Fitness Seller

1e Kuur , kort maar krachtig ?

Darkman

Cool Novice
Waardering
0
Ok dit zou ongeveer mijn eerste moeten worden, het gaat hierbij om zoveel mogelijk ( op een veilige manier) aankomen aan kwalitatief hoge massa en dan zoveel mogelijk zien vast te houden ( willen we allemaal toch ? )

week 1 200 mg Deca + 15 mg Dianabol + 120 mg Andriol
week 2 200 mg Deca + 20 mg Dianabol + 160 mg Andriol
week 3 200 mg Deca + 25 mg Dianabol + 200 mg Andriol
week 4 200 mg Deca + 30 mg Dianabol + 240 mg Andriol
week 5 200 mg Deca + 25 mg Dianabol + 200 mg Andriol
week 6 200 mg Deca + 20 mg Dianabol + 160 mg Andriol
week 7 1500iu HCG op Donderdag.

Wat vinden jullie van de Andriol en de doseringen ? Duidelijk allemaal aan de lage kant, maar ja ik wil het veilig doen, maar de gains moeten natuurlijk niet uitblijven. Ik was eerst van plan om een Dianabol only oral te gaan doen, maar ik denk dat het op deze manier veel beter zal gaan dan Dianabol only ?

Is het gebruik van een anti-oestrogeen nog nodig bij een dergelijke kuur ?

Waarom op- en afbouw van de tabs??? En waarom in godsnaam andriol??? Andriol is niet echt een goede keus voor een BB er. Spuit dan gelijk de test. Deel van de test wordt nu teniet gedaan door de spijsvertering. Denk dat 6 weken Deca te kort is, dus doortrekken tot 10 weken.
Waarom doe je dit niet:

Week 1 t/m 8/10 200 mg Deca
Week 1 t/m 8/10 250 Sust of 400 Test En
Eventueel opstarter met Dbol

Laatst bewerkt:
1) Deca korter dan 10 weken zou ik niet doen.

2) Ik zie hier geen kuurtje in waarbij je voornamelijk kwalitatieve massa pakt, integendeel.

3) Van 2 orals in een kuur is je lever niet happy.

4) Je 'nakuur' met 1500IU HCG slaat, sorry, nergens op. Waar is de rest?

5) Anti oestrogenen gebruiken tijdens zo'n kuur staat gelijk aan minder (vocht) winst.

Sorry, maar als ik jou was zou ik nu nog even niet kuren, flink wat info verzamelen en terug naar de tekentafel om later een nieuwe kuur samen te stellen. Want de benodigde basiskennis ontbreekt hier volgens mij.

Wat zijn trouwens je stats? En hoelang train je al? En hoe zit 't met je voeding?

Verdere info die je op weg kan helpen:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Agree met me sletje J.

Deca moet je toch prikken dus waarom andriol slikken? (oew moeilijk dat rijmt)

Doe het zo als je kort wilt kuren:

Week 1-6: Winstrol 40 mg ed of depot 50 mg eod
Week 1-6: Durabolin 75 mg eod
WeeK 1-6: Test prop eod
Week 7-9: Nolvadex 40/20/20 mg

Andriol zou ik inderdaad niet gebruiken. Reden hiervoor is omdat het zonde is. Kost veel in verhouding tot resultaat. MrJ, Andriol is volgens mij niet schadelijk voor de lever.

Djengiz Khan zei:
Andriol zou ik inderdaad niet gebruiken. Reden hiervoor is omdat het zonde is. Kost veel in verhouding tot resultaat. MrJ, Andriol is volgens mij niet schadelijk voor de lever.

Niet schadelijk maar wordt wel opgenomen via de lever en daarna geactiveerd volgens mij dus wel 2 keer tov 1 keer dmv injectie. maar ben hier niet zeker van.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
1) Deca korter dan 10 weken zou ik niet doen.

2) Ik zie hier geen kuurtje in waarbij je voornamelijk kwalitatieve massa pakt, integendeel.

3) Van 2 orals in een kuur is je lever niet happy.

4) Je 'nakuur' met 1500IU HCG slaat, sorry, nergens op. Waar is de rest?

5) Anti oestrogenen gebruiken tijdens zo'n kuur staat gelijk aan minder (vocht) winst.

Sorry, maar als ik jou was zou ik nu nog even niet kuren, flink wat info verzamelen en terug naar de tekentafel om later een nieuwe kuur samen te stellen. Want de benodigde basiskennis ontbreekt hier volgens mij.

Wat zijn trouwens je stats? En hoelang train je al? En hoe zit 't met je voeding?

Verdere info die je op weg kan helpen:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Nou ja deze komt zo rechtstreeks uit The Anabolic Steroid Handbook, vandaar dat ik jullie ook vraag om advies, ok

dus niet langer dan 6 weken Dbol, niet 2 orals, ( was te verwachten)

Waarom ? Omdat Andriol volgens de auteur je lever ONTZIET is dus geen 17 alpha bladiebla lever giftig goedje. Echter om het werkzaam te laten worden heb je er dus veel van nodig om en dan gaat de oestrogeen/waterretentie lekker omnoog, maar de gains schijnen quality te zijn. En het blijft van je hormoonhuishouding af.

zo dan ?

Dbol gewoon zo houden afbouwen is dus beter volgens de info uit het boek, en na 6 weken zitten je receptoren voor Dbol toch vol, dus heb je er niets aan het langer te gebruiken.

Deca naar 10 weken ? ok...kan.. Anti oestrogeen voor schonere massa, maar raden JULLIE dat dan aan tijdens alle kuurtjes ?

Ik train nu 2 jaar en met mijn voeding en regelmaat zit het wel goed, ik eet schoon en 6x per dag om de 3 uur. Tel mijn kcal etc

Verder wens ik ook geen super expert op dit onderwerp te worden, ik ben niet van plan om altijd maar door te blijven kuren, omdat ik simpelweg andere doelstellingen heb als de meesten hier.

Ik doe het puur om aesthetische redenen en wens echt niet dik 100 kg te gaan wegen. Ik ben vrij athletisch gebouwd en wil gewoon wat meer definitie creëren met vollere hardere spieren, maar het hoeft er echt niet zwaar chemically enhanced uit te gaan zien. De meesten van jullie zijn al begonnen aan hun tigste kuur, met alle respect, dat ben ik niet van plan.

Mijn doel is om er uit te gaan zien als een 'naturel' covermodel ( kwa musculaire definitie en zeker niet als een BB pro )

Verder vraag ik jullie ook om advies, dus rond roepen dat ik meer moet onderzoeken is momenteel lastig, ik zit met een timeframe. IK heb nu het verkeerde spul in huis en dat wil ik graag zsm ruilen voor het goede spul ( ben nog niet begonnen dus ) maar daar kan ik niet ellenlang mee wachten als jullie snappen wat ik bedoel.

In het boek wordt een anti-oestrogeen ook sterk aangeraden 2-4 weken na je kuur en na je hcg, maar niet tot in detail, hoe zou het er dan volgens jullie uit moeten komen te zien ?

oftewel, hoeveel, hoevaak en wanneer zou ik HCG moeten gebruiken ? kan ik de Andriol weglaten en enkel de Dbol en Deca gebruiken ?

zoals ik het nu zie :

( orals daily injectables weekly)

Week 1 200 mg Deca + 15 mg Dianabol
week 2 200 mg Deca + 20 mg Dianabol
week 3 200 mg Deca + 25 mg Dianabol
week 4 200 mg Deca + 30 mg Dianabol
week 5 200 mg Deca + 25 mg Dianabol
week 6 200 mg Deca + 20 mg Dianabol
week 7 200 mg Deca
week 8 200 mg Deca
week 9 200 mg Deca
week 10 200 mg Deca

Nolvadex erbij houden en bij gevoelige tepels meteen 20 mg /dag nemen tot klachten afnemen. HCG halverwege en aan het einde van de Kuur ? ( hier mogen jullie suggesties doen ;) en omdat Deca dus een langere half-life heeft

moet je dus nakuren met Nolva. Hoeveel en hoe vaak is dan mijn vraag.

Verder lijkt het mij ook handig als er hier ergens voorbeeld stacks op de site komen, dan weet iedereen hoe veilig te kuren. Hard trainen en goed eten lijkt mij een vereiste en een ieders eigen verantwoording. Maar op dit gebied lijkt het me handig als jullie de noobs een beetje op weg helpen, om te veiligheid van het gebruik op zich te verbeteren.

Bijna elk Boek/forum roept wel wat anders, ook erg leuk als nieuweling om dan het kaf van het koren te scheiden, nietwaar?

ben 24 jaar 1.80m 78 kg.

Dank

Laatst bewerkt:
Hier is mijn visie

Als je dan toch prikt (wat goed is)

W1 tm 8: 200 mg Deca en 250- 400 mg Test Enth.
(van 250 zou je al flink gaan groeien)

Als kickstart week 1 tm 3 DBOL op 2 x 10 mg of 3 x 10 mg per dag, niet op- of afbouwen.

Alternatief. Frontload Test Ent in week 1 op 800 mg en 400 mg Deca.

Week 9 en 10 zit je nog met voldoende werkzame AAS in je bloed door de lange esters van Deca en Test Enth.

In week 12 met je nakuur beginnen.
Safe schema: 150 mg Clomid op dag 1, dan 6 dagen op
100 mg en vervolgens 3 weken op 50mg.
Supersage is 20mg Nolva per dag in week 12, 13 en 14 erbij te pakken.

Tijdend de kuur Femara of Arimidex 0,5 to 1 mg om de andere dag tot en met week 11.
Dan heb je geen bloat/vochtophoping, blijf je lekker strak en is je nakuur makkelijker en je lichaamseigen testoproductie eerder op peil.

succes

Darkman zei:
Nou ja deze komt zo rechtstreeks uit The Anabolic Steroid Handbook, vandaar dat ik jullie ook vraag om advies, ok

Waarom ? Omdat Andriol volgens de auteur je lever ONTZIET is dus geen 17 alpha bladiebla lever giftig goedje. Echter om het werkzaam te laten worden heb je er dus veel van nodig om en dan gaat de oestrogeen/waterretentie lekker omnoog, maar de gains schijnen quality te zijn. En het blijft van je hormoonhuishouding af.

zo dan ?

Dbol gewoon zo houden afbouwen is dus beter volgens de info uit het boek, en na 6 weken zitten je receptoren voor Dbol toch vol, dus heb je er niets aan het langer te gebruiken.

Deca naar 10 weken ? ok...kan.. Anti oestrogeen voor schonere massa, maar raden JULLIE dat dan aan tijdens alle kuurtjes ?

Ik train nu 2 jaar en met mijn voeding en regelmaat zit het wel goed, ik eet schoon en 6x per dag om de 3 uur. Tel mijn kcal etc

Verder wens ik ook geen super expert op dit onderwerp te worden, ik ben niet van plan om altijd maar door te blijven kuren, omdat ik simpelweg andere doelstellingen heb als de meesten hier.

Ik doe het puur om aesthetische redenen en wens echt niet dik 100 kg te gaan wegen. Ik ben vrij athletisch gebouwd en wil gewoon wat meer definitie creëren met vollere hardere spieren, maar het hoeft er echt niet zwaar chemically enhanced uit te gaan zien. De meesten van jullie zijn al begonnen aan hun tigste kuur, met alle respect, dat ben ik niet van plan.

Mijn doel is om er uit te gaan zien als een 'naturel' covermodel ( kwa musculaire definitie en zeker niet als een BB pro )

Verder vraag ik jullie ook om advies, dus rond roepen dat ik meer moet onderzoeken is momenteel lastig, ik zit met een timeframe. IK heb nu het verkeerde spul in huis en dat wil ik graag zsm ruilen voor het goede spul ( ben nog niet begonnen dus ) maar daar kan ik niet ellenlang mee wachten als jullie snappen wat ik bedoel.

In het boek wordt een anti-oestrogeen ook sterk aangeraden 2-4 weken na je kuur en na je hcg, maar niet tot in detail, hoe zou het er dan volgens jullie uit moeten komen te zien ?

oftewel, hoeveel, hoevaak en wanneer zou ik HCG moeten gebruiken ? kan ik de Andriol weglaten en enkel de Dbol en Deca gebruiken ?

zoals ik het nu zie :

week 7 200 mg Deca
week 8 200 mg Deca
week 9 200 mg Deca
week 10 200 mg Deca

Nolvadex erbij houden en bij gevoelige tepels meteen 20 mg /dag nemen tot klachten afnemen. HCG halverwege en aan het einde van de Kuur ? ( hier mogen jullie suggesties doen ;) en omdat Deca dus een langere half-life heeft

Verder lijkt het mij ook handig als er hier ergens voorbeeld stacks op de site komen, dan weet iedereen hoe veilig te kuren. Hard trainen en goed eten lijkt mij een vereiste en een ieders eigen verantwoording. Maar op dit gebied lijkt het me handig als jullie de noobs een beetje op weg helpen, om te veiligheid van het gebruik op zich te verbeteren.

Bijna elk Boek/forum roept wel wat anders, ook erg leuk als nieuweling om dan het kaf van het koren te scheiden, nietwaar?

Dank

Laatst bewerkt:
Darkman zei:

Of een oral nu 17aa is of niet, hij moet toch langs je lever. True, Andriol is niet zo levertoxic als een dboll, maar toch, ik zou het persoonlijk niet doen. Zeker als je veel losse vitamines en mineralen slikt, dan heeft je lever echt al genoeg te doen. :)

zo dan ?

Opbouwen en afbouwen is echt al achterhaald. Graag verwijs ik je hiervoor naar andere discussies.

zoals ik het nu zie :

week 7 200 mg Deca
week 8 200 mg Deca
week 9 200 mg Deca
week 10 200 mg Deca

Voor nakuur info, zie 't linkje ,'n post hierboven. :)

Wordt aan gewerkt. :)

[quopte]

Dank[/QUOTE]

True.

Veel lezen, zodat je iig je eigen selectie tussen info en non-info kan maken.

Terug
Naar boven