MuscleMeat

1e kuur willen gebruiken twijfelen tussen anavar of test-e!

• Topic Starter Topic Starter
echt jammer waar dit naar toe gaat maar maak niet uit er zijn ook gezellige mensen die even kunnen lachen

dus meest raadzame manier is even goed eten proberen op normale manier 15% te behalen.

en als ik dat 15% heb behaald wat moet het dan worden anavar of test-e?

laten we hierover verder discussiëren kan ik mezelf voorbereiden op zijn minst hierop. grappige reacties zijn altijd van harte welkom. maar liefst wacht ik op raadzame advies.

15% is ook echt nog te hoog om te kuren. Cut liever wat verder, en je zal zien dat ook het bulken veel makkelijker gaat als je insulinegevoeligheid hoger ligt etc.

15% is ook echt nog te hoog om te kuren. Cut liever wat verder, en je zal zien dat ook het bulken veel makkelijker gaat als je insulinegevoeligheid hoger ligt etc.
maxresdefault.jpg

Ja Ottoman, on a serious Note: rffnck heeft gelijk. De kans op sides is veel hoger met een hoog vp.

Thanks voor de info. Ik ga even proberen om alles uit de kast te halen. Om zo laag mogelijk te komen. Hebben jullie nog enige informatie voor cutten dat ik mee kan nemen.

Ik ga als volgt te werk rond de 2500 kcal binnenwerken rond 85-90 gram aan gezonde vetten binnenwerken eiwit rond de 180-190 houden op trainingsdagen rustdagen 1.5x gewicht. Trainingsessie gaat ongeveer 70 min duren voor krachttrainen + 20min interval training (spinning, loopband, fietsen) worden morgen ga ik even fatpercentage laten opmeten en even bloedprikken.
Kijken of ik in 2-3 maanden wat vetpercentage kan kwijtraken.

Ja Ottoman, on a serious Note: rffnck heeft gelijk. De kans op sides is veel hoger met een hoog vp.

Bedankt mensen zal het gaat doen volgens jullie advies. Ik laat nog horen van mezelf. Tot die tijd even doortrainen

Hoop dat ik niet al te veel mensen heb geirriteerd. Was niet mijn bedoeling.

Ik zit op een kuur van 2x250 mg Test-E pw en heb zo goed als 0 sides man. Mijn vp is ook rond de 15%, just saying.
Denk wel dat je sneller resultaat ziet als je droger bent, maar dat is logisch.

Kerel zit je me nou te negeren? Zou je vaker advies geven !!

Kerel zit je me nou te negeren? Zou je vaker advies geven !!

Hahha nee man ben vergeten om te reageren excuses ervoor.
Maar er wordt door anderen mensen geadviseerd om eerst onder de 15% vetpercentage te komen voordat ik aan een kuur begin? Hoe onderbouw je jou verhaal?

Hoo sorry dat was onder invloed haha

Kijk je blijft steeds afkraken en vertellen geen kennis van voeding. Vertel me je eigen verhaal is hoe je bent begonnen met kuren?
Omdat je zeker geen zelfvertrouwen had of zo? Ik train al paar jaar zit zo rustig aan me max. Weer een redenen om te kuren + vet verlagen.
1 reactie begrijp ik continue niet steeds die zelfvertrouwen gevoel van ik ben de dokter en heb veel kennis.
Laat je kennis dan is spreken en kom met een oplossing. Zeg bijvoorbeeld doe ongeveer pak zo een voedingschema ofzo op.
Jij bent echt een ziekmakend persoon man stop met reageren aub. Alleen .... antwoorden geven zonder het te kunnen onderbouwen of te kunnen beargumenteren.
Je moet is leren als je iemand iets wilt duidelijk maken dat je dat gene wat je zegt moet kunnen onderbouwen.

Welke dosering raad je mij eigenlijk aan op dit gebied. Hoeveel verlaging van vetpercentage kan ik ermee halen.
En sorry dat ik even ben vergeten om te reageren op je advies. Excuses ervoor.

Heeft niets met afkraken te maken, is gewoon een mening.
Iemand die niet zijn voeding op orde heeft, zou niet moeten denken aan kuren.
Ik heb je de tip gegeven om te gaan refeeden en vervolgens je kcals geleidelijk te gaan verlagen... leer eens lezen, dan leer je misschien ook te begrijpen.

Terug
Naar boven