AndroidHealthClinic

1e kuur,Primo only

Acekees1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
86kg
ik ben volgende week van plan om met mijn eerste kuur ( primo only ) te beginnen.

week 1-10 400mg primo
week 12-14 nolva

train 4 keer in de week boksen.
ben al een aantal jaar bezig met boksen, en laaste 2 jaar train ik er serieus bij waarin ik 15 kilo ben aangekomen.
bf% weet ik niet maar sta aardig droog inverband met boksen.

mijn doel is om schone massa erbij te krijgen en naar de 90 kilo te gaan.

is dit een juiste kuur voor mijn doel of moet ik er nog wat aan toevoegen?

ben van plan om een logje bij te houden.

ben je een vrouw? ik vraag het nu om zeker te zijn veel vrouwen doen primo only's
en wat met je ballen zie je ze liever als MM's ?

Edit: 400 is wel laag

• Topic Starter Topic Starter
Man:D ja dat begrijp ik ., maar wil graag schone massa bij krijgen.,

en klopt MM's worden een probleempje. miss hcg erbij pakken?

ben je een vrouw? ik vraag het nu om zeker te zijn veel vrouwen doen primo only's

Waarom zou je met primo only sneller kleinere ballen krijgen dan bijvoorbeeld met test only, ik merk voor mij persoonlijk geen verschil

Vrouw en 400mg mag hopen van niet. (inmiddels ken ik de vrouwendosis na dat nep topic wel)

@TS ik ga weer bold aanraden zoals ik wel vaker doe de laatste tijd :) Ergens is een topic over bold only waarin ook genoemd wordt dat voor vechtsporters bold zonder of een beetje test geschikt is. Er werd ook een praktijkvoorbeeld van 500mg bold en 125mg test genoemd. Dat lijkt mij nuttiger dan die 400mg primo. Ook 250mg test e5d (375mg/week) samen met 400mg mast e is een optie voor jou sport. Primo is wel goed maar zo duur, zoveel ml injecteren en moet hoog gedoseerd worden als op 600mg of meer.

Laatst bewerkt:

Hoezo zouden je ballen m&ms worden? Als je doelt op geen testo dat heeft niks met het krimpen van je ballen te maken, maar na een maand primo only KAN het zijn dat je libido wat minder wordt.
Maatje van mij heeft als eerste kuur 500mg primo voor 10 weken gedaan en hij was er volgens mij tevreden over en had maar een klein beetje minder libido welke snel terug kwam na de kuur.

Ook in vind 3 tot 400 mg primo p/w voor 8 tot 10 weken een zeer doordachte eerst kuur.

Wat zijn de resultaten die doorgaans behaald worden met een dergelijke kuur? Ik ben vooral benieuwd naar cutting resultaten.

Meningen zijn verdeeld over al dan niet test erbij te zetten. Ik heb ook nog geen idee wat ik ga doen volgende keer, primo only of primo met test.
Zou het langs een kant zonde vinden om er geen test bij te zetten :D:D

Wat zijn de resultaten die doorgaans behaald worden met een dergelijke kuur? Ik ben vooral benieuwd naar cutting resultaten.

Afhankelijk van aanleg moet 3 tot 6 kg mogelijk zijn, mits voeding en training op orde. Maar ga er van uit dat dat goed zit als je gaat kuren.

Bij mij deed primo pas wat toen ik 600 ging zetten...maar ach...Miss is het voor n eerste kuur nog niet zo'n slecht idee...
Het is n redelijk veilige kuur.
Persoonlijk had ik er 250mg test bij gezet maar wie ben ik?!?
Succes met je kuur en hou ons maar op de hoogte over hoe het verloopt!

bedankt voor jullie reacties.,

met kans op iets minder libido kan ik leven, primo is ook niet een zware AAS, daarom heb ik juist hiervoor gekozen om kennis te maken met AAS

beetje test erbij kan, alleen weet niet of het slim is om gelijk te stacken.,

bedankt voor jullie reacties.,

met kans op iets minder libido kan ik leven, primo is ook niet een zware AAS, daarom heb ik juist hiervoor gekozen om kennis te maken met AAS

beetje test erbij kan, alleen weet niet of het slim is om gelijk te stacken.,

Je eigen test productie komt stil te liggen en die zit zo rond 50mg tot 100mg per week. Als je 125mg zet (halve ml bij standaard test e) dan noem ik dat niet stacken maar vervangen van wat je lichaam normaal zelf zou maken. Dit doe ik zelf nu ook in mijn kuur. Ik wilde eerst bold zonder test maar zet toch 125mg ernaast nu.

Meer zou je stacken kunnen noemen maar 250mg oid naast 400 primo is echt nog niet een overdreven eerste kuur.

Bij mij deed primo pas wat toen ik 600 ging zetten...maar ach...Miss is het voor n eerste kuur nog niet zo'n slecht idee...
Het is n redelijk veilige kuur.
Persoonlijk had ik er 250mg test bij gezet maar wie ben ik?!?
Succes met je kuur en hou ons maar op de hoogte over hoe het verloopt!

geen 500mg per week? :)

Primo is duur en je moet veel ml prikken, zal mast als vervanging zoveel minder zijn?
Stel je voor iemand pakt als eerste kuur 600mast of 250mg test met 400 mast om maar wat te noemen. Volgens mij zijn het wel redelijk te vergelijke middelen. Zal je als eerste kuur nou aardig kunnen gainen op een kuur als wat ik net neer zet. Sorry voor de topic hyjack...... Primo only kan idd wel voor jou doelen.

@Flip
Primo only kan maar mast only doet niet veel hoor. Test mast had ik ook al als alternatief genoemd net als bold only. Mast test stack wordt op engelstalige boards vaak poor mans primo genoemd. Maar ik denk dat TS besloten heeft primo te noemen en twijfelt over wel/niet een lage dosis test.

ik heb besloten om gewoon primo only te doen.,

was van plan om aankomende week te beginnen, maar kon het niet laten en heb woensdag avond eerst inject gezet 4ml

alles verliep soepel en snap niet waaom somiger mensen problemen hebben met een prikkie zetten.,
2dagen erna klein beetje pijn in me billetje maar was niet belemmerend.,
ben lekker aan het trainen en wachtende op me volgende prikkie.

ik heb besloten om gewoon primo only te doen.,

was van plan om aankomende week te beginnen, maar kon het niet laten en heb woensdag avond eerst inject gezet 4ml

alles verliep soepel en snap niet waaom somiger mensen problemen hebben met een prikkie zetten.,
2dagen erna klein beetje pijn in me billetje maar was niet belemmerend.,
ben lekker aan het trainen en wachtende op me volgende prikkie.

Is ook geen probleem tot je een keertje verkeerd prikt. Heb het al vaak gedaan en slechts 2x gehad dat ik echt pijn had, een van die twee keren zelfs koorts ervan gekregen. Achja kan ook van merk tot merk verschillen.

Ga je updates bijhouden?
Benieuwd wh je zal opleveren.

ja is wel de bedoeling

Terug
Naar boven