Rymo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, ik hoop dat ik het zo kan zien en ook realistisch is.normaal zeggen ze allemaal dat je laag in gewicht moet beginnen en opbouwen met 2,5kg!Ik ben eigenlijk iemand die direct altijd alle hooi direct op de vork neemt heb het allemaal wel gelezen de ene zegt dat het niet uitmaakt en zelf moet kijken naar het eind gewicht per set en de anderen adviseren weer een expres wat lager gewicht.
Lijkt me trouwens logischer om te beginnen met een wat lagere eind gewicht en dat dan opbouwt per week met 2,5 kg.
Je verhoogt het gewicht iedere training. Dat is voor de squat 7,5kg/week en voor de rest 7,5kg/2weken. Dus dat is al wat meer dan 30kg in 12 weken. Dus als je je bench begint op neem 35kg, dan zit je na 4weken op 50kg, dan zit je na 12weken op 80kg. Begin je echter op 50kg zit je na 12weken normaal op 95, maar doordat je zo hoog begon ga je dit volgens mij niet halen.Dat wil dus zeggen dat je in 12 weken 30 kg progressie boekt. Dus als ik 50 kg bp zit ik einde van de rit op 80, ik hoop dat ik het zo kan zien en ook realistisch is.
Doe gewoon het schema, begin met laag gewicht en je zal het wel voelen. Wil je niet luisteren, hoef je ook geen raad te vragen, want het is stom om te zeggen dat je niet moet verlagen en ieder normaal mens zou dit moeten aanraden.De reden dat ik zoveel pak is dat ik het echt wil voelen en een dag later ook (gemotiveerd blijven.).. maar dat komt vanzelf wanneer de kg's worden opgeschroefd.
Wat kan ik na 12 weken het beste doen?
Maar als je verlaagt in gewicht zul je misschien i.p.v. 12 weken 16weken kunnen, of misschien zelfs 20.