MuscleMeat

1e kuur tren e test e winny

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd helemaal 1e kuur en aan de tren [emoji12] succes I'm in
 
Zomer komt er aan? Ben in bro. Komen er fotos?
 
Post dan nu ook een foto. Is leuk om te zien wat de kuur met je doet.
 
Nog niemand die een opmerking heeft gemaakt over het feit dat hij winny op het einde doet (of zie ik het over het hoofd)?

Ik heb even geen zin om te herhalen waarom dat niet het beste idee is :p
 
Dan is het toch lekker weer man, alles voor de tjikkies.
 
2 weken nakuur, was het geld op na een half potje? Miss ook handig effe te vermelden welke esters je zet en om de welke dagen?
 
Edit: ester staat erbij. Succes man, ben benieuwd hoe lang je t volhoud
 
2 weken nakuur, was het geld op na een half potje? Miss ook handig effe te vermelden welke esters je zet en om de welke dagen?
jaaman geld was op :eek:, aha nee man maar mischien trek ik hem wel 2 weke langer door, als dat beter is, maar ik lees constant dat het 2 weken voldoende is
 
Edit: ester staat erbij. Succes man, ben benieuwd hoe lang je t volhoud
thx dude, ik doe me best maar heb nog helemaal geen sides etc, ervaren die zullen wel over een week of 2 beginnen
 
ik weetniet of de gear bij mij al begint in te kicken, maar gister werd ik een tikkeltje agressiefer door iets wat mijn baas zei, terwijl ik altijd heel cool ben, en tijdens het slapen gister, heb zo een gekke droom gehad, het leek net echt werd wakker om 5 uur in de ochtend me bed helemaal zeiknat,
begint de gear al bij mij in te kicken in zijn eerste week, zal vast omdat ik nooit aas heb gebruikt.
 
fotos

image.jpeg


image.jpeg
 
Op basis van je foto's denk ik dat je iets hoger dan 17% staat, denk eerder richting 20.

Doe je al cardio?
 
ja ik doe nu na elke training 30 min cardio

Je had beter eerst wat gecut zonder aas want zoals ik zeg sta je zeker rond 20% en ik ben zeker dat je kuur niet de gewenste resultaten zal geven.

Maar goed, je bent nu bezig dus maak er het beste van en voorzie zeker een voldoende kcal deficit (minstens 500 kcal).

Succes!
 
Alle respect maatje maar je gaat toch niet kuren met zo'n fysiek? Zonde man.
 
May the gods be with you.
 
Back
Naar boven