AndroidHealthClinic

1e kuur willen gebruiken twijfelen tussen anavar of test-e!

• Topic Starter Topic Starter
Serieuze reacties wil je niet horen. Je negeert ze tot nu toe bijna allemaal. Je wilt alleen horen hoeveel test of anavar je moet nemen.

gozer als je nou is 1x een fatsoenlijk reactie of advies zou geven. Waarom zou ik je advies niet meenemen? in plaats van botte reacties wegzetten. Als ik hier een probleem aankaart betekent het iets voor me en dat ik voor serieuze adviezen open sta?
Steeds maar de schuld geven dat ik niks van voeding begrijp niks van training begrijp. Door iemand af te kraken help je hem niet. Als je iemand serieus advies wilt geven vertel je dat op een betere manier.
Als we steeds maar zo een gesprek blijven voeren raak jij geïrriteerd en bereik ik niks mee. Bedoeling is toch om elkaar vooruit te helpen neem ik aan?

Max 40 mg/dag. Weekje of 6.

Anavar geeft mij extra kracht.

ga dan de eerste 2 weken op 2300 kcals zitten per dag met schone voeding. Na 2 weken evalueer je je progressie.

Ik klink hard maar bedoel het goed hoor, zit nu veel op een us forum en daar is de regel dat het veilig moet.
Gasten die enorme kuren voorstellen aan anderen worden gebanjerd.
Gasten die onzin lullen worden gebanjerd etc.
Heeft voor mij wel de ogen geopend om niet iedereen meteen te adviseren maar ze eerst goed te laten nadenken of ze echt willen en moeten kuren.

Er zijn veel reacties en veel tekst enzo.. heb eerlijk gezegd geen tijd en zin om deze allemaal te lezen.
Ik raad je voor nu AF om een kuur te doen.

Wat ik zou doen als ik jou was: één week lang ALLES wegen,berekenen(of invullen in een app) wat je eet. ALLES! dus ook alle drankjes,sausjes,bereidingsolie(dit zie ik in je "voedingsschema"niet staan) en ga zo maar door.
Alles wat je in je mond stopt weeg je af en bereken je(of vul je dus in) en kijk na een week is hoeveel kcal je gemiddeld binnen krijgt.

Over een week kunnen we dan weer verder kijken. Als je dit teveel moeite vindt dan is deze leefstijl en de doelen die je wilt bereiken niet voor jou weggelegd.

Max 40 mg/dag. Weekje of 6.

Anavar geeft mij extra kracht.

ga dan de eerste 2 weken op 2300 kcals zitten per dag met schone voeding. Na 2 weken evalueer je je progressie.

Dat is idd waar ik op moet zitten met cutten. Onderhoud voor mij is 3151 kcal dus ik ga proberen 2 weken lang even op 2500kcal zitten. Door gezond te eten natuurlijk.

Ik klink hard maar bedoel het goed hoor, zit nu veel op een us forum en daar is de regel dat het veilig moet.
Gasten die enorme kuren voorstellen aan anderen worden gebanjerd.
Gasten die onzin lullen worden gebanjerd etc.
Heeft voor mij wel de ogen geopend om niet iedereen meteen te adviseren maar ze eerst goed te laten nadenken of ze echt willen en moeten kuren.

Binnen deze 2 weken probeer ik rond 2500 kcal te zitten door gezond voeding. Verder even bloed afgeven. En ik zal mijn trainingen ook duidelijk vermelden.

Er zijn veel reacties en veel tekst enzo.. heb eerlijk gezegd geen tijd en zin om deze allemaal te lezen.
Ik raad je voor nu AF om een kuur te doen.

Wat ik zou doen als ik jou was: één week lang ALLES wegen,berekenen(of invullen in een app) wat je eet. ALLES! dus ook alle drankjes,sausjes,bereidingsolie(dit zie ik in je "voedingsschema"niet staan) en ga zo maar door.
Alles wat je in je mond stopt weeg je af en bereken je(of vul je dus in) en kijk na een week is hoeveel kcal je gemiddeld binnen krijgt.

Over een week kunnen we dan weer verder kijken. Als je dit teveel moeite vindt dan is deze leefstijl en de doelen die je wilt bereiken niet voor jou weggelegd.

ten eerste bedankt dat je advies geeft. Ik ga precies doen wat je mij adviseert heb ook direct op excel bestand even alles goed aangekaart. Met kcal eiwit carbs etc.
Voor cutten heb ik gezien dat ik rond 2500 kcal moet eten dus ik ga daarvoor streven omdat te behalen en alles wat ik eet of drink netjes aangeven.
Goed blijven doortrainen en kijken of ik binnen 2 weken wat vooruitgang kan boeken ik verwacht zowiezo niet in 1x een grote verschil maar het moet wel wat wezen.
Idd wordt nog tijdelijk even afwachten voor een kuur.

Haha ...wist dat dit ging komen.

Ik geloof niet echt in het idee dat meal timing geen reet uitmaakt en dat enkel de totale kcals van belang is dat je op een dag binnenkrijgt. Vanaf 12 uur worden men porties carbs minder bij de maaltijden als ik wil afvallen.

Met alle respect T.S. Maar je hield dus tot nu je macro's, micro's en kcal niet precies bij? En al wel aan levertoxische kuren gaan denken... Man man

Met alle respect T.S. Maar je hield dus tot nu je macro's, micro's en kcal niet precies bij? En al wel aan levertoxische kuren gaan denken... Man man

ik vertel toch van begin af aan dat ik minder kcal binnen werkte ivm met proberen te afvallen omdat het niet lukt ik ga niet hele verhaal overnieuw schrijven.
Maar 1 ding vertel ik je wel ik gebruik zowiezo goede supps ook sups die mijn lever ondersteunen. Zolang je niet overdrijft met hoge doseringen en het aantal weken dat je keurt wat redelijk houdt. Hoor ik van mijn omgeving dat je daarvoor niet erg bang hoef te zijn. Maar ja ik blijf altijd info vragen maar enige nadeel hier is dat mensen alleen maar commentaar zetten zonder een advies dat wordt onderbouwd. mensen moeten leren adviseren op basis van een onderbouwing.
jij bijvoorbeeld ook?? in godsnaam wat heb ik aan jou commentaar man? Als er geen advies gaat komen aub beter niet reageren.

ik vertel toch van begin af aan dat ik minder kcal binnen werkte ivm met proberen te afvallen omdat het niet lukt ik ga niet hele verhaal overnieuw schrijven.
Maar 1 ding vertel ik je wel ik gebruik zowiezo goede supps ook sups die mijn lever ondersteunen. Zolang je niet overdrijft met hoge doseringen en het aantal weken dat je keurt wat redelijk houdt. Hoor ik van mijn omgeving dat je daarvoor niet erg bang hoef te zijn. Maar ja ik blijf altijd info vragen maar enige nadeel hier is dat mensen alleen maar commentaar zetten zonder een advies dat wordt onderbouwd. mensen moeten leren adviseren op basis van een onderbouwing.
jij bijvoorbeeld ook?? in godsnaam wat heb ik aan jou commentaar man? Als er geen advies gaat komen aub beter niet reageren.
Hahaha en je geeft niet eens antwoord op m'n vraag. Succes met je kuur tijger. Gaat je veel brengen, misschien wel net zo veel als dat Anne Frank dieet wat je de afgelopen 2 jaar zogenaamd super strict hebt gevolgd.

Wanneer train je? smorgens of savonds? Wanneer werk je?

Goed topic dit. Jammer dat ik het pas zo laat zie. Advies hoef ik je niet meer te geven, dat heb je meer dan genoeg gehad. Helaas zie je dat zelf nog niet. Marokkaans toevallig?

Hahaha en je geeft niet eens antwoord op m'n vraag. Succes met je kuur tijger. Gaat je veel brengen, misschien wel net zo veel als dat Anne Frank dieet wat je de afgelopen 2 jaar zogenaamd super strict hebt gevolgd.

Bedankt man, echt tof reactie van je. Ik vertel dat ik verschillende dieten heb gevolgd dus dan moet je aannemen dat je bijhoudt wat je eet. Laatste tijden ben ik mijn voeding qua kcal aan het verlagen.
Ik heb begrip dat je moeite met begrijpend lezen hebt. Maar ik ga niet iets herhalen wat ik eerder ook heb vermeld. ik hoef geen antwoord te geven op je vraag want je antwoord staat per reacties boven.
Dus doe op zijn minst beetje intelligent en lees iets voordat je een domme reactie wegzet welpje.

Wanneer train je? smorgens of savonds? Wanneer werk je?
Doordeweeks train ik van 20:30-22:00 ma-woe-vrij en weekenden in de ochtend 11:00-12:30. Ben aan het afstuderen zit bij een bedrijf voor 40 uur per week.

Goed topic dit. Jammer dat ik het pas zo laat zie. Advies hoef ik je niet meer te geven, dat heb je meer dan genoeg gehad. Helaas zie je dat zelf nog niet. Marokkaans toevallig?

Waarom komt iedereen met zo een botte reactie advies heb je al gekregen alleen zie je dit niet?? ik heb toch gezegd dat ik voeding ga aanpassen en even langs de huisarts ga voor bloedprikken? hoezo nationaliteit vragen?

niks man niks aan de hand

Waarom komt iedereen met zo een botte reactie advies heb je al gekregen alleen zie je dit niet?? ik heb toch gezegd dat ik voeding ga aanpassen en even langs de huisarts ga voor bloedprikken? hoezo nationaliteit vragen?

Omdat ik naar dit topic kwam om je te helpen. Toen zag ik dat je al een hele hoop hulp hebt gehad, meer dan gemiddeld zelfs, maar vooral bezig bent jezelf te verdedigen en aangevallen voelen. Ja, je gaat je voeding aanpassen en naar de huisarts, maar je bent eigenlijk met weinig andere bezig dan jezelf verdedigen en vooral klagen over anderen. En nationaliteit vragen, mag dat niet? Klopt het niet dan?

Welpje hahaha. Ja is goed tijger, ik heb inderdaad moeite met begrijpend lezen. Daar zit de crux. Pas je wel op dat je niet omvalt? Je zit namelijk op een hellend vlak en er is een grote kans dat je wegrolt met je 19%.

Omdat ik naar dit topic kwam om je te helpen. Toen zag ik dat je al een hele hoop hulp hebt gehad, meer dan gemiddeld zelfs, maar vooral bezig bent jezelf te verdedigen en aangevallen voelen. Ja, je gaat je voeding aanpassen en naar de huisarts, maar je bent eigenlijk met weinig andere bezig dan jezelf verdedigen en vooral klagen over anderen. En nationaliteit vragen, mag dat niet? Klopt het niet dan?

Ja maar 1 vraag tot nu toe zijn er alleen maar 2 mensen geweest waar ik echt iets aan heb gehad de rest reageer waardeloos bijna? wat moet je met mijn nationaliteit als ik het vragen mag? zoek even op wat ottoman betekent op google.
Hoezo continue zelfde verhaaltjes man worden jullie niet moe van zulke reacties wegzetten. Zeg even eerlijk je binnenkomertje op het discussie. Wat heb ik aan je reactie man even serieus.
ik raak gewoon geërgerd aan mensen die hier komen grappig doen en een domme reactie wegzetten en gaan. Als iemand hier om advies vraagt dan kan er altijd een discussie ontstaan is heel erg menselijk.
Dat sommigen moeite hebben met informatie overdragen kan ik niks aan doen. Voor alle advies dat je man kan geven sta ik open anders heeft hier een discussie geen nut.

Welpje hahaha. Ja is goed tijger, ik heb inderdaad moeite met begrijpend lezen. Daar zit de crux. Pas je wel op dat je niet omvalt? Je zit namelijk op een hellend vlak en er is een grote kans dat je wegrolt met je 19%.

hahhaha lauwe gozer. Jij moet ook oppassen dat je je lichaam niet naar de klote helpt man. Pas op je gezondheid. Ik ben wel benieuwd man wanneer jij begon met kuren en dergelijke en waarom je bent gaan kuren.
maar je verdient wel respect man :P dat je kan meelachen is al een mooie teken

Terug
Naar boven