AndroidHealthClinic

1e kuur willen gebruiken twijfelen tussen anavar of test-e!

Ik zie dat mijn voorstel je niet intereseert...

Je gewicht kan gelijk blijven en je vet% kan dan wel dalen maar je totaalgewicht blijft stabiel omdat je spiermassa wint. Op 2250 kcals val jij echt wel af met de nodige cardio + degelijke training.

Nee ik respecteer zowiezo dat je de tijd en moeite neemt om te reageren. Maar ik wil zoveel mogelijk kennis op doen en van ervaren mensen kennis meekrijgen.
Ik heb gewoon problemen om te kunnen cutten. Ben iemand die redelijk snel kan aankomen als ik in principe niet zou oppassen met voeding.
Als ik kuurtje zou gebruiken zie ik het als een hulpmiddel niet als een wondermiddel. eenmaal is het ook zo wanneer je resultaat boekt heb je nog meer motivatie.
Ik varieer zoveel mogelijk met voeding maar kom niet boven de 2000 kcal uit. Bovenlichaam is wel met de tijd gespierder en strakker geworden. bovenbenen krijgen ook een figuur en kuiten ook.
Alleen meest rampzalige gedeelte is mijn buik. Omvang van 97cm is veel te veel moet het zo rond 85-90 kunnen krijgen minimaal. Ik heb hiervoor 105-110kg gewogen en een vetmassa van meer dan 30% gehad.
ik sport eigenlijk redelijk lang 5-6 jaar maar dat was steeds 3-4 maande trainen en dan weer tussenuit. Laatste 4 jaar ging het net wat beter. Maar laatste 1.5-2 jaar ben ik elke week aanwezig op de sportschool. En ben op mijn voeding sinds mijn 21e beter gaan opletten.

Soms heb je net even die zetje nodig om door te kunnen knallen met volle motivatie. Zit te denken om iets in de sportbranche te gaan doen.

Hoe vaak per week?

Paar conclusies tot nu toe:
- Je eet als een wijf
- Je bent net zo koppig als een wijf
- Als je van 2500kcal aankomt (in vet) train je waarschijnlijk ook als een wijf

Beter ga je niet kuren. In de sportbranche zou je perfect zijn, gezien de huidige standaarden van de sportbranche.

Laatst bewerkt:
Hoe vaak per week?

- Je eet als een wijf

Beter ga je niet kuren. In de sportbranche zou je perfect zijn, gezien de huidige standaarden van de sportbranche.

Haha biomek, ik ben tijdje weggeweest van hier, toen ik hier actief was was je er nog niet.

Heerlijk hoe je overal zo lekker bot tegenaan trapt :D :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hoe vaak per week?

- Je eet als een wijf

Vriend laten we een keer samen trainen dan kijken we wie als een wijf traint. Ik haal elke keer het maximale eruit man. Waar ik momenteel ziet op sportschool train ik één van de zwaarste. Nog nooit steroide of dergelijke gebruikt.

Puur hier praten van zo en zo schiet niet op. Qua voeding wil je beweren dat iedereen hetzelfde is.
Ik heb een bouw van een endomorph. Ik hoop dat je kennis hebt over schildklierhormoon en dergelijke. Kijk lees aub mijn teksten even beter focus erop. Ik heb boven ook aangegeven hoe vaak ik per week train.

Als we over de gedrag van een wijf moeten hebben nou kijk even in de spiegel misschien eet ik als een wijf maar jij klaagt net als een wijf.

Maar kun je nu is even serieus advies geven wat jou gedachten is.
Hoe zou jij het aanpakken daar draait het om?

Klopt die omtrek van je armen? Ik had op 92kg bij 1,86m een omtrek van 41cm op 15% vet.. Lijkt me sterk dat dit bij jou dan zo weinig is. 19% is idd hoog VP om te beginnen kuren. Zou toch eerst natty tot 15% cutten endan eventueel kuren om nog lager te geraken als je dit echt wil.

je hebt zat advies gehad.. ga cardio doen, pas je voeding verder aan en ga kuren als je. rond de 10% zit

Laten we reeel zijn man. 10% op normale manier halen als ik vertel dat ik zoveel moeite doe. Ik begrijp niet of je moeite hebt met begrip man beter reageer je niet. Je praat al 2x onzin. Als ik rond de 10% zit waarom zou ik gaan kuren??
Als je mijn verhaal beter had gelezen had je misschien iets nuttigs of iets nieuws verteld. Ik doe naast mijn trainingen 20 min interval. Af en toe lijkt een mens slimmer wanneer die stil is.

Klopt die omtrek van je armen? Ik had op 92kg bij 1,86m een omtrek van 41cm op 15% vet.. Lijkt me sterk dat dit bij jou dan zo weinig is. 19% is idd hoog VP om te beginnen kuren. Zou toch eerst natty tot 15% cutten endan eventueel kuren om nog lager te geraken als je dit echt wil.

Ja man het is 41,5.
Bedankt voor je advies.
Maar dat cutten is het probleem bij mij :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als posts je niet bevallen gewoon niet reageren.
Het kan soms wat tactischer maar je verhaal is ongeloofwaardig.
Ik (we) willen je best helpen maar er is niet veel advies te geven.
Als jij echt zo weinig eet, cardio doet, traint als een beest en niet onder de 15%kan komen en je armen 41cm meten (no offence) dan
a)of lieg je (wellicht onbewust)
B) heb je een serieus ander probleem.

Heb je wel eens je bloed laten testen? Ik wil je best geloven, als alles wat jij zegt ook echt klopt zou ik naar de dokter gaan.

Uiteindelijk bepaal jij of je gaat kuren maar je doel is afvallen.
Als je cut met aas kun je nog wat lager in je kcal gaan, wat harder trainen, etc maar jij doet eigenlijk alles al of wou je op 1000 kcal zitten? Dat at mijn vrouw aan het einde van haar prep nog....

Enfin lang verhaal maar ik zeg bloed prikken, zowiezo handig indien je toch gaat kuren ;)

Als posts je niet bevallen gewoon niet reageren.
Het kan soms wat tactischer maar je verhaal is ongeloofwaardig.
Ik (we) willen je best helpen maar er is niet veel advies te geven.
Als jij echt zo weinig eet, cardio doet, traint als een beest en niet onder de 15%kan komen en je armen 41cm meten (no offence) dan
a)of lieg je (wellicht onbewust)
B) heb je een serieus ander probleem.

Heb je wel eens je bloed laten testen? Ik wil je best geloven, als alles wat jij zegt ook echt klopt zou ik naar de dokter gaan.

Uiteindelijk bepaal jij of je gaat kuren maar je doel is afvallen.
Als je cut met aas kun je nog wat lager in je kcal gaan, wat harder trainen, etc maar jij doet eigenlijk alles al of wou je op 1000 kcal zitten? Dat at mijn vrouw aan het einde van haar prep nog....

Enfin lang verhaal maar ik zeg bloed prikken, zowiezo handig indien je toch gaat kuren ;)

Dat bloedprikken zal ik meenemen.

Maar ik begrijp één ding niet. Als ik okmadvies vraag en ik geef mijn. Gegevens netjes door. Waarom zou ik moeten liegen dit forum is toch allemaal anoniem. Door te liegen bereik ik niks. Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen mijn verhaal niet geloven. Ik ga gedurend deze 2 weken even onderhouden zoals je zegt meer gezonde kcal na binnenwerken harder blijven trainen.

Als je nou is even goed leest dan zou je niet zo reageren. Droog lichaam en kracht zijn voornamelijk mijn doel?

Tja in mijn ogen moet iemand die geen verstand heeft van voeding zeker niet gaan kuren...

die paar procentjes krijg je er zo af met een degelijk voedingspatroon.. kracht ... tja dat is toch tijdelijk.
ga gewoon refeeden en vanuit daar afbouwen.

Tja in mijn ogen moet iemand die geen verstand heeft van voeding zeker niet gaan kuren...

die paar procentjes krijg je er zo af met een degelijk voedingspatroon.. kracht ... tja dat is toch tijdelijk.
ga gewoon refeeden en vanuit daar afbouwen.

Kijk je blijft steeds afkraken en vertellen geen kennis van voeding. Vertel me je eigen verhaal is hoe je bent begonnen met kuren?
Omdat je zeker geen zelfvertrouwen had of zo? Ik train al paar jaar zit zo rustig aan me max. Weer een redenen om te kuren + vet verlagen.
1 reactie begrijp ik continue niet steeds die zelfvertrouwen gevoel van ik ben de dokter en heb veel kennis.
Laat je kennis dan is spreken en kom met een oplossing. Zeg bijvoorbeeld doe ongeveer pak zo een voedingschema ofzo op.
Jij bent echt een ziekmakend persoon man stop met reageren aub. Alleen .... antwoorden geven zonder het te kunnen onderbouwen of te kunnen beargumenteren.
Je moet is leren als je iemand iets wilt duidelijk maken dat je dat gene wat je zegt moet kunnen onderbouwen.

Ik zie dat mijn voorstel je niet intereseert...

Je gewicht kan gelijk blijven en je vet% kan dan wel dalen maar je totaalgewicht blijft stabiel omdat je spiermassa wint. Op 2250 kcals val jij echt wel af met de nodige cardio + degelijke training.

Welke dosering raad je mij eigenlijk aan op dit gebied. Hoeveel verlaging van vetpercentage kan ik ermee halen.
En sorry dat ik even ben vergeten om te reageren op je advies. Excuses ervoor.

Je verlaagd je vet% niet met anavar. Je doet dit met je voeding.

Met anavar beperk je je spierverlies tijdens het cutten.

Wow. Dit is echt.... wow.

10 weken 500 mg test
2x pw 750 hcg
2 weken na laatste week 4 weken nolva of clomid
Succes

10 weken 500 mg test
2x pw 750 hcg
2 weken na laatste week 4 weken nolva of clomid
Succes

Ik zit nu even alles op een rijtje. Qua voeding wat uitgebreider ga je advies nemen iets meer kcal binnen werken op een gezonde manier.
Kijk ik zal er ook even bij vermelden dat ik samen met mijn broertje train. Ons voeding is gelijk training is gelijk. Hij is wel qua gewicht lichter als mij. Hij heeft wel zwaar werk en ikzelf zit op kantoor. Lengte zijn we bijna gelijk hij is 181cm gewicht 76kg. Bij hem kun je duidelijk 4 pack zien. Ons kcal gehalte is bijna soort gelijk maar daar tegenover moet hij in principe meer kcal binnenwerken dan mij ivm zijn zwaardere werk.
Armen zijn duidelijk zichtbaarbij hem triceps, biceps. Borst spieren zijn goed zichtbaar. Hij heeft een goede vorm gekregen na al die jaren samen te hebben getraind. We trainen bijna even zwaar met hem.
Er wordt hier beweert dat ik slecht trian in principe. Als dat zo zou zijn zou mijn eigen broertje in die jaren niet hebben ontwikkeld. Ik denk eerder dat ik ergens tegen een probleem aanloop weet het even niet meer.
Mijn dank is groot aan je ook al klink je soms beetje hard maar liever de waarheid aanhoren. Ik zal in kortste tijd even huisarts bezoeken en bloed afgeven en vragen stellen hierover.
Ik zal het nog in wat latere tijd laten weten. Voordat ik ga beginnen met een of andere kuur ga ik wel even alles grondig uitzoeken ook qua mijn eigen lichaam.
Als er iemand zo vrijwillig en wilt zien hoe ik train ik sta ervoor open. Anders alleen via hier ik train zo en zo is misschien niet echt geloofwaardig bij jullie. Desnoods over mijn voeding kan ik elke dag wat ik eet op foto sturen als het mijn situatie wilt verduidelijken. Ik sta voor alles open. Als ik eerlijk moet zijn ben ik geen voorstander van een kuurtje ik vertrouw in principe niet echt. Ik hoop dat mijn probleem beetje duidelijker over komt

Terug
Naar boven