AndroidHealthClinic

Kuurlog, 35 jaar > winny + test-e

Bezoekers in dit topic

royjansen1306

Novice
Lid geworden
13 mei 2015
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
75kg
Vetpercentage
6%
Hallo allemaal, ik was niet van plan een log bij te houden van mijn kuur, maar ik kwam vandaag terug van de gym met zon verschrikkelijke pomp en ik was niet moe te krijgen,dus ik dacht, laat ik dat toch maar delen op het forum. Ik zit nu in de eerste week van mijn kuur. 10 weken lang 50 mg Winny tabs per dag en 500 Test-E per week.

Voedingschema:

08:00: brinta met whey en een appel
11:00: 200 gr. kabeljauw met 100 gr rijst
13:00: 4 volkoren crackers met pindakaas, kipfilet en rookvlees
15:00: ongezouten noten + whey iso shake
18:00: 150 gr rijst + 200 gr. rundvlees of kip + groenten
20:00: omelet met 3 x eiwit en 2 x heel ei
21:30: whey shake
23:00: caseïne shake

Trainingschema:
5 x per week split / 1 x per week kickboksen / boksen / 1 x rustdag

Huidige stats:
172 cm
75,5 kg
7,5 % BF (tang gemeten)
10 % BF (weegschaal gemeten)

Ik heb lang geprobeerd om kwark en yoghurt in mijn schema te krijgen, maar dit lukt me niet. Ik moet kokhalzen en kots alles er weer uit. Dus daarom veel shakes om mijn proteïne binnen te krijgen.

Doel van mijn kuur is ongeveer 2 a 3 kilo spiermassa te pakken en hopelijk het laatste restje los vet op mijn onderbuik weg te krijgen. Mijn vetpercentage is weliswaar laag, maar ik blijf een rand houden onderin mijn buik waardoor mijn onderste abs verborgen blijven. Ik hoop dat dit binnenkort verleden tijd is.

Hebben jullie nog tips of suggesties op mijn train of voedingschema dan hoor ik het graag! Hou jullie op de hoogte van mijn progress.
 
Is dit je eerste kuur? Hoeveel bedraagt de huidplooi van je abs?

Om een duidelijke sixpack te hebben moet die huidplooi bij de meeste tussen de 6-8mm liggen. In een eerste kuur kan je massa winnen EN wat vet verliezen. In de daarop volgende kuurtjes is dat moeilijker tot onmogelijk.

Succes!
 
Ik heb net de huidplooi opgemeten en komt uit op ongeveer 10 mm. Dus er is nog werk aan de winkel. Het is mijn tweede kuur. Ik heb drie jaar geleden een kuur 10 weken test-e, mast en clen gepakt.

Ik probeer nu 3 x per week 30 minuten cardio in mijn workout te brengen om zo wat meer vet te verliezen. Snap alleen niets van de metingen met de tang of weegschaal, waarom komen die zo laag als er nog steeds vet op mijn buik zit?
 
10 weken lang, 50mg winny per dag ??
 
Ok ok... ik heb genoeg voor 8 weken Winny, 10 weken test-e en 2 weken na laatste inject, start ik met 2 weken nolvadex. Te lang orals volgens jullie? Ivm leverschade?
 
Ik heb net de huidplooi opgemeten en komt uit op ongeveer 10 mm. Dus er is nog werk aan de winkel. Het is mijn tweede kuur. Ik heb drie jaar geleden een kuur 10 weken test-e, mast en clen gepakt.

Ik probeer nu 3 x per week 30 minuten cardio in mijn workout te brengen om zo wat meer vet te verliezen. Snap alleen niets van de metingen met de tang of weegschaal, waarom komen die zo laag als er nog steeds vet op mijn buik zit?

Je moet met die tang ook niet te hard duwen op je huidplooi. Een huidplooi kan 15mm zijn als je ze volledig meet maar als je wat doorduwt dan kan het maar 10mm lijken. Legit 10mm is trouwens al relatief weinig vet maar bij de meeste zal de sixpack echt duidelijk zijn vanaf 8mm en lager.

Als je dus je huidplooien meet en je komt op een laag VP, terwijl je duidelijk hoger VP hebt, dan nijp je gewoon te hard met die huidplooimeter.
 
Laatst bewerkt:
Ok ok... ik heb genoeg voor 8 weken Winny, 10 weken test-e en 2 weken na laatste inject, start ik met 2 weken nolvadex. Te lang orals volgens jullie? Ivm leverschade?
Hou bij 6 weken op 50mg/dag - meer dan zat.
Tenslotte; tis jou lever.
 
OK, thx voor de bezorgdheid. Ik ga kijken hoe de vorderingen zijn na 6 weken en beslis dan te stoppen of door te gaan. Ga tussendoor ook mijn leverwaardes laten prikken om zeker te zijn.

Verder zijn we in de tweede week beland en voel ik inmiddels echt een flinke krachttoenname! Ik ga flink vooruit, benchpress nu 100 kg wat voor mij altijd een streefgewicht was!

Verder lukt het me goed het voedingsschema vol te houden. Wil alleen graag van jullie weten of ik met 3200 kcal te laag zit voor stats. Wat vinden jullie?

Prikken gaat goed, heb twee dagen wel last van mijn bil, maar niks ergs ofzo... Morgen meten en wegen, dus hou jullie op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
Euh, help! Mijn vrouw injecteert mij dus, maar snap nu waarom het pijn deed. Ze heeft niet intramusculair geinjecteerd, maar het zit in mijn bilvet. En nu? Er zit een bal in en als ik erin knijp is het ook wat pijnlijk. Is dit een probleem??
 
Ik heb net de huidplooi opgemeten en komt uit op ongeveer 10 mm. Dus er is nog werk aan de winkel. Het is mijn tweede kuur. Ik heb drie jaar geleden een kuur 10 weken test-e, mast en clen gepakt.

Ik probeer nu 3 x per week 30 minuten cardio in mijn workout te brengen om zo wat meer vet te verliezen. Snap alleen niets van de metingen met de tang of weegschaal, waarom komen die zo laag als er nog steeds vet op mijn buik zit?

Maar dan zit je toch ook niet op 6% zoals bij je Avatar staat ?
 
Maar dan zit je toch ook niet op 6% zoals bij je Avatar staat ?

Nee klopt, zit nu op 7,4 met de tang en 10,5 op de vetweegschaal. Zal hem ff aanpassen....
 
Euh, help! Mijn vrouw injecteert mij dus, maar snap nu waarom het pijn deed. Ze heeft niet intramusculair geinjecteerd, maar het zit in mijn bilvet. En nu? Er zit een bal in en als ik erin knijp is het ook wat pijnlijk. Is dit een probleem??

Wat is de lengte van je naalden. Ik heb 30mm & 40mm... bijna onmogelijk om niet in je spier te zitten als hem er volledig induwt. Of je hebt echt een hele dikke reet
 
Wat is de lengte van je naalden. Ik heb 30mm & 40mm... bijna onmogelijk om niet in je spier te zitten als hem er volledig induwt. Of je hebt echt een hele dikke reet

Haha! 40 mm, maar ze heeft dus echt moeite gedaan om er niet in te spuiten. Ik zag niet wat ze deed, maar ze is er echt naar op zoek gegaan. Heb geen dikke reet, maar wel een harde plek erin.
 
Gisteren een scan gedaan bij Energylab in Eindje. Ben superblij met de resultaten en het vergelijk van 3 maanden geleden! Bijna 6 kg magere massa aangekomen en 4 kg vet weg. Ik ga deze scan na de kuur weer doen en dan de resultaten laten vergelijken.

IMG_7982.JPG
 
Soooo. wat een klotezooi.... ben de afgelopen week goed ziek geweest... dus kon niet trainen. Uiteraard gewoon doorgegaan met de kuur, maar moet er nu weer even inkomen. vandaag nog rustdag, maar morgen weer keihard beginnen.
 
Overkomt iedereen wel is, gewoon door knallen :)
 
Back
Naar boven