.

Alles ziet er goed uit anders en de naald en spuit zelf niet ontsmetten zoals hierboven gezegt werd omdat dit al steriel is.

Succes verder.

Ik heb de spuiten FAQ grondig doorgeplozen en ik denk dat het moet wel lukken als ik alles gewoon stap voor stap aanpak (blijft toch een freaky gedachte die eerste x prikken :) )

Dan doe ik het zo thnx voor de nakuurinfo

Ik heb de spuiten FAQ grondig doorgeplozen en ik denk dat het moet wel lukken als ik alles gewoon stap voor stap aanpak (blijft toch een freaky gedachte die eerste x prikken :) )

Dan doe ik het zo thnx voor de nakuurinfo

Ik dacht ik zie nergens dosis van nolvadex, ff vermelden.

Die 1e maal is inderdaad freaky maar dit word je snel gewoon. Over de spuit maten kun je het gewoon in de apotheek vragen.
Als het niet lukt om die spuit te zetten kun je het wel aan een vriend vragen of dokter(die zal wel niet willen).

Ik vraag gewoon om 10 spuiten 5 ml en 20 naalen 0.8 x 38 of 40 en als ze die nie geven ga ik gewoon naar de volgende apotheek er zitten er toch 4 op loopafstand :)

Ik heb trouwens een erg goede docu/reportage gezien over AS over een powerliftfamilie op

[Link niet meer beschikbaar]

hij heet bigger faster stronger en zeker de moeite waard! alle kanten van het verhaal worden belicht en als je toch om 1 uur snachts achter je pc zit kan je net zo goed een filmpje opzetten :)

Ja zeer goede film, heb ik zelf een tijd op mijn HD gehad.
Er zitten echt stukken tussen dat je zegt van wtf zoals met die raadsman en die kerel van over de 50 die in zijn busje woont om te trainen in golds gym.

Ja zeer goede film, heb ik zelf een tijd op mijn HD gehad.
Er zitten echt stukken tussen dat je zegt van wtf zoals met die raadsman en die kerel van over de 50 die in zijn busje woont om te trainen in golds gym.

met die vent is idd erg maar wat mij echt het meeste schokte en echt niet had verwacht is dat arnold opdracht had gegeven om zijn posters uit zn gym te halen.

Mn hart brak daar een klein beetje..... :treuren:

met die vent is idd erg maar wat mij echt het meeste schokte en echt niet had verwacht is dat arnold opdracht had gegeven om zijn posters uit zn gym te halen.

Mn hart brak daar een klein beetje..... :treuren:

Dat was inderdaad een mes in de rug, dit snapte ik echt niet.

Ik zou in het bovenbeen prikken.
Als je zelf prikt heb je veel meer overzicht van het gebeuren in het bovenbeen.
Goed aspireren en alles komt inorde.

In uw glutes

Ik zou persoonlijk niet per se die 4 maand in je achterhoofd houden, maar gewoon gaan kuren als je echt op een plateau komt! Beetje zonde om een kuur te pakken op een moment dat je al goede vooruitgang boekt toch?

Hoeveel calorieen krijg je binnen op een dag? En krachtstats?

krachtstats:

DL 120 kg 3x
BP 60kg 6x
SQ 60 KG 12x

calorien net boven de 5000, en ik ga voor een 40/40/20 verdeling

En ik snap zeker wat je zegt met wachten op dat plateau maar voor mn gevoel heb ik dat plateau al een paar jaar gehaald, ik word echt alleen nog maar dradiger. terwijl het eens een keertje massa is waar ik voor wil gaan.

En als je zegt: "train eerst nog 2 jaar BB style en je zal nog een paar kilo natuurlijk aankomen"dan zou ik zeggen dat je helemaal gelijk hebt. Alleen heb ik niet meer het geduld voor langzame vooruitgang.

Ik heb er lang hard en diep over nagedacht veel research gedaan en ik vind het tijd voor mezelf om gewoon eens een kuur te proberen kijken hoe dat gaat.

allemaal bedankt voor de reacties trouwens

krachtstats:

DL 120 kg 3x
BP 60kg 6x
SQ 60 KG 12x

calorien net boven de 5000, en ik ga voor een 40/40/20 verdeling

En ik snap zeker wat je zegt met wachten op dat plateau maar voor mn gevoel heb ik dat plateau al een paar jaar gehaald, ik word echt alleen nog maar dradiger. terwijl het eens een keertje massa is waar ik voor wil gaan.

En als je zegt: "train eerst nog 2 jaar BB style en je zal nog een paar kilo natuurlijk aankomen"dan zou ik zeggen dat je helemaal gelijk hebt. Alleen heb ik niet meer het geduld voor langzame vooruitgang.

Ik heb er lang hard en diep over nagedacht veel research gedaan en ik vind het tijd voor mezelf om gewoon eens een kuur te proberen kijken hoe dat gaat.

allemaal bedankt voor de reacties trouwens
Ik bedoel met een plateau meer, als je zeg maar 3 weken achter elkaar geen vooruitgang meer boekt. Als het bij jou een beetje tegenzit met je genen is het misschien wel een idee om te gaan kuren. Geeft ook wel een motivatieboost. Maar bij deze krachtstats vraag ik me -met alle respect- wel af of je niet ook je trainingswijze eens onder de loep zou moeten nemen.

vergeet niet dat ik de afgelopen jaren veldatletiek getraind hebt he, daarom wil ook nog een paar maandjes w8en tot mn lichaam weer gewend is BB style te trainen.

dus in zekere zin heb je helemaal gelijk

Terug
Naar boven