Fitness Seller

1e kuur. Winstrol & Test of Winstrol & ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ziet ie er ook goed uit breder de test is lang genoeg zo maar ik zo wel een frontload pakken en toch voor de winny inject gaan dus zo:

week 1 500mg test 2x prikken 1e week
week 2-8 250mg test
week 4-10 50mg winny eod

11-14 nakuur clomid nolva

succes

• Topic Starter Topic Starter
week 2-8 250mg test
week 4-10 50mg winny eod
Hier hoort nog bij van week 1-10 proviron 25 mg of 50 mg
En dan pas 11-14 de nakuur met clomid en nolva

Groeten

kijk even aan op 25mg kun je nog altijd opvoeren.

succes ermee

breder zei:
week 2-8 250mg test
week 4-10 50mg winny eod

Hier hoort nog bij van week 1-10 proviron 25 mg of 50 mg
En dan pas 11-14 de nakuur met clomid en nolva

Groeten

Is goed hoor!
Realiseer wel dat je winstrol dus om de dag zet. Dit is "gezonder" dan de pilvorm en wanneer je niet bang bent voor een prikkie is dit wel de beste keus ja. Maar velen vinden winstrol om te injecteren niet echt prettig zoals al gezegd.
Clomid zul je niet extra nodig hebben. Nolvadex werkt sterker als blokker van de receptoren voor je oestrogenen dan clomid EN nolvadex is sterker dan clomid in het terugbrengen van je lichaamseigen test-produktie. Bovendien is het geen zware kuur.

Je kunt wanneer je wilt inderdaad winstrol only nemen. Heb hier verschillende reacties op gezien. Sommigen winnen hier 2 kg op, anderen zelfs 6 kg.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik wou jullie allemaal ten eerste bedanken voor jullie advies!!!!!!!!! ECHT TOF

Ik ga de winstrol als tabs nemen i.v.m te vaak spuiten.
en de test enant ga ik natuurlijk spuiten omdat dit maar 1x per week is.(In de eerste 2 weken 2x in de week) En zoals big r zegt is nolvadex mss wel sterker. Maar hoeveel mg zou je mij adviseren. (mijn lichaam neigt wel een beetje naar gyno terwijl ik nog nooit gebruikt heb)

En even voor de duidelijkheid: 250mg test enanth gaat in 1 spuit??????

breder zei:
Hoi,

Ik wou jullie allemaal ten eerste bedanken voor jullie advies!!!!!!!!! ECHT TOF

en de test enant ga ik natuurlijk spuiten omdat dit maar 1x per week is.(In de eerste 2 weken 2x in de week) En zoals big r zegt is nolvadex mss wel sterker. Maar hoeveel mg zou je mij adviseren. (mijn lichaam neigt wel een beetje naar gyno terwijl ik nog nooit gebruikt heb)

Meestal is dit zo gedoseerd dat er 250 mg in een ml zit, ik denk dat je een ml wel in een spuit krijgt.

Oh ja,

Ik was bijna vergeten te vragen hoeveel kilo's ik kan pakken met 8 weken test enanthaat en winstrol tabs.

Groeten

breder zei:

Nolvadex 1e week na de kuur 30-40 mg. Week 2-3 is 20 mg waarschijnlijk genoeg.
Wanneer je voelt dat je gyno begint te krijgen, er gelijk 30 mg nolvadex in knallen, daarna een paar daagjes op 20 mg gaan zitten. Daarna zou ik de rest van de kuur 10 mg/dag blijven gebruiken.

Resultaten kun je helemaal niks van zeggen. Oftewel tussen de 0-10 kg.

Ik weet niet hoeveel mg/ml test je hebt? Wanneer je 250mg/ml hebt kan je dit gewoon in 1x zetten. De frontload van 500 mg kan dan ook gewoon in 1x.

breder zei:
Oh ja,

Ik was bijna vergeten te vragen hoeveel kilo's ik kan pakken met 8 weken test enanthaat en winstrol tabs.

Groeten

Niet vragen, dit is afhankelijk van zoveel factoren voeding, rust, training, gevoeligheid, etc.......
kan vijf zijn, kan tien zijn en kan ook niks zijn als je het slecht aanpakt.

Nou ik train al een aantal jaren en heb nog nooit as gebruikt. Maar mijn borsten vertronen of een lichte vorm van gyno of er zit te veel vetweefsel onder. Ze zijn lichtjes puntig bij de tepel.

Wat ik nog wou vragen ik heb mij kuur nu bijna helemaal goed dankzij de mensen op dit forum die mij in no time hebben geholpen. Wat ik gisteren nog te horen kreeg op de sportschool is om in plaats van 250 mg per week beter 500 mg testo enanthaat te nemen. Is dit wel verstandig? Lijkt mij iets te veel voor een 1e kuur.

Reacties?????

ik denk dat je goed genoeg zal gaan als eerste kuur op 250 mg bro... in de volgende kuren kun je hem altijd nog opschroeven.

hier zal je wel goed op gaan hoor...

groeten

Hoi,

Wat zijn eigenlijk de nadellige effecten van test enanthaat?

wat nu weer voor klets!!!

ik snap het allemaal niet meer op het forum voor gare vragen!!!

Kevin lorenzin,

Ik vind dit geen gare vraag. Ik stel allerlei soorten vragen en dit is niet de minst belangrijke vind ik. Als de vraag je niet bevalt, beantwoordt de vraag dan gewoon niet.

Groeten

Ja,ik hoor al wat de nadelige effecten zijn........Hahahaha. Beetje agressief reageren.

Hoi,

Ik heb gehoord dat je bij een kuur test enanthaat beter arimidex kan gebruiken als nakuur dan nolvadex. Is dit ook echt zo?

Groeten

Je kan ook de knoop een keer doorhakken vriend.

Ik heb nu al zoveel goede adviezen langs zien komen en iedere keer verzin je weer iets anders.

Adviezen waren goed: doe er wat mee!!

breder zei:
Hoi,

Ik heb gehoord dat je bij een kuur test enanthaat beter arimidex kan gebruiken als nakuur dan nolvadex. Is dit ook echt zo?

Groeten

Arimidex als nakuur? Arimidex gebruik je tegen de oestrogenen maat. Kijk anders even onder de searchknop en lees je nog eens goed in voordat je begint!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven