XXL Nutrition

1e kuur. Winstrol & Test of Winstrol & ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

breder

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil graag advies van BB'ers die al veel ervaring hebben met anabolen.

Ik wil na 7 jaar natural trainen anabolen gaan gebruiken, omdat ik er zo niet meer kan uithalen. Ik heb mij een tijdlang ingelezen in de materie, maar kom nog niet op een kuur uit die voor mij geschikt zou kunnen zijn. Wil het liefst geen kuur met middelen die gevoelig zijn voor gyno. Kan iemand mij hiermee helpen. Wil graag een aantal kwalitatief droge kilo's pakken.

Ik zat te denken aan een combinatie van Winstrol met Testo of Winstrol met Tren (deze is weer niet verstandig in een eerste kuur heb ik begrepen) En natuurlijk een goede nakuur.

Iemand suggesties.

stats:
29 jaar
bf: 19%
1.82

Je zou winstrol only kunnen gebruiken als eerste kuur. Aangezien je een aantal droge kg's wil pakken lijkt me dit wel een goed voorstel om mee te beginnen.

Zou idd kunnen.

Je hebt zo verschrikkelijk veel opties om dit doel te bereiken dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik zou zelf niet willen kuren voor MAAR een paar kilo maar als jij dat wel wil wens ik je evengoed veel succes,kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat is het probleem. Er zijn zoveel verschillende soorten anabolen. Dus vandaar dat ik deze vraag hier deponeer. Ik wil graag van de ervaringen van de mensen hier leren.

Groeten

Nou? Kan niemand mij hier helpen?

winstrol only is wel een goed kennismakingskuurtje denk ik, je wint er vooral kracht mee en miss een kilotje of 4-5 en die zijn makkelijk te behouden.

maar anders zou ik toch voor een winstrol-test kuur gaan en er goed mee cutten met een dieet , want ik zie dat je op 19% zit en dat is toch al heel wat voor een massakuur te doen, dus zou ik eerder cutten.

miss deze:

week 1-8: Testo Enanthaat 250mg/week
week 3-8: winstrol depot 50mg EOD ofwel tabs 40mg ED
week 2-10: 25mg proviron ED

nakuur week 11 : nolva 40mg 12 dagen, 20mg 12 dagen

als je hiermee een goed dieet van 500 kcals onder onderhoud zit en zeker 3 x per week 30 min cardio doet kan je hiermee als eerste kuur zeker mooi resultaten mee boeken met zeer weinig tot geen kans op gyno door de provis en je word er nog harder van.

hoop dat ik je kan helpen hiermee!

ff duidelijkheid over een winstrol only kuurtje..

Ik hoor zoveel tegenstrijdige reacties hierover. De ene zegt dat winstrol only niet veel doet en de ander zegt dat (als je nog nooit eerder gekuurd hebt) je er makkelijk 5 kg droge massa mee kan winnen. Wat is het nou?? En hoeveel weken moet je hiervoor kuren om er zo'n 4-5 kg mee te pakken?

Nou 4-5 kilo kun je wel vergeten. Het kan leuk zijn als eerste ervaring met roids, maar in principe zijn orals gewoon niet the way to go ;)

Aangezien ik zie dat Beast offline is.

Test enanthaat zet je 1x per week. Dus je hoeft niet veel te spuiten als je dit liever niet wilt.

Over het algemeen raden we hier aan om winstrol 2 weken te laten doorlopen nadat je gestopt bent met test. enanthaat (Omdat het even duurt voordat de effectieve werking weer uit je lichaam is.
Een frontload kun je ook overwegen zodat je sneller een effectieve werking ziet.

Week 1-2 500 mg test enanthaat
Week 3-10 250 mg test enanthaat
Week 7-12 winstrol depot 50mg EOD ofwel tabs 40mg ED

Ik hoop dat je al hebt nagedacht over een nakuur!

Hoi Big R,

Is 500mg test niet teveel voor een 1e kuur als frontload? En waarom pas in week 7 aan de winstrol beginnen?
In de nakuur wil ik nolva en proviron gaan gebruiken. Na de kuur 40 mg nolva gedurende 3 weken en tijdens de kuur mg proviron.

Is dit ok? Graag reacties

Hoi Big R,

Is 500mg test niet teveel voor een 1e kuur als frontload? En waarom pas in week 7 aan de winstrol beginnen?
In de nakuur wil ik nolva en proviron gaan gebruiken. Na de kuur 40 mg nolva gedurende 3 weken en tijdens de kuur 25 mg proviron.

Is dit ok? Graag reacties

breder zei:

Frontload is maar 2 weken. 500 mg is hier niet teveel voor hoor.
Wanneer je alleen test. enanthaat zou gebruiken gedurende week 1-10, zou je pas in week 13 met de nakuur beginnen, omdat het wat langer duurt voordat de effectieve dosis uit je bloed is.
Je neemt dan van week 7-12 winstrol (wordt altijd voor max. 6 weken aangeraden, i.v.m. groter gevaar voor de lever. Dit gevaar is minder wanneer je het spuit. Maar spuiten moet je winstrol om de dag.) Winstrol is veel sneller uit je bloed. Heeft een halfwaardetijd van een uurtje of 8.
Zo zie je dat de test en de winstrol t/m week 12 blijven werken en je kunt dan in week 13 gelijk met je nakuur beginnen.

breder zei:
In de nakuur wil ik nolva en proviron gaan gebruiken. Na de kuur 40 mg nolva gedurende 3 weken en tijdens de kuur 25 mg proviron.

Nakuur is o.k. Nolva zou je voor zo'n "lichte kuur" aan 30 mg genoeg hebben.

Zou ik niet eerder kunnen beginnen met de winstrol?

Je kunt overwegen om meteen te beginnen met winstrol. Is niet echt de gangbare manier, maar dat hoeft niet uit te maken. Je kunt dan winstrol van week 1-6 nemen. Test van week 1-10 en de nakuur beginnen in week 13.

Edit:
Alleen zul je er op deze manier niet echt achterkomen hoe je op de afzonderlijke stoffen reageert.
Wanneer je begint met Winstrol en test tegelijk in week 1, weet je later niet wat winstrol voor je heeft gedaan. (Was het nou de test of winstrol waar je op groeide)
Wanneer je van week 1-6 alleen test neemt kun je van week 3-6 (duurt even voor je effectief iets zult merken) kijken hoe je hierop reageert. En weet je wat van week 7-12 de toegevoegde waarde van winstrol is.

Laatst bewerkt:
Hoi Big'r

En als je nou een 6 weekse kuur neemt van Winstrol only hoeveel keer spuit je dan per week?
Hebben sommige hier ervaring me met winstrol only, spuit en hoe waren de resultaten?

Bodyguardt,

Winny injects zet je eod, voor resultaten moet je ff searchen naar Dennis9999 die heeft dat geloof ik gedaan. 1 ding kan ik je wel vertellen, winny (op waterbasis) is neit fijn injecteren! :(

En om de dag injecteren is niet fijn...

Hoi,

10 weken test lijkt met toch iets te lang. Wat vinden jullie ervan als ik 8 weken aan de test..enanth en dan 6 weken aan de winstrol ga. En dan winstrol beginnen in week 4 zodat zoals BIG 'R zei: 2 weken winny laten doorlopen na de test

Week 1 tot en met 8 250 mg test. enanthaat/(250 week)
Week 4 tot en met 10 50 mg winstrol tabs ED

mijn nakuur beginnen in week 11 tot en met week 13 bestaand uit:
40mg clomid per dag en e.v.t 30mg nolvadex per dag.

Verder zou ik de tijdens de kuur elke dag proviron willen slikken beginnende op 25 mg per dag en e.v.t later 50mg per dag?

Graag VEEEEEL reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven