MuscleMeat

1e kuur Test E + Nolvadex

Alleen mensen die denken dat je daarvan een sixpack krijgt.

Klopt haha,
Bij ons in de gym hebben ze buikspierkwartier.
Doe nooit mee heb zelf wel sixpack maar ik zeg altijd, vertel je die mensen die meedoen dat ze geen sixpack ervan krijgen??

Tis gewoon kwestie van laag VP en tuurlijk moet je wel je buikspieren trainen maar ik train ze zelf echt minimaal.

• Topic Starter Topic Starter
Wat je post vind ik persoonlijk geen voedingschema,
Een simpel voorbeeld begint al bij je ontbijt:
Brinta bijvoorbeeld, hoeveel gram?
Hoeveel melk of water?

Of avondeten: verschillend veel vlees en groente.

Die is ook leuk. :D

Je weet totaal niet wat je binnenkrijgt aan kcal kh ei vet.

Kwark voor het slapen is altijd best imo.

Ook het feit dat je oefeningen niet bij naam kan noemen laat wel zien hoe gevorderd je bent in bodybuilding.

Dat je geen idee heb wat je vetpercentage zou kunnen zijn is wederom diezelfde bevestiging

Ja droog dat woord heb je dan wel weer ergens een x op het forum gelezen.

Verder als ik je nog een tip mag geven ik zie dus dat je 6x per week buik pakt en zondag is je rustdag. Maar als je een goeie sixpack wilt mag je de zondag natuurlijk niet overslaan.

Dat je even moe bent van de sportschool snappen we maar je kan dan heus wel thuis even buik oefeningen gaan uitvoeren
Bijvoorbeeld die : benen in de lucht en een paar rondjes maken van 360 graden.

Uhmm als ik alles bij elkaar optel kom ik uit op...

nee

Stunna tot welke conclusie was u gekomen?

ik vind dit wel echt de grappigste reactie die ik tot nu toe heb gezien.
Maar voor de duidelijkheid is buik een spiergroep die je moet blijven herhalen met lange sets/reps wil je profijt eruit halen.
Je hebt genoeg rust bij de buikspieren mits je voldoende eitwitten binnenkrijgt en je elke dag weer triggert. dus ik snap de logica niet waar jij vandaan haalt dat het niet kan want ik doe het namelijk 6x in de week en ik heb een behoorlijke sixpack die nogsteeds vooruit gaat.

En het lijkt me een beetje kinderachtig om bij alles te zetten hoeveel gram ik binnenkrijg van wat
Ik ben zelf geen idioot ik weeg al mijn eten af en weet hoeveel ik KC ik dagelijks moet binnenkrijgen
20 % daarvan is vet en 30 % eiwitten en derest zijn alleen maar Kc-en

wat betreft dat ik niet weet wat mijn vetpercentage is omdat er verschillende dieetisten zijn die allemaal andere technieken hebben en dat ik ze voor geen reet vertrouw want geen enkele is accuraat. en ik ben niet bereid daar de volle pond voor te betalen op dit moment omdat het niet persee zo relevant is.

Dus ik vind het wel grappig allemaal dat jij uit mijn post haalt of ik wel/geen verstand heb

Ik ben inmiddels met mijn 2e kuur begonnen en zit in mijn 2e week. ik zal vanaf nu wel serieus bloggen.
excuuses wegens prive omstandigheden was dit allemaal iet mogelijk

en ik heb meer geld tot mijn beschikking voor mijn voedingschema dit keer wat vorige keer niet het geval was.
waardoor ik meer superfoods heb aangeschaft.

Wel bedankt voor de opbouwende kritiek maar graag geen conclusies trekken maar adviseren!!

Foto van je behoorlijke sixpack !

Elke dag buik trainen. Waarschijnlijk zo goed dat je geen spierpijn hebt en het vervolgens 6 x per week kan trainen. Zegt wel weer genoeg.. Laat die foto maar komen indd.

ik vond het schema van week 1 beter maar je kun ook dit doen.

maandag: borst, schouder, tricep( platbank, incline dumbell press, flys, overhead press, dips skullcrusher)
Dinsdag: rug,benen, bicep ( deadlift, barbell row pull ups, squat, nog 1 of 2 bicep oefeningen

donderdag: borst schouder, tricep ( schuinbank, flat dumbell press, dip wijd, overhead press, skull crusher tricep pushdown)

zaterdag: rug, benen, bicep ( deadlift, barbell row, lat pulldown, squat, 2 bicep oefeningen )

je kunt als je wil voor schouder nog wat isolatie doen en nog wat meer beenoefeningen als je dat wil en dit niet teveel is.

ik vond het schema van week 1 beter maar je kun ook dit doen.

maandag: borst, schouder, tricep( platbank, incline dumbell press, flys, overhead press, dips skullcrusher)
Dinsdag: rug,benen, bicep ( deadlift, barbell row pull ups, squat, nog 1 of 2 bicep oefeningen

donderdag: borst schouder, tricep ( schuinbank, flat dumbell press, dip wijd, overhead press, skull crusher tricep pushdown)

zaterdag: rug, benen, bicep ( deadlift, barbell row, lat pulldown, squat, 2 bicep oefeningen )

je kunt als je wil voor schouder nog wat isolatie doen en nog wat meer beenoefeningen als je dat wil en dit niet teveel is.

Zou ik hier snel breed op worden?
Wanneer train je dan de buik? Ik wil wel een sikspak natuurlijk.

Zou ik hier snel breed op worden?
Wanneer train je dan de buik? Ik wil wel een sikspak natuurlijk.
buik was ik vergeten in te plannen doe die dan wanneer jij wil 3 of 4 x in de week ertussen door en ik zou eerste borst dag op plat bankdruk 85% van je one rep max en op de 2de bank dag dan doe je schuin maar als je wil kun je ook plat erbij doen het is maar net wat je wil laten groeien dan doe je de bankdruk op 65-75%(10a 15 reps)

hetzelfde principe kun je met die andere dagen doen maar dan in andere volgorde

veel succes

• Topic Starter Topic Starter
Is goed ! Ik zal vandaag foto's maken en dan probeer ik ze vandaag nog erop te zetten desnoods morgen.

Dan neem ik ook even de tijd om mijn eetschema te verwerken en mijn trainingschema ect en dan start ik een nieuwe log!!

Terug
Naar boven